idiote regel als je gewoon op de been blijft. Als je valt, oké. Maar als je staat.quote:
En terecht, hij struikelde over een net ofzo.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
En terecht, hij struikelde over een net ofzo.
Yep, kan er mee leven. Nou goed, gunslingers go go.quote:
iig een stuk beter als 1-5quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:29 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep, kan er mee leven. Nou goed, gunslingers go go.
En 5-1 staat ook niet slecht.
I feel your pain.quote:
Och ja, we liggen op de juiste koers voor een top WR in de 2012 draftquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef popolon het volgende:
[..]
I feel your pain.
Pats - Cowboys kijken, leuk op papier.
quote:
In Texas is ie vast een god...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Volgens mij mag niemand die man ook inAmerika zelf. TO Pats
Niks onbedoelds aan.. Hij moet 'm gewoon netjes een hand geven, niet als een of andere pumped up aap rondspringen. Wat je erna doet boeit niet..quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef Guard het volgende:
Was wel een beetje (onbedoeld) in your face van Harbaugh
Tuurlijk moet ie netjes een hand geven, maar hij is een beetje emotioneel, en Swartz moet dat ook doorhebben en niet als een of andere idioot erachter aan gaan rennen.....quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Niks onbedoelds aan.. Hij moet 'm gewoon netjes een hand geven, niet als een of andere pumped up aap rondspringen. Wat je erna doet boeit niet..
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef Maravilla het volgende:
Hij moet 'm gewoon netjes een hand geven, niet als een of andere pumped up aap rondspringen.
5 wins is way too much to have a shot at Luck...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar goed, Staffie was niet best maar dat kan gebeuren, jong ventje en eigenlijk bezig aan z'n 'eerste echte' seizoen. Maaaaaaar hij blijkt weer eens een schouderblessure te hebben.
Ik zeg tanken voor de rest vh seizoen en hoppa, there's Luck.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:19 schreef Guard het volgende:
[..]
5 wins is way too much to have a shot at Luck...
Veel plezier...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Zo op jullie aanraden naar Soldier field. Zal me benieuwen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Guard het volgende:
Raiders met een fake FG, TD pass Lechler
Raiders kicking game can do it all
Ze leveren de bal alleen wel weer in...quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:25 schreef Guard het volgende:
Running into the kicker Dallas, 1st down Pats, wat een domme penalty....
Laatste play was maar 2 man rush...quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:15 schreef Guard het volgende:
Raar toch, hele pot hebben ze moeite met de Dallas defense, en nu ineens als een warm mes door de boter, en volgens mij speelt Dallas toch echt geen prevent defense
Romo heeft er pas een gegooid, dus ja waarschijnlijk wel jaquote:
Hopen dat hij dat niet doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Romo heeft er pas een gegooid, dus ja waarschijnlijk wel ja
Voor mij ook, net de laatste 2 minuten van Dallas @ NE gezienquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:23 schreef Guard het volgende:
Zo dat was het weer voor mij vandaag....
Niet verstandig van beide maar zoiets doet het wel goed in de Detroit locker room.quote:
Het ziet er toch niet uit dat 2 coaches als doorgesnoven idioten achter elkaar aanhollen na de wedstrijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Niet verstandig van beide maar zoiets doet het wel goed in de Detroit locker room.En Harbaugh was als speler al een d-bag dus eigenlijk niks nieuws.
Dat zeg ik toch, niet verstandig van ze?quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:24 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit dat 2 coaches als doorgesnoven idioten achter elkaar aanhollen na de wedstrijd.
quote:
Best veel.twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 18-10-2011 om 16:26:02Carson Palmer to the Raiders now official. Compensation expected to be a 1 in 2012 and a conditional 1 in 2013. reageer retweet
Met die draftpicks had je ook in de 2012 draft wel wat kunnen doen (trade up), Palmer is m.i. ook niet het antwoord voor de Raiders, zeker niet op de lange termijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:55 schreef Boe-man het volgende:
Maar ja, de Raiders moeten ook wel wat nu. Voor de rest is er weinig beschikbaar volgens mij Garrard is ook net geopereerd, dus out of the picture.
Ze hebben Pryor voor de lange termijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Met die draftpicks had je ook in de 2012 draft wel wat kunnen doen (trade up), Palmer is m.i. ook niet het antwoord voor de Raiders, zeker niet op de lange termijn.
Alleen Gore is nog steeds goed, verder idd bagger.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef kidkash19 het volgende:
Vraag me af wat Brown nou meer brengt dan Harrison....
die hele RB class uit 2005 is niet echt goed blijkt 5 jaar later
Harrison heeft nooit wat gebracht. Zeker in CLE niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:23 schreef kidkash19 het volgende:
Vraag me af wat Brown nou meer brengt dan Harrison....
die hele RB class uit 2005 is niet echt goed blijkt 5 jaar later
Bekt lekkerder?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:23 schreef Rahl het volgende:
Waarom noem je een cornerback een cornerback maar een lineback een linebacker?
Nou je hebt hem weer terugquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Harrison heeft nooit wat gebracht. Zeker in CLE niet.
Zuur voor beide RB's involved, Brown mag weer terug naar de Eagles waar ie niet gebruikt wordt, en Harrison zal wel op PUP list of erger terechtkomen, de Lions zijn toch echt op zoek naar iets beters dan hem op de RB position.quote:
Met Best out voor een tijdje wordt het wel wat problematisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Zuur voor beide RB's involved, Brown mag weer terug naar de Eagles waar ie niet gebruikt wordt, en Harrison zal wel op PUP list of erger terechtkomen, de Lions zijn toch echt op zoek naar iets beters dan hem op de RB position.
Dat zegt dus niets in de NFL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
waarin niemand vorig jaar meer dan 7 wedstrijden won.
Clobbed, maar zie mede gezien de tegenstanders van de NFC West teams Arizona en Seattle niet meer als 6 wedstrijden winnen dit seizoen. Om over de Rams maar te zwijgen, die mogen blij zijn als ze op 3-13 eindigen.quote:
quote:C) Tweet of the week: (from Phsportsgoddess): "Question—who would win a race between Andy Reid and Rex Ryan? Answer—The doctor."
Tja, hopen dat 't goedkomt met hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Guard het volgende:
Blijkt dat trade een life saver was voor Harrison, Eagles doctors discovered a tumor in his head during physical.....
Ik wou hier op reageren met een lange post maar ik ga mijn energie er niet aan verspillenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kunnen we SF met zekerheid opschrijven voor de playoffs? Lijkt me niet dat deze nog te achterhalen zijn in de voor de rest zeer zwakke NFC West. 3 wedstrijden voorsprong op de eerste achtervolger in een divisie waarin niemand vorig jaar meer dan 7 wedstrijden won.
Wow.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Guard het volgende:
Blijkt dat trade een life saver was voor Harrison, Eagles doctors discovered a tumor in his head during physical.....
Wij over 2 wekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zondag weer een wedstrijd tegen Lightning Leiden, oefen scrimmage maar we hebben er weer zin in... heb deze ge-upload, misschien voor jullie ook wel leuk
Niet nu, morgen...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:00 schreef Maravilla het volgende:
Zitten er nog Fokkers in Londen nu?Benieuwd hoe het daar is.
Center voor de Bears was hij toch voor lange tijd?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:44 schreef BusterPosey het volgende:
Olin Kreutz geeft zijn baan op bij de Saints omdat hij zijn passie voor football kwijt is.![]()
Jammer voor hem en de Saints, maar misschien wel een goede beslissing in belang van het team. Als je geen motivatie meer kunt vinden, kun je beter salary-cap vrij maken.
Hij kan wel terug kijken op een mooie carriere
Yup, had ook liever bij de Bears willen blijven en waarschijnlijk ook een van de redenen dat ie "het niet niet meer voelt"....quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:20 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Center voor de Bears was hij toch voor lange tijd?
Chargers - Jets is een uitstekend affiche.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:19 schreef Dos37 het volgende:
Straks Packers kijken wedstrijden van 19:00 spreken me niet echt aan.
Run game werkt aardig dus hoeft niet veel te gooien, Offense laat wel mee energie en intensiteit zien, zelfs No-Show Moreno.quote:
Ik lees ergens dat ook Rivers er slecht uit ziet. Men begint te vermoeden dat hij een blessure verbergt? Iemand die wedstrijd aan het kijken toevallig?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rgras het volgende:
Matt Ryan ziet er niet goed uit.. enkel fucked?
Ik zit te kijken, maar ik merk niks. Veel korte passes naar Tolbert enzo, maar dat is de gameplay tegenwoordig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:08 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ik lees ergens dat ook Rivers er slecht uit ziet. Men begint te vermoeden dat hij een blessure verbergt? Iemand die wedstrijd aan het kijken toevallig?
Thx. Daarom vroeg ik het hier ook even na. Ik vertrouwde het bericht al niet voor 100%quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:10 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik zit te kijken, maar ik merk niks. Veel korte passes naar Tolbert enzo, maar dat is de gameplay tegenwoordig.
Hij speelt gelukkig al weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:02 schreef rgras het volgende:
Matt Ryan ziet er niet goed uit.. enkel fucked?
Is inderdaad niet echt goed, veel run plays maar ook veel pass plays waar hij gewoon happy feet kreeg of er te veel pressure kwam (iets wat je als D gewoon doet tegen een onervaren QB). Als hij gewoon de rest vh seizoen de kans krijgt moet dat haast wel verbeteren, zo niet dan is het een duidelijke zaakquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:17 schreef The_Playmaker het volgende:
24 yd passing na 3 quarters is natuurlijk wel erg beschamend. En dat tegen één van de slechtste D's in de NFL. Dit is zo makkelijk te verdedigen.
Nee, er zit een TD (mislukte 2pt-conversion) bijquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
De score in Miami: 15-0. 5 fieldgoals?
U zei?quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:32 schreef rgras het volgende:
Jammer dat de mensen in London niet echt een spannende wedstrijd voorgeschoteld krijgen.
Ik hoop met je mee, maar in de vorm waarin 'ie nu steekt zie ik er eerder nog een 3e INT bijkomenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:10 schreef Terreros85 het volgende:
1.37 om een touchdown te scoren.
In Rivers we trust!
Altijd al.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef BobW het volgende:
Waarom is OT sudden death? Hoe lang is dat al?
Dat idee had ik ook. Verder ook vreemd om korte passes te gooien als je geen timeouts hebt. Die interception van Revis was overigens niet de schuld van Rivers. McMichael had die bal gewoon moeten vangen.quote:
Ja want hij is de enige die dat doet, er is geen enkele speler verder die naar de lucht wijst, bidt na de game (zeker nooit pre en post game prayers gezien? gezamenlijk met beide teams) of op zijn knieen gaat na een TD....quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef rgras het volgende:
Jezus, Tebow moet zijn 'Heerscher' meteen weer bedanken..
Suck for Luckquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:40 schreef popolon het volgende:
Dolphins.Die doen het expres lijkt het wel.
Hij is gewoon irritant op dit punt, zo heeft hij bijvoorbeeld na het afnemen van de Wonderlic test voorgesteld om met zijn allen even te gaan bidden. Je mag gerust gelovig zijn, maar houd het mooi voor jezelf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja want hij is de enige die dat doet, er is geen enkele speler verder die naar de lucht wijst, bidt na de game (zeker nooit pre en post game prayers gezien? gezamenlijk met beide teams) of op zijn knieen gaat na een TD....
Sorry maar je zoekt gewoon iets na een bizarre comeback win van een speler die altijd maar bekritiseerd word.
Heeft ie goed gespeeld? nee tot de laatste 4 minuten zeker niet maar hij wint wel
Ja als je hem zo ziet spelen, ben ik echt bang dat hij nog wel een paar lombardis gaat winnen (stuk of 4)quote:
Waarom speelt Palmer eigenlijk niet?quote:
Gaat lekker daarquote:Op maandag 24 oktober 2011 00:54 schreef Boe-man het volgende:
Palmer ook met Int #3, net zoveel als Boller
quote:
Ik heb het zitten kijkenquote:
quote:Tim Tebow could never throw the ball through the hole at the carnival but somehow he walks away with all the stuffed animals
quote:"Well I think the most interesting comment got posted on one of the Broncos Message board after the game I think it said 'Tim Tebow is everything that his critics say he is, and everything that his supporters say he is.' And if you think about that, that makes an awful lot of sense, because that's exactly the way he played, but in the interim there was two members of the broncos front office who sent me a text after the game: One said "This kid has something special" his words not mine. The other one said exactly "unreal". And Tebow has made the Broncos relevant, interesting and intriguing as they go forward with a game next Sunday against the Detroit Lions and keep in mind the Broncos got their first win in Miami today after losing their previous 7 games. They had never won against the Dolphins in Miami Tim Tebow lead the Broncos to their first ever game in Miami."
Zeker niet als ook McFadden nog geblesseerd uitvalt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef kidkash19 het volgende:
Adam Schefter
[..]
en mijn god de Raiders...... Dat is echt niet alleen een QB issue
Het lekkere weer in Miamiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |