Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een deel van je leven waar anderen geen boodschap aan hebben dus wie doe je er een plezier mee?
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef dieduretoch het volgende:
Van die vrouwen die op de verjaardag van hun "mannetje" allerlei "lekkere" semi-hippe hapjes en "fingerfood" voorschotelen aan hun gasten. Waarbij het gespreksonderwerp gaat over de ruwe anus van hun kleine "dirkje"
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Van die dikke wijven die de hele dag thuis zittenBah.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
Het gaat mij niet om het praten erover. Zoals ik in de OP aangeef, zijn er een boel vrouwen die zich presenteren als zijnde moeder van x, ipv hun eigen naam/foto, etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
GROOT deel van je leven.
Maar wat is dan wel ok als identiteit op facebook, mag je wel dingen neerzetten over je hobby, of ben je dan alleen dat?
Even voor de duidelijkheid, ik zit ook weleens ergens waar er de hele tijd over kleertjes voor de kinderen naaien gepraat wordt enzo, dat vind ik dan weer niets, als de gesprekken daarop blijven dan ga ik wel met de kinderen spelen, of over auto's praten met de mannen(alsof die zoveel identiteit tonen vaak, auto's, voetbal, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!).
Het gaat er meer om dat een kind een serieus deel van je leven inneemt, die is belangerijk en dat daarover gepraat wordt vind ik niet raar, ik vind het eerder raar als dat nooit gebeurd, van die mensen die perse helemaal alleen zichzelf moeten zijn, niet samen met hun gezin, vage shit vind ik dat.
Take a break...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
in je oog zit ook nog een kringspierquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Altijd ben ik geinteresseerd geweest in de anus,de sterkste kringspier van het lichaam.De mond is
Namelijk ook een kringspier waar vaak ""rotzooi" uitkomt maar waar ook veel in kan, nu ben ik
Uiteraard niet van het vullen mijn anus,maar het blijft mooi als je ziet hoeveel er in de anus ge- Stopt kan worden.
d'r zit poep in je oog!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
in je oog zit ook nog een kringspier
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Take a break...Ik probeer alleen inzicht te krijgen in wat mensen beweegt om zich zo te gedragen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
quote:
Jongens, jullie overblijfmoeder roept waar jullie blijven. Hup...naar binnen.quote:
Aangename gedachte..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.
Wat wil je nog weten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.
Jouw lichaam bevat meer dan 50 kringspieren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Aangename gedachte..
Nu kijk ik heel anders tegen mijn oog aan
Uiteindelijk blijft de anus zelf machtig mits schoon..
Slapende anus hebben is dan wel weer minder!
quote:
You serious?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ownoes, mevrouw nummer 1 uit mijn quotelijstje stuurt me een PM dat ze een klacht gaat indienen
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |