geheel rechts in het midden, achter haar schouder, niet schrikken...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou bijzonder aan? Ik zie het niet
Shit brix plaatje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:00 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hier nou bijzonder aan? Ik zie het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit.
Queers zijn doorgaans ook hipper van hipsters.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:43 schreef picodealion het volgende:
Ik vind Opera meer voor hipsters dan Chrome.
Eerie Indianaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Platina het volgende:
Waar is die evil hond ook alweer van. Volgens mij was dat echt van een ruige serie. Eerie nog iets toch.
Die hond is van Goosebumps:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef Platina het volgende:
[..]
Eerie Indiana
en dan had je nog Goosebumps.
Vette series waren dat toch altijd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:09 schreef fwokker het volgende:
Volgens mij ben je met die tv-series de leeftijden scheef aan het vergelijken.
Sociale media grap. Als je met iedereen praat die je lang niet gesproken hebt, om te zorgen om je status te liken op facebook ... Beetje lame, wel lache met de paintachtiggereddit.quote:
Nee juist niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Sociale media grap. Als je met iedereen praat die je lang niet gesproken hebt, om te zorgen om je status te liken op facebook ... Beetje lame, wel lache met de paintachtiggereddit.
Juist. Dat bedoelde ik, kwam er niet zo hendig uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Als je iemand tegenkomt die je lang niet gesproken hebt dan wordt door die gene ineens al je statussen geliket.Ik heb het heel erg.
Het is ook mijn paint.
Dat is me echt nog nooit overkomen. Maar ik heb dan ook maar 40 facebook vriendenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee juist niet.
Als je iemand tegenkomt die je lang niet gesproken hebt dan wordt door die gene ineens al je statussen geliket.Ik heb het heel erg.
Het is ook mijn paint.
... of grappig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die denken dat dit soort dingen echt zijn?
quote:
Vriendin? Neukertje bedoel jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef vosss het volgende:
Wat een sukkel. Dat is wel het stomste wat je kan doen, je vriendin lekker maken met een kind!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |