En de 16 mensen die lang haar liepen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien dacht hij dat het een auto-onderdeel of boomstronk was? Er liggen wel vaker grote voorwerpen op de weg.
dat denk ik jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou inderdaad een erg supersize blikje zijn. Of hij dacht: kut.... laat ik maar snel doorrijden volgens mij heeft niemand het gezien.
Die bemoeiden zich er blijkbaar liever niet mee en hoopten dat een ander dat zou doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de 16 mensen die lang haar liepen?
Die zijn walgelijk. Zo'n kind gewoon laten sterven ....quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
En de 16 mensen die lang haar liepen?
En dat is nou net hetgene waar ik met mijn verstand niet bij kanquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die bemoeiden zich er blijkbaar liever niet mee en hoopten dat een ander dat zou doen.
Ik wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is nou net hetgene waar ik met mijn verstand niet bij kan
De eerste auto, dat die het echt niet wist of niet durfde te kijken uit angst ok, dat kan nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:57 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die zijn walgelijk. Zo'n kind gewoon laten sterven ....
Nou leg uit dan, zou jij dat ook kunnen?quote:
Maar het is toch ook menselijk om de behoefte hebben om iemand te helpen als diegene in levensgevaar is, zeker als het een klein kind is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Diezelfde apathie zit ook in ieder mens hier hoor. Minder maar toch.
De kans dat dit in nederland zo gebeur is gewoon 0%quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Diezelfde apathie zit ook in ieder mens hier hoor. Minder maar toch.
Dat zou je denken jaquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:59 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar het is toch ook menselijk om de behoefte hebben om iemand te helpen als diegene in levensgevaar is, zeker als het een klein kind is?
Ja, ik kan me situaties indenken waarbij ik zou doen alsof ik niks gezien heb en snel zou doorlopen en hoop dat er iemand is die het alarmnummer belt. Of dat ik dat een paar straten verderop pas zelf zou doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou leg uit dan, zou jij dat ook kunnen?
Ik ben helaas meerder malen ooggetuige geweest van ene autoongeluk en ik heb nog nooit meegemaakt dat er niemand was om te helpen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Feit is wel dat zelfs hier bij een verkeersongeval er nog heel wat mensen gewoon voorbij rijden eigenlijk ...
Ik echt totaal niet, misschien omdat ik zelf kinderen heb geen idee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik kan me situaties indenken waarbij ik zou doen alsof ik niks gezien heb en snel zou doorlopen en hoop dat er iemand is die het alarmnummer belt. Of dat ik dat een paar straten verderop pas zelf zou doen.
En het nut van deze post in combinatie met die smiley is?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Let op die benen, helemaal plat gedrukt, alsof het een stukje huid is wat er nog aan zit. Maara
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef kwiwi het volgende:
Het is een meisje.. in China.. dat is inderdaad niks waard daar.
quote:
Dat is mijn standaard PIquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
En het nut van deze post in combinatie met die smiley is?
Mjah, ik heb ooit in het Belgische Brugge toch ook eens iets vreemds meegemaakt. Toen ik met de fiets door een straatje aan het rijden was zag ik iemand op de grond liggen en waren er voor mij een aantal mensen die ook stopten. De jongen op de grond sloeg wartaal uit en maakte een verwarde indruk. "Stomdronken" zei iemand, en zo leek het ook. Met twee zetten ze hem aan de kant van de weg en uiteindelijk ging bijna iedereen verder. Wij twijfelden en mijn vriendin belde een ambulance. Uiteindelijk bleek die gast niet stomdronken te zijn maar een hersenbloeding gehad te hebben ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
De kans dat dit in nederland zo gebeur is gewoon 0%
Dat een kleuter wordt overreden dat kan, maar niemand zou het kind aan haar lot over laten en het toelaten dat er nog iemand overheen rijdt.
ah ok, begrijpelijk, maar kwam in deze post nogal vreemd over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard PIVergeet soms dat ik die heb als standaard.
In China is het leven een stuk harder. Ik ben daar geweest toen ik 14 was. Hong Kong en het platteland een heel contrast met hier. Ik ben het eens met Snake Lady want heb me ook vaak verbaasd dat bij auto-ongelukken binnen no-time een het verkeer staat te drigieren, een ander belt al 112 enzovoorts. het lijkt wel 'lemmings' alles verloopt soepel. Maar die apathie is hier toch ook wel hoor in zekere mate. In veel situaties buiten auto-ongelukken om lopen mensen ook liever voorbij. En dat begrijp ik best.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het is toch ook menselijk om de behoefte hebben om iemand te helpen als diegene in levensgevaar is, zeker als het een klein kind is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |