quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:59 schreef Bredemug het volgende:
[ afbeelding ]
in verkeerde subfurom gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef TommyS het volgende:
Ik wil ook een poging wagen met een strip:Oud maar mooi! Zelf ook ongeveer meegemaakt maar het gesprek wel aangegaan. Nu bijna gelukkig samenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Throne of Games!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Mirel het volgende:
In de imgur gallery staan opzich ook wel leuke dingen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:03 schreef fwokker het volgende:
ugh ik haat ketchupflessen.
[ afbeelding ]
http://www.rifftrax.com/shorts/join-hands-let-goquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Van welk(e) film(pje) komt het gifje btw?
quote:A fucking godawful "educational" video by Encyclopedia Britannica called "Join Hands Let's Go."
It makes no fucking sense. I think the director was tripped out on half a gallon of LSD when he made it.
NEE MAARquote:
En hoezo is Chrome voor Hipstersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:20 schreef Façade het volgende:
Ik vraag me af welke browser de originele uploader gebruikte om het plaatje op internet te zetten.Wellicht via zijn telefoon met Dolphin.
Disney's Robin Hood.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:14 schreef Faazz het volgende:
[..]
Van wat is deze? Alfred J Kwak of zo toch? Ik was er laatst nog naar op zoek..
Allerlaatste keer Gadhafitwitter:Lucky_TV twitterde op donderdag 20-10-2011 om 20:30:12LuckyTV Video: Allerlaatste keer Gadhafi • http://t.co/knkm1Uey #LuckyTV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
En het meeste van 9Gag stond al dagen er voor op Reddit.quote:
Ik dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef TommyS het volgende:
[..]
En het meeste van 9Gag stond al dagen er voor op Reddit.
De meeste posts komen ook direct van reddit en 9gag.
Voor mij niet nieuw, maar wel handig voor de mensen die het allemaal niet zo volgen, en toch makkelijk leuke links, pics of vids willen zien
Duitse humor met 10 Soorten drugs die je beter niet kan gebruiken voor of tijdens het auto rijden.
http://tinyurl.com/43t6cj6
geheel rechts in het midden, achter haar schouder, niet schrikken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou bijzonder aan? Ik zie het niet
Shit brix plaatje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou bijzonder aan? Ik zie het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Queers zijn doorgaans ook hipper van hipsters.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Ik vind Opera meer voor hipsters dan Chrome.
Eerie Indianaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Platina het volgende:
Waar is die evil hond ook alweer van. Volgens mij was dat echt van een ruige serie. Eerie nog iets toch.
Die hond is van Goosebumps:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Platina het volgende:
[..]
Eerie Indiana
en dan had je nog Goosebumps.
Vette series waren dat toch altijd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef fwokker het volgende:
Volgens mij ben je met die tv-series de leeftijden scheef aan het vergelijken.
Sociale media grap. Als je met iedereen praat die je lang niet gesproken hebt, om te zorgen om je status te liken op facebook ... Beetje lame, wel lache met de paintachtiggereddit.quote:
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sociale media grap. Als je met iedereen praat die je lang niet gesproken hebt, om te zorgen om je status te liken op facebook ... Beetje lame, wel lache met de paintachtiggereddit.
Juist. Dat bedoelde ik, kwam er niet zo hendig uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Als je iemand tegenkomt die je lang niet gesproken hebt dan wordt door die gene ineens al je statussen geliket.Ik heb het heel erg.
Het is ook mijn paint.
Dat is me echt nog nooit overkomen. Maar ik heb dan ook maar 40 facebook vriendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Als je iemand tegenkomt die je lang niet gesproken hebt dan wordt door die gene ineens al je statussen geliket.Ik heb het heel erg.
Het is ook mijn paint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |