SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
Ahquote:
Moest van haar, ik wist niks.quote:
KB¿quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja..
En KB: Het broertje van Bloem.
Wat?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja..
En KB: Het broertje van Bloem.
Kwaliteitquote:
Oehhquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:56 schreef Beatles het volgende:
Ik legde weer Zweep neer voor veel woorden punten.Bloempje ik ga Jan afslachten, raak me aan!
Niet zo hequote:Op zondag 16 oktober 2011 23:56 schreef Beatles het volgende:
Ik legde weer Zweep neer voor veel woorden.Bloempje ik ga Jan afslachten, raak me aan!
Vrijdag toen we gingen scrabblen ookquote:
quote:
JA!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:57 schreef Beatles het volgende:
[..]
Vrijdag toen we gingen scrabblen ookWIl je foto zien van de twee borden?
JAWEL MAAR DAT HOOR JE GEWOON NIET JA! IK HAD AL 2 KEER EEN WOORD WAT ER OP KON EN MIJ PUNTEN OP ZOU LEVEREN EN TOEN GING JIJ ER ZITTEN. LUMMEL!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar die smeekte mij niet om de TW vrij te laten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:59 schreef Beatles het volgende:
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Zelfs in het echt ben ik keigoedquote:
quote:
Ik ging dansenquote:
Ik heb Klips al 2x gezien, dus ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:03 schreef Bloempje. het volgende:
Gaan we vrijdag iets doen ja? LEUK! KLIPS KAN OOK EINDELIJK!
Ja, poep joh, ik nog veel vaker. En KB en Jan niet joh.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb Klips al 2x gezien, dus ja.
Ik denk toch alleen aan mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, poep joh, ik nog veel vaker. En KB en Jan niet joh.
Egoïstische hork dat je dr bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik denk toch alleen aan mij..
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:06 schreef Beatles het volgende:
ER STAAAT EEN PAARD IN HET VELD JA AJAA EEN PAARD IN HET VEEELD JA JA JAAA JAA DIE MET DAT FLUTIJEEEE
HIHAHA HONDEKAKKKKK
weheartit.com. Site met leuke lieve plaatjes alles.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloem wat is die spamlink op facebook van New photos from my heart?
spamsite, elke seconde wel 123049124 foto's erbijquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
weheartit.com. Site met leuke lieve plaatjes alles.
Ik kan er veilig op klikken dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
weheartit.com. Site met leuke lieve plaatjes alles.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLE BALLEN
![]()
![]()
![]()
ZIJN ROOOOOOND ALLEEEEEEE BALLEN ZIJN ROND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ik je teabaggen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALLE BALLEN
![]()
![]()
![]()
ZIJN ROOOOOOND ALLEEEEEEE BALLEN ZIJN ROND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ken je die niet?quote:
Oh, goed dat je het zegt. Val je dan niet weer na een kwartier in slaap nee?quote:
Nooit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, goed dat je het zegt. Val je dan niet weer na een kwartier in slaap nee?
Je mag mijne wel een dagje lenen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jullie zijn schattig, ik wil ook een Klips.
Ik heb dat wel aangevinkt maar doet het niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wordfeud op geluid en trillen hebben.Dan zou ik nooit meer kunnen slapen.
Jammer. Ik dacht ik wordfeud je wakker om half 4. Maar helaas dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wordfeud op geluid en trillen hebben.Dan zou ik nooit meer kunnen slapen.
Ik vond het wel grappig; backfire topics zijn altijd leuk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Topic gelezen, leuk hoor. Boeide me ook niks.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
Topic gelezen, leuk hoor. Boeide me ook niks.
Ik durf niet te reageren in dat topic, ik wil het eigenlijk ook niet dus geen probleem verder.quote:
meneer beach, mag ik u complimenteren met uw aantrekkelijke nieuwe UI?quote:
okquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik durf niet te reageren in dat topic, ik wil het eigenlijk ook niet dus geen probleem verder.
jahoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meneer beach, mag ik u complimenteren met uw aantrekkelijke nieuwe UI?
Denk dat dat inderdaad too much wordt ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vond alleen de strik niet helemaal op z'n plek
Hoitjesquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:15 schreef JanPiraat het volgende:
En tot zo meteen maar, even snel naar de AH
Ik ben er nog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Buh net klaar met eten, gaat hij er vandoor.
Overtuig me maar meneerrrr.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef JanPiraat het volgende:
Helemaal niet goed want ik ben er weer![]()
ik neem je mee naar S-Town
![]()
Ohja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedicht voordragen deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
jeejquote:
Is it?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
Jeetje al die andere UI's, keiverwarrend.
nu nog Glee kijkenquote:
WAT IS DEZE?!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
nu nog Glee kijkenhet leuke was er wel af na twee seizoenen
Glee is niet leuk meer, het concept uitgemolken en de geloofwaardigheid is volledig weg.quote:
ik hoor mensen gewoon graag zingen..quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Glee is niet leuk meer, het concept uitgemolken en de geloofwaardigheid is volledig weg.
Dan heb ik nog wel leuke muziekjes voor je in de aanbieding, of je kan elke zondag in de kerk gaan luisteren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor mensen gewoon graag zingen..
ik woon praktisch naast de kerk. die veenlijken die hier in het koor zitten, kunnen echt niet zingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel leuke muziekjes voor je in de aanbieding, of je kan elke zondag in de kerk gaan luisteren.
Zoiets is veel te losjes voor de stijve Nederlandse kerk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik woon praktisch naast de kerk. die veenlijken die hier in het koor zitten, kunnen echt niet zingen.
als we een gospel koor hadden vol dikke negerinnen zou ik elke week naar de kerk gaan
Oh okequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren al verwarrend joh.
waarom ben je de hele tijd van identiteit aan het wisselen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Beatles het volgende:
Bloempje weetje nog gisteren toen ik zeurde over Jan dat hij zoveel voorstond?Het spel is net afgelopen met vier punten verschil, wat ben ik toch goed.
![]()
![]()
Je bent geweldigquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:40 schreef Beatles het volgende:
Bloempje weetje nog gisteren toen ik zeurde over Jan dat hij zoveel voorstond?Het spel is net afgelopen met vier punten verschil, wat ben ik toch goed.
![]()
![]()
Gaat perongeluk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom ben je de hele tijd van identiteit aan het wisselen?
Ow.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
Dankjewel duo dat ik meer stufi krijg volgend jaar
Nietes johquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow.
OW
Daar gaat mijn stufi dus heen
Geef terugquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nietes johik kreeg eerst heel veel, toen opeens veeeel minder, en nu weer ietsje meer. Dus ik krijg gewoon dat van mezelf.
Eén van mijn favorieten:quote:
oke, aflevering 3 was wel vrij waardeloosquote:
Love itquote:
Zover ben ik nooit gekomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, aflevering 3 was wel vrij waardeloos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
[ afbeelding ]haha preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Het lijkt me anders best wel een programma voor jouquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Beatles het volgende:
Glee, eerste aflevering tien minuten bekeken en toen was ik het al zat.
Ik haat het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Het lijkt me anders best wel een programma voor jou
vintquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:45 schreef Beatles het volgende:
[..]
Vindt
Maar neeNog steeds niet leuk.
Doe maar die ene.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
goedzo, je mag een sticker uitkiezen
[ afbeelding ]
ok want die is het grootstquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:49 schreef Beatles het volgende:
[..]
Two kitties in a cup of rainbow kitties?
Mag ik ooooook ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
goedzo, je mag een sticker uitkiezen
[ afbeelding ]
Linksonder van de 2 kittens 1 cupquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:58 schreef Beatles het volgende:
[..]
*plakt op voorhoofd
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Welke precies?
Hoi Zerokuuquote:
Nee niet op je bil horr bah.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Linksonder van de 2 kittens 1 cup
*trekt broek omlaag om sticker te ontvangen op blote bil*
Dan op mn bovenarmquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoi Zerokuu
[..]
Nee niet op je bil horr bah.
Binnenkort moet ie af zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat hier op komt te staan.
[..]
http://www.udowu.nl/
He wat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is nu weer een beetje opgang. En ik heb nu ook gewoon serieus meer de tijd
Ik ben mijn wachtwoord van KB kwijt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De SC. Het loopt tenminsteEn waarom kloon jij?
Speeltuin van Dalando en BBQ, ze zijn wat aan het kloten met scripts enzo.quote:
Ja anders is er gewoon geen boel aan en praat ik tegen luchtquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:27 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik ben mijn wachtwoord van KB kwijt.
HaatsterAlleen hier posten als het loopt
Ik kreeg het gevoel alsof het een soort van sekte wordt. Bij Onzin Radio kon ik nog enigszins begrijpen dat er een website was, maar nu lijkt het mij zo nutteloos. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd en komt deze website bovenaan in mijn bookmarks.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Speeltuin van Dalando en BBQ, ze zijn wat aan het kloten met scripts enzo.
Haha ik geef je weinig kans, maar zij zijn 2 developers die zich vervelen en zo proberen wat ervaring op te doen. Tenminste dat denk ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kreeg het gevoel alsof het een soort van sekte wordt. Bij Onzin Radio kon ik nog enigszins begrijpen dat er een website was, maar nu lijkt het mij zo nutteloos. Maar misschien heb ik het helemaal verkeerd en komt deze website bovenaan in mijn bookmarks.
Ik zal het wel gewoon in de gaten houden. Wie weet kan ik daar nog eens toekomstige meetfoto's vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ik geef je weinig kans, maar zij zijn 2 developers die zich vervelen en zo proberen wat ervaring op te doen. Tenminste dat denk ik
Oooooohhhhhquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
Slotje op SEKSDan maar weer over op mijn rechterhand.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
Slotje op SEKSDan maar weer over op mijn rechterhand.
Ik wil niet iemand lenen, ik wil ware liefde.'quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:48 schreef Beatles het volgende:
[..]
Naar weer ja. Misschien mag je iemand lenen?
Doet me denken aan Your Highnessquote:
Voor een kusje praten we nergens meer over.quote:
Die paints mogen welquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal het wel gewoon in de gaten houden. Wie weet kan ik daar nog eens toekomstige meetfoto's vinden.
Ik zal ze niet meer op fok zetten
Ik zou je wel 100 kusjes willen gevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil niet iemand lenen, ik wil ware liefde.'
[..]
Doet me denken aan Your Highness
[..]
Voor een kusje praten we nergens meer over.
Mooi topic was het welquote:
Ik zou wel 100 kusjes willen ontvangenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou je wel 100 kusjes willen geven
Me gusta is niet hierquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:13 schreef HappyBob het volgende:
Seks helpt tegen hoofdpijn. Misselijkheid zul je mee moeten leven
Snel iemand van straat plukken? Dit is een noodgeval!quote:
Maak er maar een dolletje van.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snel iemand van straat plukken? Dit is een noodgeval!
Ik kom met serieuze oplossingen en jij gaat er een beetje sarcastisch over doen? Ik probeer mijn mede-fokkers alleen maar te helpen..quote:
eeeeeeeeh neeeehquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Snel iemand van straat plukken? Dit is een noodgeval!
Oh het spijt mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kom met serieuze oplossingen en jij gaat er een beetje sarcastisch over doen? Ik probeer mijn mede-fokkers alleen maar te helpen..
Kusje op je hoofdje dan maarquote:
Gewoon misverstand enzo.. Niets aan te doenquote:
Niet huilen, anders is de liefde over en krijg je geen frozen yoghurt meer van mij.quote:
zullen we volgende keer geel fruit proberen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet huilen, anders is de liefde over en krijg je geen frozen yoghurt meer van mij.
Ik weet niet of ik dat wel aandurf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef Beatles het volgende:
[..]
zullen we volgende keer geel fruit proberen?
Is wel eng ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat wel aandurf..
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:18 schreef Bloempje. het volgende:
Goedemorgen ik ga met Klips trouwen want hij is extreem lief. Wie wil er bruidsmeisje/jongetje zijn?
Hoezo is dat nou weer een hokje?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.
Ik doe niet aan hokjes denken.
Gewoon binnenblijven. Is beter. Ik ben bijna verdronkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:18 schreef Renesite het volgende:
Hest doe mien paraplu ook zien? Ik ben 'em kwiet.
Bruidsjonker en bruidsmeisje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer een hokje?
Heb een collegequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gewoon binnenblijven. Is beter. Ik ben bijna verdronken
Nou dan niet hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bruidsjonker en bruidsmeisje.
HOKJESSSSSSSS NOT THAT SPACIOUS!!!
Ik ben niet dikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou dan niet hekom jij maar gewoon taart eten dan.
Naarquote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:
Welke smaakquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietals je dik was kon je beter geen taart eten
Ik wil verschillendequote:
Oke, maar zachtjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zelfs ik niet? Ik lach altijd..
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:32 schreef Renesite het volgende:
Meeeeh mijn blaas zegt dat ik uit bed moet.
Boehoe
Nou ja zeg!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |