Echt jammer want qua bewoners had deze BB best een veel potentie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het is gewoon triest hoe ze het programma aan het verkloten zijn... Als je het omrekent kijkt er nu een nog kleiner percentage van het britse publiek naar BB dan er hier in Nederland naar SST keek...
Tja, zo'n met bloed geschreven boodschap op een tuinstoel vindt zij wel wat...quote:
Weet niet precies... In het algemeen mag altijd maar ik heb nog niemand horen zeggen op wie ze gaan stemmen, wat de vorige nominatie opeens wel mocht...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
ze mogen nog steeds over de nominaties praten?
Nog 10 minuten te gaan en ik vraag me nog steeds af wat Marcus bedoelde met 'perhaps the sweetest moment ever"...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef mazaru het volgende:
RT @marcusBBbentley: Nominations revealed & a massive twist on BBBOTS ! And on BIG BROTHER perhaps the sweetest moment ever? I'll let you decide at 10 on FIVE!
Ze doen zo hun best!
En die beloofde massive twist in BOTS... De genomineerden mogen van BB nog niet weg en krijgen nu een tweede kans door een toneelstukje op te voeren...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef mazaru het volgende:
RT @marcusBBbentley: Nominations revealed & a massive twist on BBBOTS ! And on BIG BROTHER perhaps the sweetest moment ever? I'll let you decide at 10 on FIVE!
Ze doen zo hun best!
Ik heb het nog niet gezien. Doet me denken aan de bedsit... met Emma en Michelle. Was een van de beste BB twists. Toen ze weer het huis in mochten volgde de 'beruchte' fightnight.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Belachelijk dat Jay en Anton de HM's mogen volgen via een beeldscherm.
En BB meent toch niet echt dat die twee eventueel een ander mogen nomineren dmv deze beelden? Ze zijn echt desperate.
BTW: weer veel korte filmpjes hier.
Ik ken deze beelden alleen van YT, volgde BB UK toen nog niet.Geweldige streams, dat was toch met Vic the Slick?.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
Ik heb het nog niet gezien. Doet me denken aan de bedsit... met Emma en Michelle. Was een van de beste BB twists. Toen ze weer het huis in mochten volgde de 'beruchte' fightnight.
quote:NickBateman1 Nick Bateman
by marcusBBbentley
@marcusBBbentley http://bigbrotherveteran.(...)y-swindle-anton.html rt pls
quote:The Great Reality Swindle - Anton
Until last night's reveal of a twist, released on the Big Brother Twitter account and BBITS and due to be shown on tonight's show, I could have told you who would NOT win and that was Anton, Jem and Louise. In essence the twist saves Jay and Anton...
Now, after Aden's exit, when even the housemates were surprised Anton stayed it is clear that Big Brother wants him and Jay in the final and what better way in protecting them by pulling this stunt (watch the show tonight to see what they do).
Jay though is already a losing finalist - did you spot him last night over on Sky with Katie Price's reality show, Signed By Katie where he reached the final 12. I watched and it seems to have taken a little bit of every reality show that has ever been on television and put it into the mix. But Katie is a smart cookie and I have nothing but admiration for her strong business sense and work ethic. Lets watch and see what happens to Jay.
I was beginning to think as as Big Brother past winners have included a gay man, a Scot, a Welsh girl and a mix of not bright and very dull contestants plus Pete that we might finally have someone who went to public school winning the show ie Harry - but this has been dashed. I still think despite the twist/stunt Alex might win.
Is Aaron becoming a little weird or is it a game he is playing? Tom and Alex are floating just below the radar, enough for them to be effectively edited out the show, and that is not a bad thing as the final is quite close. Jem who initially promised great things has gone into hibernation.
The proof is in the pudding and lets see how bright Anton is with the twist. But he has got one thing against him - the public do not like him. But then again when Jade was up for the most one-sided eviction ever, she survived. So stranger things can happen especially on 'reality' TV which we all know by now has nothing to do with 'reality'.
Dat kijk ik later, nu even nog geen spoilers... Straks eerst even de uitzending van gisteren terug kijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Het barst weer van de spoilers, so don't look if you'll be watching BB this evening.![]()
http://totalbigbrother.com/
Ik vind het hele gebeuren total BS, ook de foodtask. BB begint meer dan ooit op een kleuterprogramma te lijken.![]()
Vandaar de waarschuwing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat kijk ik later, nu even nog geen spoilers... Straks eerst even de uitzending van gisteren terug kijken...
Same here, maar inmiddels ben ik ook genezen van BB, met name BB UK. Ze kunnen je alles voorschotelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Ik moet ook nog ff terugkijken. Het hele televisie gebeuren is tegenwoordig knip- en plakwerk en zo nep als het maar zijn kan. Ook om het voor de verwende kijker maar wat 'leuker' te maken. Net als met al die 'bekende' Nederlanders die plots overal komen opdraven. Na de DGK zijn mij de ogen steeds verder geopend. Maar BB blijf ik vermakelijke tv vinden.
Als je deze bekijkt zou je bijna denken dat de housemates niet eens weten dat er geen stream is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Het barst weer van de spoilers, so don't look if you'll be watching BB this evening.![]()
http://totalbigbrother.com/
Ik vind het hele gebeuren total BS, ook de foodtask. BB begint meer dan ooit op een kleuterprogramma te lijken.![]()
Oww ik lees net op facebook dat Jem en Harry nu ook genomineerd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dan zeg ik nog maar even niks, Roevka.
Maar ik baal wel, belachelijke wending.
Daar twijfel ik dus aan, maar ik help het je hopen. Walgelijk figuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef mazaru het volgende:
Nou, als het echt eerlijk zou gaan, dan is het echt niet onmogelijk dat Anton alsnog eruit gaat. Het publiek heeft echt een schurft aan hem. En Jem is nog niet echt veel in beeld geweest.
Dat kan alleen als de Anton haters op Jem stemmen. Ik denk niet dat die tienerkudtjes dat begrijpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef mazaru het volgende:
Nou, als het echt eerlijk zou gaan, dan is het echt niet onmogelijk dat Anton alsnog eruit gaat. Het publiek heeft echt een schurft aan hem. En Jem is nog niet echt veel in beeld geweest.
Ik denk sowieso niet dat tienerkudtjes op Anton zouden hebben gestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Dat kan alleen als de Anton haters op Jem stemmen. Ik denk niet dat die tienerkudtjes dat begrijpen.
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat tienerkudtjes op Anton zouden hebben gestemd.![]()
Maar point taken.
Ik heb mijn dag niet, begrijp alles verkeerd.quote:
Geloof ik helemaal niks van. Deze actie is om Anton te redden. Toevallig dat alleen Jay en Anton genomineerd waren? Ik denk het niet. Die kamer was ingericht voor 2 mensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Of misschien denkt BB wel dat de haat tegen Anton zo groot is dat ze door deze twist meer stemmers en meer kijkers voor de eviction-aflevering zullen trekken...
De ondergang van Anton nog wat aandikken voor kijkcijfers en wat extra inkomsten dus... Dan kan het nog een rumoerige exit worden met veel oorverdovend boe-geroep...
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef akveor het volgende:
Geloof ik helemaal niks van. Deze actie is om Anton te redden. Toevallig dat alleen Jay en Anton genomineerd waren? Ik denk het niet. Die kamer was ingericht voor 2 mensen.
En ach zoveel heeft Jemma ook niet gebracht. En wat te denken van het te verwachten drama als Faye nu zonder grote zus moet stellen. Voor mij is het ook duidelijk dat Aaron niet zal winnen.
Ik vind die Alex zo rete-irritant! Maar dat heb ik wel vaker gehad met de winnaars van een BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.![]()
Dat was te verwachten.
Nog een week die vreselijke, zelfoverschattende Anton. Wat een lul is dat.![]()
Mijn gok is dat Alex gaat winnen.
Ik zie Louise nog eerder winnen. Die sneakt overal tussendoor en mocht Jay vertrekken zal diens aanhang op haar stemmen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.![]()
Dat was te verwachten.
Nog een week die vreselijke, zelfoverschattende Anton. Wat een lul is dat.![]()
Mijn gok is dat Alex gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
aja! Jehoentje ... die alleen maar goed was in het stil liggen achter het bed van de zusjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind die Alex zo rete-irritant! Maar dat heb ik wel vaker gehad met de winnaars van een BB.
Bv die niksnut ehhhh ehhhh Jeroen en nog zo'n jankbek Jeanette uit de NL BB's. Die halve zool van een Alex past prima in dat rijtje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zit de eviction "live" te kijken en zal zoveel mogelijk spoilers gebruiken... Maar wat krijgen we nou???![]()
De eerste 2 die veilig zijn:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
die zenuwtrekjes bij die meiden tijdens het uitreiken van de rozen is dan wel weer grappig om te zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar de uitslag wordt pas over een uur bekend gemaakt...Waarom moet daar nu een uur lang The Bachelor tussen zitten???
Wat een ranzig programma is dat overigens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |