Las ik toch zomaar over 'baby' heen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Elodie vertelt nog steeds aan iedereen dat een mevrouw 'baby Jore' in mama's trienemieke gevonden heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen 's morgens is hij zo enthousiast dat als het niet snel genoeg gaat, hij zich boos over het bed smijt. En hij was zo lief aan het tutten vanmorgen (aaiaai) en lachen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef Asyniur het volgende:
Hier de 3e avond naar bed zonder borst en wederom geen problemen
Ben jij gekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:21 schreef pessie het volgende:
Mignonne, ik denk dat je nu wel ligt te slapen
Ik vind/vond de pisa erg fijn... Wel duur maar zeker zn geld waard..quote:Op maandag 17 oktober 2011 05:17 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dames, even een vraagje: welke kolf is erg fijn in gebruik?
Ik heb een oude mini elektrische kolf van medela maar die vind ik niet fijn en die maakt erge herrie.
Ik zoek dus een wat stillere en die fijn kolft!
Das een echt professionele kolf om je borstvoeding goed op gang te helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:08 schreef Jipster het volgende:
Ik heb nu een medelabsymphony gehuurd, dezelfde als in het zkh, kan dubbel kolven. Op zich fijn, maar geen handformaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |