Ja want hij is de enige die dat doet, er is geen enkele speler verder die naar de lucht wijst, bidt na de game (zeker nooit pre en post game prayers gezien? gezamenlijk met beide teams) of op zijn knieen gaat na een TD....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef rgras het volgende:
Jezus, Tebow moet zijn 'Heerscher' meteen weer bedanken..
Suck for Luckquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef popolon het volgende:
Dolphins.Die doen het expres lijkt het wel.
Hij is gewoon irritant op dit punt, zo heeft hij bijvoorbeeld na het afnemen van de Wonderlic test voorgesteld om met zijn allen even te gaan bidden. Je mag gerust gelovig zijn, maar houd het mooi voor jezelf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want hij is de enige die dat doet, er is geen enkele speler verder die naar de lucht wijst, bidt na de game (zeker nooit pre en post game prayers gezien? gezamenlijk met beide teams) of op zijn knieen gaat na een TD....
Sorry maar je zoekt gewoon iets na een bizarre comeback win van een speler die altijd maar bekritiseerd word.
Heeft ie goed gespeeld? nee tot de laatste 4 minuten zeker niet maar hij wint wel
Ja als je hem zo ziet spelen, ben ik echt bang dat hij nog wel een paar lombardis gaat winnen (stuk of 4)quote:
Waarom speelt Palmer eigenlijk niet?quote:
Gaat lekker daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Boe-man het volgende:
Palmer ook met Int #3, net zoveel als Boller
quote:
Ik heb het zitten kijkenquote:
quote:Tim Tebow could never throw the ball through the hole at the carnival but somehow he walks away with all the stuffed animals
quote:"Well I think the most interesting comment got posted on one of the Broncos Message board after the game I think it said 'Tim Tebow is everything that his critics say he is, and everything that his supporters say he is.' And if you think about that, that makes an awful lot of sense, because that's exactly the way he played, but in the interim there was two members of the broncos front office who sent me a text after the game: One said "This kid has something special" his words not mine. The other one said exactly "unreal". And Tebow has made the Broncos relevant, interesting and intriguing as they go forward with a game next Sunday against the Detroit Lions and keep in mind the Broncos got their first win in Miami today after losing their previous 7 games. They had never won against the Dolphins in Miami Tim Tebow lead the Broncos to their first ever game in Miami."
Zeker niet als ook McFadden nog geblesseerd uitvalt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef kidkash19 het volgende:
Adam Schefter
[..]
en mijn god de Raiders...... Dat is echt niet alleen een QB issue
Het lekkere weer in Miamiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |