Ik ben ook een grote eter, mijn vriendin iets minder. Ik mag altijd haar bord leegeten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Ach, ik eet verschikkelijk veel dus met twee mensen zit ik al best vol.
Dan is er iets mis met je smaakpapillen. Nergens en dan ook nergens in Nederland kunnen ze lekkere iskender ( gerecht met doner vlees) maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je romantiseert e.e.a. .Tenzij de koeien en het vlees in Turkije van aanzienlijk betere kwaliteit zijn.
Het is vlees dat klaargemaakt is door Turken met recepten afkomstig uit dat zelfde land.
Dat het daadwerkelijk anders smaakt ligt waarschijnlijk aan jouw perceptie.
En ja ik ben ook in Turkije geweest.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:49 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
HAHA, een hele bastilla. Doe maar drie of vier mensen.
Komt inderdaad heel bekend voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:50 schreef o.us het volgende:
Harira, Marokkaanse gevulde tomatensoep. Wordt regelmatig door Marokkanen gegeten als vastenbreker tijdens de Ramadan.
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turkse en Marokkaanse gerechten zien er altijd uit alsof ze gewoon wat groente bij elkaar in een pan hebben gegooid en na een uur hebben gekeken of het wat is geworden.
Moest hardop lachenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Turkse en Marokkaanse gerechten zien er altijd uit alsof ze gewoon wat groente bij elkaar in een pan hebben gegooid en na een uur hebben gekeken of het wat is geworden.
Oh, ik moet toegeven dat ik het soms jammer vind dat groenten en sommige vlees te gaar worden gemaakt. Mijn groenten heb ik liever knapperig, mijn rundvlees mag wel medium.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hutspot met rookworst is ook niet echt moeilijk, wel?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hahahquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ziet er verukkelijk uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
Birouttes, Marokkaanse loempias. Uiteraard op Mediterraanse wijze gevuld, hoef ik de Turken niet uit te leggen.
[ afbeelding ]
Je eet alleen als je sport?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:59 schreef Levolution het volgende:
Ik heb honger, maar ben niet thuis en kan niet sporten. Dus ik kan niks eten.
Heb vandaag al 5 maaltijden en fruit gehad en een beschuit bij de thee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je eet alleen als je sport?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:02 schreef Ayca het volgende:
Eh ik had eens Marokkaanse koekjes gekregen in bladerdeeg met een soort van helva erin, enig idee hoe het heet? In driehoekjes, als dat uitmaakt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:56 schreef o.us het volgende:
Birouettes, Marokkaanse loempias. Uiteraard op Mediterraanse wijze gevuld, hoef ik de Turken niet uit te leggen.
[ afbeelding ]
Ah oke oke. Ik dacht dat is er eentje die elke calorie eraf wil hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heb vandaag al 5 maaltijden en fruit gehad en een beschuit bij de thee.
oeh dat ken ik nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:02 schreef o.us het volgende:
Beid-al-tahr, specialiteit uit Fes, waar mijn pa vandaan komt. Fes is in Marokko zeer bekend met aparte gerechten die daar vandaan komen en vaak ook alleen daar verkrijgbaar is.
[ afbeelding ]
Briwat bedoel je volgens mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:02 schreef Ayca het volgende:
Eh ik had eens Marokkaanse koekjes gekregen in bladerdeeg met een soort van helva erin, enig idee hoe het heet? In driehoekjes, als dat uitmaakt.
Nu je het zegtquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:04 schreef o.us het volgende:
Bij dat laatste foto moest ik aan pedobear denken![]()
Gevulde auberinges. Waarom beid in de naam voorkomt blijft mij een raadsel.quote:
Wasda?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:05 schreef Levolution het volgende:
Over spreads gesproken, acuka:
[ afbeelding ]
ziet er kapotpittig uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:05 schreef Levolution het volgende:
Over spreads gesproken, acuka:
[ afbeelding ]
Gestampte walnoten, wat er verder in zit weet ik eigenlijk niet. Het smaakt in ieder geval meer als peperpuree ofzo, is niet heel pittig, gewoon kruidig. Ooit vers in Turkije gehad, momenteel heb ik deze pot thuis staan:quote:
Zo, jij weet van wanten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:09 schreef o.us het volgende:
Het mooiste is dat als je tajine krijgt of besteld hebt, dat je het dan nog sudderend aan tafel krijgt
[ afbeelding ]
Ik heb een Turkse supermarkt 15 minuten fietsen/met de tram van mij vandaan, zal hier zeker eens naar checken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gestampte walnoten, wat er verder in zit weet ik eigenlijk niet. Het smaakt in ieder geval meer als peperpuree ofzo, is niet heel pittig, gewoon kruidig. Ooit vers in Turkije gehad, momenteel heb ik deze pot thuis staan:
[ afbeelding ]
Bij de Jumbo gekocht.
Denk het wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:05 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Briwat bedoel je volgens mij.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Genoeg eten. Ik ga slapen met vet veel honger.
Slaap lekker.
Trusten, canimsinquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Genoeg eten. Ik ga slapen met vet veel honger.
Slaap lekker.
En dan geen tosti met sucuk nemen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:12 schreef Levolution het volgende:
Sowieso dat ik morgen behoorlijk ga ontbijten. Tosti met pindakaas en banaan.
Pide tosti met sucuk, kaas en sambal. En de boter zo aan de buitenkant van het brood smeren.quote:
Hey, dat is mijn stijlquote:Op maandag 17 oktober 2011 02:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Pide tosti met sucuk, kaas en sambal. En de boter zo aan de buitenkant van het brood smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |