SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Zweetteef het volgende:
OMG WAT SCHATTIG DAT DIT NOG KAN IN NEDERLAND
Je hond of kat staat op je shiftknop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
vooral als je je beseft dat dit een serieuze reactie isquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:24 schreef utopie het volgende:
[..]
dit is waarom ik van coban hou
ik begin haar steeds meer te waarderen
Giet er een breezertje of twee in. Komt wel goed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
Ik weet niet maar maar het lijkt gewoon dat ze me leuk vind
Colaatje, neuken? Nee, breezer dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
ga naar bed!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:35 schreef ikkerules het volgende:
ja wist je neit dat ik op fok zzat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef ikkerules het volgende:
Wa is er toch ben je mijn moeder ofzo
nee vond je hem neit goed danquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef ikkerules het volgende:
Haha
kon je echt niks beters bedenken
leuke username broquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:39 schreef ikkerules het volgende:
Haha
kon je echt niks beters bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |