Nu heeft het geen zin meer, dit soort dingen gebeuren sinds de dageraad van de mens.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:29 schreef Bastard het volgende:
Deze wereld is hard toe aan een verlosser.
Wie ik? in principe weinig, ik ken het meisje niet en ik was er niet bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:32 schreef heiden6 het volgende:
Wat geef jij om een anoniem Chinees meisje van 2?
En dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:29 schreef Bastard het volgende:
Deze wereld is hard toe aan een verlosser.
Volgens mij draait Marx zich om in zijn graf als hij hoort dat China zich communistisch durft te noemen. Er zijn veel landen die het etiketje communistisch opplakken, maar niet meer dan een schurkenstaat zijn helaas.quote:
Ook 1 van de armste landenquote:Cuba is momenteel eigenlijk de enige redelijk zuivere communistische staat
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
China is beter dan de VS, zoals aids beter is dan kanker.
Jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
Op 3:22 zie je hetzelfde busje als die haar in de eerste instantie aanreed?
Jij ziet liever dat een miljard in walgelijke armoede leven dan een aantal miljoenen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
China is beter dan de VS, zoals aids beter is dan kanker. Maar China is zeker niet het paradijs op aarde.
Als je in Amerika iemand helpt en het gaat - buiten je schuld om - alsnog mis, dan word je gewoon keihard aangeklaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
wow, dit is écht triest. Worden ze niet in de put gegooid, worden ze wel overreden
maar het komt ook in het westen voor dat mensen langslopen en niks doen
Ik vind 911 of 112 bellen wel het minste wat je dan kan doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef Chule het volgende:
Helaas zijn dit soort gevallen niet zo vreemd daar. Verhaal van een bejaarde vrouw die ten val was gekomen op straat, met z'n allen erom heen gestaan maar niemand schoot te hulp. Vrouw is uiteindelijk ter plaatse overleden.
Voorheen schoten omstanders wel te hulp, maar er zijn heeeeeel veel slachtoffers die hier misbruik van maken. In China hebben ze niet zo'n zorgstelsel als in Nederland, waardoor mensen ziekenhuiskosten e.d. dus uit eigen zak moeten betalen. Veel mensen kunnen net rondkomen en dan is zo'n rekening van het ziekenhuis iets waar ze niet aan kunnen voldoen. Om onder de ziekenhuiskosten uit te komen, doen ze alsof de toegeschoten personen het ongeluk hebben veroorzaakt. Ze worden aangeklaagd en moeten ook nog eens opdraaien voor de kosten. De schuld wordt dus gelegd bij de behulpzame mensen. Wat veel Chinezen nu dus denken: ik bemoei me er niet mee, dan kom ik zelf ook niet in de problemen.
Heeft dus niets te maken met drugskartels zoals hierboven wordt beweerd. Vraag me af waar Stokstaart dat vandaan heeft?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:22 schreef Mercer het volgende:
Gore kut chinezen!!Wat kots ik op dat volk! En dat moet dan een leidende rol in de wereld gaan innemen?! Moehahah!
Het is triest maar waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen. Als ik ter plekke iemand voor m'n neus zie verongelukken dan bel ik wel het alarmnummer en blijf erbij staan. Maar als ik kom aanlopen en iemand ligt daar al dan doe ik niets in de veronderstelling dat iemand anders het al gedaan heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:08 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
wow, dit is écht triest. Worden ze niet in de put gegooid, worden ze wel overreden
maar het komt ook in het westen voor dat mensen langslopen en niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |