Inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
neejoh.. gewoon overheen rijden![]()
Als ze dachten dat ze sliep... zou ik er alsnog niet overheen rijden met de auto.
je kan prima kijken hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat echt nieuws is, wat mij betreft dan, is dat ik het toch niet aan durf om de beelden te bekijken.²
Niet de grootste zorg maar op z'n minst vreemd. Als je bij een straat loopt waar auto's rijden houdt je je kind toch zeker aan de hand of in ieder geval in de gaten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, dat is je grootste zorg, dat de moeder niet goed genoeg op het kind lette?
Kinderen lopen weg, dat doen ze, zo zijn kinderen, en ook al lette de moeder niet goed genoeg op dan neemt dat nog niet weg dat het kind 2 keer is overreden en 16 mensen haar hebben genegeerd.
Hoef je je eigen niet voor te schamen hoor, ik heb er echt spijt van, maar heb dan ook zelf 2 kinderen waarvan de jongste dezelfde leeftijd heeft als het meisje in het filmpje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat echt nieuws is, wat mij betreft dan, is dat ik het toch niet aan durf om de beelden te bekijken.²
Als de mama op haar kleine had gelet was ze misschien niet eens overreden geweest ... Dat is ook een punt. Zelfs als de eerste die passeerde meteen had gereageerd had ze evengoed dood kunnen zijn na die aanrijding ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, dat is je grootste zorg, dat de moeder niet goed genoeg op het kind lette?
Kinderen lopen weg, dat doen ze, zo zijn kinderen, en ook al lette de moeder niet goed genoeg op dan neemt dat nog niet weg dat het kind 2 keer is overreden en 16 mensen haar hebben genegeerd.
Ja, maar toch, is niet het eerste wat in me opkwam als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet de grootste zorg maar op z'n minst vreemd. Als je bij een straat loopt waar auto's rijden houdt je je kind toch zeker aan de hand of in ieder geval in de gaten?
denk dat elk ouder wel eens haar kind kwijt is, wss ben jij ook wel is kwijt geraakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet de grootste zorg maar op z'n minst vreemd. Als je bij een straat loopt waar auto's rijden houdt je je kind toch zeker aan de hand of in ieder geval in de gaten?
Jij bent echt wereldvreemd niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je dat de beentje van dit meisje helemaal kapot waren, ze lag in een plas van bloed, dat zie je ook als de dame haar weghaalt.
Dan nog, als er een kind op straat ligt te slapen zou ik het toch wel even wakker maken.
jij rijdt met je auto over slapen mensen op straat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jij bent echt wereldvreemd niet?
Nee ik werd strikt in de gaten gehouden, juist omdat ik anders altijd weg zou lopenquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
denk dat elk ouder wel eens haar kind kwijt is, wss ben jij ook wel is kwijt geraakt.
Wie weet was de moeder in paniek haar kind aan het zoeken of het kind liep al uren alleen over straat te zwerven,quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als de mama op haar kleine had gelet was ze misschien niet eens overreden geweest ... Dat is ook een punt. Zelfs als de eerste die passeerde meteen had gereageerd had ze evengoed dood kunnen zijn na die aanrijding ...
(wat niet wegneemt dat het een schande is dat zo weinigen reageren , maar het is een even grote schande dat er 16 man kan passeren voor de moeder opdaagt)
Wereldvreemd omdat ik niet begrijp dat mensen een aangereden en stervende peuter voorbij lopen uit angst dat ze aansprakelijk worden gesteld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Jij bent echt wereldvreemd niet?
Zelfs een moeder met een kind aan de hand loopt gewoon om haar heen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Het fimpje nog niet gekeken, maar zo te lezen is het verschrikkelijk.
Hoe kun je zo'n kind nou gewoon op straat laten liggen?![]()
Dat de eerste bestuurder die haar had overreden, het niet gemerkt heeft, kan ik me nog voorstellen.
Maar daarna is het gewoon walgelijk dat mensen haar gewoon negeerden.
nou een verschil tussen een kind en een 'blikje' heb je dus echt wel door. Zie filmpjequote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Het fimpje nog niet gekeken, maar zo te lezen is het verschrikkelijk.
Hoe kun je zo'n kind nou gewoon op straat laten liggen?![]()
Dat de eerste bestuurder die haar had overreden, het niet gemerkt heeft, kan ik me nog voorstellen.
Maar daarna is het gewoon walgelijk dat mensen haar gewoon negeerden.
Zou inderdaad een erg supersize blikje zijn. Of hij dacht: kut.... laat ik maar snel doorrijden volgens mij heeft niemand het gezien.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou een verschil tussen een kind en een 'blikje' heb je dus echt wel door. Zie filmpje
Dat ook ja, als je iets aanrijdt en je weet niet wat het is dan stap je toch even uit om te kijken lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou een verschil tussen een kind en een 'blikje' heb je dus echt wel door. Zie filmpje
een lopende en bewegende pop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |