Aoraki wat fijn dat het zo goed gaat

En Asy, vanavond ook goed gegaan?
Ik ben vandaag bij de LK geweest. Ze heeft gevoeld en het is een flinke schijf, ze heeft flink gemasseerd tijdens het voeden maar geen resultaat. Gisteravond had ik al met warmtecompressen en een elektrische tandenborstel mezelf toegetakeld, ook vanmiddag weer gedaan. Tot nu toe nog steeds even groot en toch weer iets pijnlijker.
Ze denkt een hardnekkig verstopt melkkanaal en is bang dat het een borstontsteking gaat worden. Ook had ze het over een melkcyste. Al met al, dit weekend doorgaan met warmtecompressie en tandenborstel getril. Veel masseren en zonodig kolven als m'n borst vol aanvoelt omdat de borst niet te vol mag komen te zitten omdat de plek dan nog groter kan worden. Als de pijn heviger wordt of bij koorts gelijk de huisartsenpost bellen en anders bij niet afnemen van de klachten maandag naar de dokter en dan moet het medisch toch bekeken worden en aangepakt worden want dan heb ik het al een week. Ze zei dat ik veel melk heb en dat ik vatbaarder zal zijn voor bortsontstekingen.
De andere borst is zo goed als pijnvrij, dus de spruwbehandeling heeft gewerkt
Wies hapt goed aan en drinkt netjes, daar heeft ze ook nog naar gekeken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..