Omdat die ander ook sarcastisch deed omdat hij geen 24 uurs logistiek kent. Ik gaf je zelfs gelijk. Maar jij gelijk boos, alles. Wat is jouw probleem manquote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat sarcasme van je is vaak juist het probleem he. Je wilt altijd maar weer fucking lollig doen in serieuze discussies.
Het was kennelijk dus niet vers.Anders had je niet lopen brallen over je tante.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nope, was vers. Tevens ben je de enige die beweert dat het allemaal hetzelfde smaakt, dus ik denk dat het wel duidelijk is wie hier faalt. Kusjes.
We hadden het over Turkse groenten en fruit, niet wat jij in Malawi gegeten hebt gast.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:31 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nodig me dan maar uit voor die weddenschap. Ik weet dat ik ooit ananas heb gegeten op een Afrikaanse markt, goddelijk was dat. Daarom weiger ik nog ooit een Pizza Hawaii te eten hier in Europa, een belediging voor de smaakzintuigen is dat gewoon.
En jij gaat me niet overtuigen van die theorie dat zo'n ananas van een boer uit Malawi binnen de 24 uur op mijn bord ligt.
Sidenote: hoe komen turkse winkeltjes aan al dat fruit dat ze voor een habbekrats kunnen wegdoen. Overrijp is het fruit en groente ook niet. Dus waar ligt de catch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hadden het over Turkse groenten en fruit, niet wat jij in Malawi gegeten hebt gast.
Appels met peren vergelijken wat je doet .
Hasret is gore troep zeg ik je. Echt gore troep.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:50 schreef MCH het volgende:
Zien hier ook Groningers die altijd zo genieten van de Hasret (gekozen nummer 1 van Nederland)?
Of het is in de supermarkt gewoon veelste duur.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sidenote: hoe komen turkse winkeltjes aan al dat fruit dat ze voor een habbekrats kunnen wegdoen. Overrijp is het fruit en groente ook niet. Dus waar ligt de catch?
Van mij mag er vaker EHEC enzo uitbreken, man die prijzen van de komkommers toen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Of het is in de supermarkt gewoon veelste duur.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hasret is gore troep zeg ik je. Echt gore troep.
En slechte service. Vieze Turkse mannetjes zijn het.
Haha, ken je de McDana's?quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:54 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Ik ben er ook al lang geleden van afgestapt. Hasret is een soort McDonalds in Groningen, zoveel uitbreiding hebben die gasten gehad de laatste jaren.
Is dat weg? Dacht dat sowieso de vestiging in de Ebbinge nog wel bestaat, op Paddepoel zat ook eentje. Ben er 1 keertje geweest ooit, zegt wel genoeg. Er doen ook altijd verhalen de ronde dat Ozan van dezelfde eigenaar is als Hasret.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha, ken je de McDana's?Of hoe heette dat?
edit: Big Danas was het.
Nee, het is er nog wel. Gewoon een McDonald's rip off.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dat weg? Dacht dat sowieso de vestiging in de Ebbinge nog wel bestaat, op Paddepoel zat ook eentje. Ben er 1 keertje geweest ooit, zegt wel genoeg. Er doen ook altijd verhalen de ronde dat Ozan van dezelfde eigenaar is als Hasret.
Welke zaak dan? Hoewel ik nooit meer döner consumeer. Die troep gaat mijn lijf niet meer in, hoogstens in Turkije.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:02 schreef Ayca het volgende:
Lekkerste kebab zit in Alkmaar. Heus, vertrouw mij maar, compleet objectief gezien natuurlijk.
Jaja dat weten we nu onderhand welquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Welke zaak dan? Hoewel ik nooit meer döner consumeer. Die troep gaat mijn lijf niet meer in, hoogstens in Turkije.
Doet mij denken aan Has, een dönerzaakketen met iets van tien vestigingen in Rotterdam alleen. Neem alleen een lahmacun daar, de rest is zo bedroevend slecht.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, het is er nog wel. Gewoon een McDonald's rip off.
Bij Westerhaven zit een Ozan tegenover een Hasret, op allebei staat iets in de trant van "beste döner van NL".
Kokorec smaakt echt honderd miljoen keer beter dan kebab.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk, daar zie je het: ECHT vlees
Goed programma is dat trouwens.
Overigens, voor de liefhebbers, een minder bekend maar misschien wel lekkerder gerecht: kokoreç. Als je dat ooit in handen krijgt, probeer het.
[ afbeelding ]
Laat je niet afschrikken door het feit dat het schapendarmen zijn. Vertrouw me.
Schapendarmen of niet, erin gaat het. Rattenhamburger zou er zelfs bij mij in gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kokorec smaakt echt honderd miljoen keer beter dan kebab.
Kokorec
Jammer dat het niet in de EU verkocht mag worden
Deze man weet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kokorec smaakt echt honderd miljoen keer beter dan kebab.
Kokorec
Jammer dat het niet in de EU verkocht mag worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |