Yup, had ook liever bij de Bears willen blijven en waarschijnlijk ook een van de redenen dat ie "het niet niet meer voelt"....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:20 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Center voor de Bears was hij toch voor lange tijd?
Chargers - Jets is een uitstekend affiche.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:19 schreef Dos37 het volgende:
Straks Packers kijken wedstrijden van 19:00 spreken me niet echt aan.
Run game werkt aardig dus hoeft niet veel te gooien, Offense laat wel mee energie en intensiteit zien, zelfs No-Show Moreno.quote:
Ik lees ergens dat ook Rivers er slecht uit ziet. Men begint te vermoeden dat hij een blessure verbergt? Iemand die wedstrijd aan het kijken toevallig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rgras het volgende:
Matt Ryan ziet er niet goed uit.. enkel fucked?
Ik zit te kijken, maar ik merk niks. Veel korte passes naar Tolbert enzo, maar dat is de gameplay tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat ook Rivers er slecht uit ziet. Men begint te vermoeden dat hij een blessure verbergt? Iemand die wedstrijd aan het kijken toevallig?
Thx. Daarom vroeg ik het hier ook even na. Ik vertrouwde het bericht al niet voor 100%quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar ik merk niks. Veel korte passes naar Tolbert enzo, maar dat is de gameplay tegenwoordig.
Hij speelt gelukkig al weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rgras het volgende:
Matt Ryan ziet er niet goed uit.. enkel fucked?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |