Echt jammer want qua bewoners had deze BB best een veel potentie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Het is gewoon triest hoe ze het programma aan het verkloten zijn... Als je het omrekent kijkt er nu een nog kleiner percentage van het britse publiek naar BB dan er hier in Nederland naar SST keek...
Tja, zo'n met bloed geschreven boodschap op een tuinstoel vindt zij wel wat...quote:
Weet niet precies... In het algemeen mag altijd maar ik heb nog niemand horen zeggen op wie ze gaan stemmen, wat de vorige nominatie opeens wel mocht...quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:35 schreef snetje het volgende:
ze mogen nog steeds over de nominaties praten?
Nog 10 minuten te gaan en ik vraag me nog steeds af wat Marcus bedoelde met 'perhaps the sweetest moment ever"...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef mazaru het volgende:
RT @marcusBBbentley: Nominations revealed & a massive twist on BBBOTS ! And on BIG BROTHER perhaps the sweetest moment ever? I'll let you decide at 10 on FIVE!
Ze doen zo hun best!
En die beloofde massive twist in BOTS... De genomineerden mogen van BB nog niet weg en krijgen nu een tweede kans door een toneelstukje op te voeren...quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:15 schreef mazaru het volgende:
RT @marcusBBbentley: Nominations revealed & a massive twist on BBBOTS ! And on BIG BROTHER perhaps the sweetest moment ever? I'll let you decide at 10 on FIVE!
Ze doen zo hun best!
Ik heb het nog niet gezien. Doet me denken aan de bedsit... met Emma en Michelle. Was een van de beste BB twists. Toen ze weer het huis in mochten volgde de 'beruchte' fightnight.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:19 schreef beequeen het volgende:
Belachelijk dat Jay en Anton de HM's mogen volgen via een beeldscherm.
En BB meent toch niet echt dat die twee eventueel een ander mogen nomineren dmv deze beelden? Ze zijn echt desperate.
BTW: weer veel korte filmpjes hier.
Ik ken deze beelden alleen van YT, volgde BB UK toen nog niet.Geweldige streams, dat was toch met Vic the Slick?.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef akveor het volgende:
Ik heb het nog niet gezien. Doet me denken aan de bedsit... met Emma en Michelle. Was een van de beste BB twists. Toen ze weer het huis in mochten volgde de 'beruchte' fightnight.
quote:NickBateman1 Nick Bateman
by marcusBBbentley
@marcusBBbentley http://bigbrotherveteran.(...)y-swindle-anton.html rt pls
quote:The Great Reality Swindle - Anton
Until last night's reveal of a twist, released on the Big Brother Twitter account and BBITS and due to be shown on tonight's show, I could have told you who would NOT win and that was Anton, Jem and Louise. In essence the twist saves Jay and Anton...
Now, after Aden's exit, when even the housemates were surprised Anton stayed it is clear that Big Brother wants him and Jay in the final and what better way in protecting them by pulling this stunt (watch the show tonight to see what they do).
Jay though is already a losing finalist - did you spot him last night over on Sky with Katie Price's reality show, Signed By Katie where he reached the final 12. I watched and it seems to have taken a little bit of every reality show that has ever been on television and put it into the mix. But Katie is a smart cookie and I have nothing but admiration for her strong business sense and work ethic. Lets watch and see what happens to Jay.
I was beginning to think as as Big Brother past winners have included a gay man, a Scot, a Welsh girl and a mix of not bright and very dull contestants plus Pete that we might finally have someone who went to public school winning the show ie Harry - but this has been dashed. I still think despite the twist/stunt Alex might win.
Is Aaron becoming a little weird or is it a game he is playing? Tom and Alex are floating just below the radar, enough for them to be effectively edited out the show, and that is not a bad thing as the final is quite close. Jem who initially promised great things has gone into hibernation.
The proof is in the pudding and lets see how bright Anton is with the twist. But he has got one thing against him - the public do not like him. But then again when Jade was up for the most one-sided eviction ever, she survived. So stranger things can happen especially on 'reality' TV which we all know by now has nothing to do with 'reality'.
Dat kijk ik later, nu even nog geen spoilers... Straks eerst even de uitzending van gisteren terug kijken...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Het barst weer van de spoilers, so don't look if you'll be watching BB this evening.![]()
http://totalbigbrother.com/
Ik vind het hele gebeuren total BS, ook de foodtask. BB begint meer dan ooit op een kleuterprogramma te lijken.![]()
Vandaar de waarschuwing.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat kijk ik later, nu even nog geen spoilers... Straks eerst even de uitzending van gisteren terug kijken...
Same here, maar inmiddels ben ik ook genezen van BB, met name BB UK. Ze kunnen je alles voorschotelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:42 schreef akveor het volgende:
Ik moet ook nog ff terugkijken. Het hele televisie gebeuren is tegenwoordig knip- en plakwerk en zo nep als het maar zijn kan. Ook om het voor de verwende kijker maar wat 'leuker' te maken. Net als met al die 'bekende' Nederlanders die plots overal komen opdraven. Na de DGK zijn mij de ogen steeds verder geopend. Maar BB blijf ik vermakelijke tv vinden.
Als je deze bekijkt zou je bijna denken dat de housemates niet eens weten dat er geen stream is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Het barst weer van de spoilers, so don't look if you'll be watching BB this evening.![]()
http://totalbigbrother.com/
Ik vind het hele gebeuren total BS, ook de foodtask. BB begint meer dan ooit op een kleuterprogramma te lijken.![]()
Oww ik lees net op facebook dat Jem en Harry nu ook genomineerd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:53 schreef beequeen het volgende:
Dan zeg ik nog maar even niks, Roevka.
Maar ik baal wel, belachelijke wending.
Daar twijfel ik dus aan, maar ik help het je hopen. Walgelijk figuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef mazaru het volgende:
Nou, als het echt eerlijk zou gaan, dan is het echt niet onmogelijk dat Anton alsnog eruit gaat. Het publiek heeft echt een schurft aan hem. En Jem is nog niet echt veel in beeld geweest.
Dat kan alleen als de Anton haters op Jem stemmen. Ik denk niet dat die tienerkudtjes dat begrijpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:10 schreef mazaru het volgende:
Nou, als het echt eerlijk zou gaan, dan is het echt niet onmogelijk dat Anton alsnog eruit gaat. Het publiek heeft echt een schurft aan hem. En Jem is nog niet echt veel in beeld geweest.
Ik denk sowieso niet dat tienerkudtjes op Anton zouden hebben gestemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Dat kan alleen als de Anton haters op Jem stemmen. Ik denk niet dat die tienerkudtjes dat begrijpen.
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk sowieso niet dat tienerkudtjes op Anton zouden hebben gestemd.![]()
Maar point taken.
Ik heb mijn dag niet, begrijp alles verkeerd.quote:
Geloof ik helemaal niks van. Deze actie is om Anton te redden. Toevallig dat alleen Jay en Anton genomineerd waren? Ik denk het niet. Die kamer was ingericht voor 2 mensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Of misschien denkt BB wel dat de haat tegen Anton zo groot is dat ze door deze twist meer stemmers en meer kijkers voor de eviction-aflevering zullen trekken...
De ondergang van Anton nog wat aandikken voor kijkcijfers en wat extra inkomsten dus... Dan kan het nog een rumoerige exit worden met veel oorverdovend boe-geroep...
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef akveor het volgende:
Geloof ik helemaal niks van. Deze actie is om Anton te redden. Toevallig dat alleen Jay en Anton genomineerd waren? Ik denk het niet. Die kamer was ingericht voor 2 mensen.
En ach zoveel heeft Jemma ook niet gebracht. En wat te denken van het te verwachten drama als Faye nu zonder grote zus moet stellen. Voor mij is het ook duidelijk dat Aaron niet zal winnen.
Ik vind die Alex zo rete-irritant! Maar dat heb ik wel vaker gehad met de winnaars van een BB.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.![]()
Dat was te verwachten.
Nog een week die vreselijke, zelfoverschattende Anton. Wat een lul is dat.![]()
Mijn gok is dat Alex gaat winnen.
Ik zie Louise nog eerder winnen. Die sneakt overal tussendoor en mocht Jay vertrekken zal diens aanhang op haar stemmen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, het is iets tè toevallig allemaal. Toch blijf ik erbij, noms zijn noms en HM's mogen daar zelf niks aan veranderen.![]()
Dat was te verwachten.
Nog een week die vreselijke, zelfoverschattende Anton. Wat een lul is dat.![]()
Mijn gok is dat Alex gaat winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
aja! Jehoentje ... die alleen maar goed was in het stil liggen achter het bed van de zusjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind die Alex zo rete-irritant! Maar dat heb ik wel vaker gehad met de winnaars van een BB.
Bv die niksnut ehhhh ehhhh Jeroen en nog zo'n jankbek Jeanette uit de NL BB's. Die halve zool van een Alex past prima in dat rijtje.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik zit de eviction "live" te kijken en zal zoveel mogelijk spoilers gebruiken... Maar wat krijgen we nou???![]()
De eerste 2 die veilig zijn:niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
die zenuwtrekjes bij die meiden tijdens het uitreiken van de rozen is dan wel weer grappig om te zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar de uitslag wordt pas over een uur bekend gemaakt...Waarom moet daar nu een uur lang The Bachelor tussen zitten???
Wat een ranzig programma is dat overigens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:05 schreef beequeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef mazaru het volgende:
Ingefluisterd door BB. Hij heeft een godvergeven hekel aan Aaron. Slijmerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ingefluisterd door BB. Hij heeft een godvergeven hekel aan Aaron. Slijmerd.
Hij kreeg wel meer boe's dan de vorige keer. Toen was er alleen gejuich. Zijn populariteit is tanendequote:Op zondag 23 oktober 2011 03:07 schreef akveor het volgende:
Oww ja en![]()
![]()
![]()
(Ook al hoopte ik op het laatst dat Jay zou moetn gaan)
Helemaal mee eensch, Aaron is vanaf het begin al mijn favo. Die snapt het spel tenminste.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:56 schreef akveor het volgende:
Ik vond het een nare week overigens. Waarom BB het spel van 1 van de beste BB players ooit zo eenzijdig moest verraden aan die twee dombo's snap ik helemaal niks van. Ook dat BB Faye en Jemma tegen Aaron opzetten en tegen elkaar uit werden gespeeld heb ik een nare smaak van gekregen. Ik begrijp er ook weinig van dat Jay zo toegejuicht word door het publiek.
Maar goed, opgeruimd staat netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat mazaru zegt over Jay. Maar hij stelt zijn plek wrs veilig in het huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door beequeen op 24-10-2011 16:10:47 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch, Aaron is vanaf het begin al mijn favo. Die snapt het spel tenminste.![]()
En die Jem moet maar snel oprotten, ze verpest het verblijf van Faye compleet. Ik geef Aaron groot gelijk dat hij niet ondervraagd wil worden door Jem.
Wat een bemoeial zeg en Faye opzadelen met een schuldgevoel. Het is echt emontionele chantage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat mazaru zegt over Jay. Maar hij stelt zijn plek wrs veilig in het huis.
Normaal gesproken ben ik (bijna altijd dus) voor een vrouw. Maar betrapte me er vorige week op dat ik hoop dat Aaron wint. Hij is misschien wel de beste speler ooit. Zelden iemand gezien die de mensen zo naar z'n hand kan zetten. Ik ben benieuwd of de kijker dit uiteindelijk ook ziet en kan waarderen. Het zal er weer op uitdraaien dat de oersaaie muts Louise wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de zekerheid alvast nog een:
Weer eensch! Maar bij BOTS wordt Lou altijd de hemel in geprezen omdat ze zo "stunning" is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:31 schreef akveor het volgende:
Normaal gesproken ben ik (bijna altijd dus) voor een vrouw. Maar betrapte me er vorige week op dat ik hoop dat Aaron wint. Hij is misschien wel de beste speler ooit. Zelden iemand gezien die de mensen zo naar z'n hand kan zetten. Ik ben benieuwd of de kijker dit uiteindelijk ook ziet en kan waarderen. Het zal er weer op uitdraaien dat de oersaaie muts Louise wint.En voor de zekerheid alvast nog een:
Thanks BQquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:32 schreef beequeen het volgende:
Off Topic: nieuws over BB Duitsland. Ze hebben het huis dus gesloopt. Toch denkt men dat BB terugkeerd. Lees the headlines en een artikel over DGK in Duitsland.
http://www.bb-unzensiert.de/#!news
Ook de presentator van OK!TV heeft een oogje op d'r..quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer eensch! Maar bij BOTS wordt Lou altijd de hemel in geprezen omdat ze zo "stunning" is.
Het is een mooie meid, alhoewel ze konijnentanden heeft en oersaai. Wat koopt je nou voor "stunning"?
Ik doe even met je mee.![]()
Aaron is een meesterspeeler. Zelden zo'n coole dude gezien in BB en nog lekker ook, maar dat ter zijde.![]()
![]()
Hij doet me af en toe denken aan Nicolaas zonder drank op.
Niels.
LOL, dat had nog niet eens gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:42 schreef akveor het volgende:
Thanks BQ
En kijk wie hebben we daar... als dat onze Freund Brian niet is.
[ afbeelding ]
![]()
http://www.bb-unzensiert.de/#!a=701
― Mark Twain
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:09 schreef beequeen het volgende:
Breaking News.Ah thanks. Als dat maar goed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
Ja, je gaf het laatst ook al aan. Dat hij zou verliezen van b.v. een Alex.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, je gaf het laatst ook al aan. Dat hij zou verliezen van b.v. een Alex.
WTF?Het is overduidelijk dat BB alles doet om van Aaron af te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, maar de vraag is waarom. Is hij slimmer dan BB en het hokje. I would say, YES.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:22 schreef akveor het volgende:
Het is overduidelijk dat BB alles doet om van Aaron af te komen.
<conspiracy modus aan>quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, maar de vraag is waarom. Is hij slimmer dan BB en het hokje. I would say, YES.
Met zoveel sukkels in het huis kan ik geen andere conclusie trekken.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
WTF?Wat is dat nou weer voor flauwekul...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is al de tweede week op rij dat BB de nominaties loopt te verkloten...
Photoshop your own reality...
They completely lost the plot. Al die BB redacties zijn helemaal de weg kwijt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
De familieleden mogen dus per telefoon nomineren en de bewoners mogen daar naar luisteren... Hoeveel informatie van buiten is dat wel niet...
Snap het allemaal ook niet meer... Maar het schijnt nu wel echt een internationale trend te worden... Eerst SST-NL, toen BB-de en nu zelfs hier bij BB-UK...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
They completely lost the plot. Al die BB redacties zijn helemaal de weg kwijt.
Er is al geen stream en nu mogen ook nog mensen nomineren waar al helemaal geen controle meer op is.
Thanks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef spapaars het volgende:
OT.
Livestream BB Italië (Grande Fratello), gisteren begonnen.
http://realitystreaming.blogspot.com/
En waarschijnlijk ook nog eens zonder ondertitelingquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks.
Zal je net beleven dat ze weer de hele dag Italiaans lopen te lullen.
Oww had ik me helemaal nog niet gerealiseerd. Faye gaat d'r vriendje of d'r zus missen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:54 schreef beequeen het volgende:
BB UK maakt ook gebruik van Twitter. Het barst van de spoilers maar ik vind het grappig om te lezen.
http://twitter.com/bbuklive
Met dan aan BF van VOL.![]()
BTW, ik baal nog steeds van die achtelijke noms door familieleden. Dat slaat echt nergens op.
De gasten bij BOTS waren helemaal lyrisch, nou, ik dus niet.![]()
Poor Aaronen Faye is ook helemaal in de war. Logisch.
Ik vind Jemma heul geen tegenstander voor Aaron. Het is dat ze de zus is van Faye, anders was haar rol nul in het huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:32 schreef akveor het volgende:
Oww had ik me helemaal nog niet gerealiseerd. Faye gaat d'r vriendje of d'r zus missen.![]()
Laat het Jemma maar zijn die heeft net een paar keer te veel gejammerd dat ze naar huis wil.
Eigenlijk best jammer dat Faye d'r zus is want Jemma had een goede tegenspeelster voor Aaron kunnen zijn. Nu is het een ietwat vreemde spagaat.
Je wil toch niet zeggen dat je geen Tweetdeck gebruikt: http://www.tweetdeck.com/
Yup.. komt regelmatig op #bbuk voorbij.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Jemma heul geen tegenstander voor Aaron. Het is dat ze de zus is van Faye, anders was haar rol nul in het huis.
Nee, ik maar geen gebruik van Tweetdeck. Kende jij de BBUK Twitter al eerder dan?
Ik follow gewoon, dat werkt ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef akveor het volgende:
Yup.. komt regelmatig op #bbuk voorbij.
Met Tweetdeck kun je heel handig mensen toevoegen en tags realtime volgen.
Als je #bbuk dan volgt kun je ze van daar uit gemakkelijk op je tijdline zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop het zo!.
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, nu heeft BB een probleem, maar daar hebben ze zelf voor gezorgd.![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door beequeen op 26-10-2011 16:09:17 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Precies, gewoon spelvervalsing. Willens en wetens Aaron dwarszitten, the best player ever.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 23:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
Deze nominatie was best wel close... Vooral Harry, maar ook Faye en Jay waren bijna ook de sigaar geweest...
Maar wat betreft de motivaties heeft Aaron toch wel het meest voor zijn kiezen gekregen...
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik follow gewoon, dat werkt ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop het zo!.
Edit:Probleem? Wat voor probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, nu heeft BB een probleem, maar daar hebben ze zelf voor gezorgd.![]()
![]()
Er gaat dus vrijdag niemand uit. Uitgebrachte stemmen zullen wel naar een goed doel gaan of via een formuliertje op de site kan je je geld terugvragen.
Ach en geef Brian Downling ook maar een avondje vrijaf. Was hem toch ook al aardig flauw._____________________
Oh, doen ze dat zo. Ook goed, ik ben gewoon blij.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:32 schreef akveor het volgende:
Probleem? Wat voor probleem?
Er gaat dus vrijdag niemand uit. Uitgebrachte stemmen zullen wel naar een goed doel gaan of via een formuliertje op de site kan je je geld terugvragen.
Ach en geef Brian Downling ook maar een avondje vrijaf. Was hem toch ook al aardig flauw.
Het zal wel een 'we nemen Aaron verder in de zeik liveshow' worden gepresenteerd door die nep homeau...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, doen ze dat zo. Ook goed, ik ben gewoon blij.![]()
![]()
Maar geen liveshow vrijdag? Dat lijkt me sterk.
I love Brian Dowling, hij was mijn favo bij UBB.
Maakt niet uit, je bent er...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, ik zie dat ik weer met oud nieuws kom
Ik zet speciaal voor jou alles in een spoiler omdat ik weet dat je niet altijd kijkt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:06 schreef mazaru het volgende:
Oh, ik zie dat ik weer met oud nieuws kom
.quote:marcusBBbentley Marcus Bentley
I Think there is still a Live eviction on Friday. But all will be revealed on Bit ON the side at 11 on 5
Jay denkt; Hé, mijn sterkste tegenstander pleite. Jay, wat een tokkie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:22 schreef akveor het volgende:
Aaron heeft er dus ook over gedacht te vertrekken.
Advies van Jay zou ik dus helemaal niet naar kunnen luisteren.
http://totalbigbrother.co(...)hreatens-to-walk.tbb
Als iedereen vrijdag up is dan heeft Aaron mazzel dat het vote to save is. Maar of Faye dat overleeft?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jay denkt; Hé, mijn sterkste tegenstander pleite. Jay, wat een tokkie.
Ik denk ook dat Faye behoorlijk in de gevarenzone zit. Als Faye vertrekt wordt het wel heel moelijk voor Aaron, dan heeft hij alleen Harry nog als mate, denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef akveor het volgende:
Als iedereen vrijdag up is dan heeft Aaron mazzel dat het vote to save is. Maar of Faye dat overleeft?
Dus dat, en niemand die het ziet. Onbegrijpelijk.quote:Overigens is die Louise een match from heaven voor hem. Wat een ordinair wijf is dat zeg.
quote:bbspy bbspy
Aaron, Faye, Harry and Jay will now face the seventh #bbuk eviction after Jem's departure - details here: http://j.mp/sNJdMK
Jij zou in het BB team moeten zitten.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:05 schreef akveor het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat Big Brother die twist anders had moeten doen. De familie te laten stemmen maar achteraf de mensen met geen en de minste stemmen up for eviction te moeten laten gaan. Dan kan het publiek zich ook eens uit spreken voor de mensen die nooit genomineerd worden. Oftewel the people who are sitting on the fence.
Nu weten die housemates veel van buitenaf én zijn ook nog eens veilig.
Och, ik verwacht nog wel een double- of anders midweek eviction... En ze zullen best wel nog een paar leuke opdrachten voor de laatste dagen hebben bewaard...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:32 schreef akveor het volgende:
Nog 14 dagen doorbijten dan is het afgelopen....
quote:Newcastlegirl3 Newcastle girl
by mariemarie22
Aarons votes still hav not been credited therefore people can't vote for him. Is this an attempt to get Aaron out!@bbuk
Ik snap die bets nooit, maar begrijp ik dat Aaron nog steeds populair is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:16 schreef akveor het volgende:
Schandalig! Jemma heeft d'r zus natuurlijk gewoon een mes in d'r rug gestoken.
Zelf opstappen en nu met een grote kans dat Faye vrijdag moet vertrekken.
http://www.oddschecker.com/specials/tv/big-brother/next-eviction
Het zal je familie maar wezen.
Yup Aaron is het populairst. Hij staat op ongeveer 18. Bij hem krijg je dus 18 pond per ingelegde pond en je krijgt je inleg terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap die bets nooit, maar begrijp ik dat Aaron nog steeds populair is?
Geen idee of dit opzet van Jem is geweest maar het pakt wrs wel verkeerd uit voor Faye.
Ok, ik begrijp het. Maar dan moet je wel kunnen bellen voor Aaron. Zie mijn vorige post met het Tweetbericht.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:41 schreef akveor het volgende:
Yup Aaron is het populairst. Hij staat op ongeveer 18. Bij hem krijg je dus 18 pond per ingelegde pond en je krijgt je inleg terug.
Fay staat het laagst met 6 tegen 8. Bij haar win je dus 6/8 pond per ingelegde pond en je krijgt je inleg terug.
Hoe meer je terugkrijgt des te onwaarschijnlijker is het dat ie vertrekt.
Yup zoals ik gisteren had gepost:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp het. Maar dan moet je wel kunnen bellen voor Aaron. Zie mijn vorige post met het Tweetbericht.
En natuurlijk zit bij een terugbetaling altijd een vertraging in.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp ook dat de eerder uitgebrachte stemmen niet tellen. De mensen kunnen hun geld terugvragen. Dat zal ook niet echt in Aaron's voordeel zijn. Je moet dus en je geld terugvragen en opnieuw voor hem stemmen.
Oh sorry, die post heb ik gemist. Het is goffer de goffer al donderdag, dat gaat hij nooit meer redden ben ik bang.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 14:54 schreef akveor het volgende:
En natuurlijk zit bij een terugbetaling altijd een vertraging in.
Hoe is je Hongaars?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Thanks.
Zal je net beleven dat ze weer de hele dag Italiaans lopen te lullen.
Heb je niks in het Fries? Want dit gaat um ook niet worden ben'k bang...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe is je Hongaars?
Ook een huis met mensen.
Links klikken dat je boven de 18 bent (dat is omdat ze niets censureren)
ÖsszeEsküvők- Hungary
http://tv2.hu/osszeeskuvok/elo
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat dus tussen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de echte uitslag wordt pas over een uur bekend gemaakt... Er zit eerst nog een ander (flut) programma tussen...
whut???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
Aah, we gaan weer verder... Nou ik ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef snetje het volgende:
[..]
whut???Uhhh, wat, wie??? Die zag ik dus niet aankomen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en geen enkele boe????? schiet mij maar lekquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Uhhh, wat, wie??? Die zag ik dus niet aankomen!!!
Precies, snap het ook niet meer... Toneelhaak?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
[..]
en geen enkele boe????? schiet mij maar lek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooops, even een edit en het in een spoiler gezet...
quote:The Big Brother house is filthy, so today housemates are going to be set a cleaning task. But this is Big Brother, and as Tom was called to the Diary Room, there was a twist in store…
Big Brother told him that for the next hour all housemates must clean up the house. To win a special reward, Tom’s secret task is to not lift a finger for the entire duration of the task.
He had to go back out and announce the cleaning task, then spend next hour avoiding doing any actual cleaning themselves. If he does this successfully Big Brother will reward him later in the diary room.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mogen wieberen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:43 schreef mazaru het volgende:
Nou, ik heb hem ook net gekeken. En die zag ik dus ook niet aankomen!
Van mij hadYep, van mij ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mogen wieberen.![]()
Van dit verhaal schrok ik trouwens wel, niet zo fraai. Zo'n schatje is Alex dus niet.quote:Flipsidetv Eye Aid
Just heard the story about Big Brother's Alex who told her fellow housemates that she once stole from a blind person, lovely lot!
DanielR_95 Daniel ◕‿◕
Alex short-changed a blind person. You really want someone like that to win? Really? #BBUK #AaronToWin
[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 29-10-2011 20:04:59 ]“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik wist dat het ging komen en had het geluid al uitgezet. Ik vind het toch zo'n walgelijke kerel en zij is net zo walgelijk met dat schijten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
In een keer een halve liter achterover slaan en daarna een dikke boer laten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lou laat een scheet en wappert hem met naar hand richting Jay en Tom.![]()
[ afbeelding ]
Dit spreekt voor zich.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus dat! Ik hoop echt dat Aaron wint, de enige beschaafde in dat hok, samen met Faye.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
Ik wist dat het ging komen en had het geluid al uitgezet. Ik vind het toch zo'n walgelijke kerel en zij is net zo walgelijk met dat schijten.
Stelletje Neanderthalers zijn het, hoewel... zelfs de Neanderthalers zouden hun neus nog ophalen voor zulke onopgevoede asocialen.
Oww deed ie dat aan de lakens van Aaron? Dan was dat mooi gecamoufleerd omdat Louise het daarvoor had dat ze het zo romantisch vond die ie met z'n blote gast op haar kussen lag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer, natuurlijk bedoelde ik Jay, dat ordinaire stuk vreten.
Veegt zijn gore reet af aan de lakens van Aaron, laat scheten en boeren, loopt constant in zijn blote reet, ruikt aan zijn kleding voordat hij het aantrekt enz.![]()
Harry en Aaron begrijpen er dan ook niks van dat Louise op hem valt, nou ik wel. Net zo ordi, met het neptanden.![]()
Btw: Alex ruikt ook aan zichzelf en zegt dat ze echt moet douchen. Volgens mij is de lucht te snijden in het huis. Wat een stel viezeriken zeg en dan heb ik het er niets eens over hoe die tent eruit ziet.![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wist dat het ging komen en had het geluid al uitgezet. Ik vind het toch zo'n walgelijke kerel en zij is net zo walgelijk met dat schijten.
Stelletje Neanderthalers zijn het, hoewel... zelfs de Neanderthalers zouden hun neus nog ophalen voor zulke onopgevoede asocialen.
Lijkt me sterk dat ie wint. Zou me niets verbazen dat wanneer hij deze week genomineerd met maar 1 iemand anders dan Jay hij er uit vliegt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat! Ik hoop echt dat Aaron wint, de enige beschaafde in dat hok, samen met Faye.
Nope, maar dat is moeilijk te controleren hè, zonder stream en ze hebben geen SB.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef akveor het volgende:
Nu moest Aaron de lakens naar de diaryroom brengen en dat was het? geen sanctie niets?
Die Britten zijn gestoord. The best player ever, maar dat hebben we al eerder gezegd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef akveor het volgende:
Lijkt me sterk dat ie wint. Zou me niets verbazen dat wanneer hij deze week genomineerd met maar 1 iemand anders dan Jay hij er uit vliegt.
Het is duidelijk dat de Britten het intellectuele en slimme spel niet zien of niet willen waarderen. Het mooist zou zijn dat ie een rechtstreekse confrontatie met Jay zou kunnen aangaan. Maar je zou haast denken dat de redactie dat niet wil.
Nou ik ben ook in shock. Ik heb het nog niet gezien maar dit lijkt me wel erg vreemd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik lees net op de Channel 5 website dat ze vanavond al moeten nomineren, face to face... En wie een nominatie krijgt krijgt ook nog een elektrische schok...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht met smart dat de daily op IRC verschijnt
[ Bericht 3% gewijzigd door akveor op 30-10-2011 22:50:21 ]_____________________
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik ben ook in shock. Ik heb het nog niet gezien maar dit lijkt me wel erg vreemd.
Het lijkt wel een fix.Huh? Dat zijn wel een heel verrassende nominaties...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht met smart dat de daily op IRC verschijnt![]()
Ze zullen het er zo bij BOTS wel over hebben... In de uitzending van vandaag hebben ze het er met geen woord over gehad...Photoshop your own reality...
Het is zondag, quizavond... ben benieuwd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Huh? Dat zijn wel een heel verrassende nominaties...![]()
Ze zullen het er zo bij BOTS wel over hebben... In de uitzending van vandaag hebben ze het er met geen woord over gehad...
Je hebt gelijk, quizavond, was ik effe vergeten... Misschien dat ze er op het eind een kort nieuwsberichtje over hebben, anders wordt het de uitzending van morgenavond...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is zondag, quizavond... ben benieuwd.
Zucht nog langer wachten![]()
![]()
![]()
Bron + filmpje.quote:Last night, Big Brother revealed a shocking twist for this Halloween holiday – face to face nominations in the garden! It quickly ended in tears however after Faye and Louise ended up facing eviction.
The housemates decided to hatch a plan to influence this week’s nominations so that each housemate would receive two nominations each, and therefore all of them would face the public vote. But it didn’t work. Aaron decided to go off script and opting to nominate who he saw fit.
Louise quickly became teary-eyed, as it’s her first week being up for the public vote. “At the end of the day you’re meant to go,” she told Tom. “You gotta be up at some stage.”
Watch the clip below…
Thanks voor het filmpje.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:54 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Aaron zich niet heel geliefd heeft gemaakt in de groep, maar ze mogen toch heul geen nominatie afspraken maken?
[..]
Bron + filmpje.
Weet BB al dat Aaron Louise gaat nomineren of is dat zo gekipt?
Oh ja, get Louise out.![]()
YW.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:50 schreef akveor het volgende:
Thanks voor het filmpje.
Volgens mij is het dit jaar met nomineren vrij en doen ze het net als in BB DE.
Ik kreeg bij het zien van dat filmpje dat Aaron (ze gebruiken bijna altijd de alfabetische volgorde) als eerste moest nomineren. Dan kan de rest daar toch op anticiperen?
Oww wacht je moet daarvoor wel iets van hersens bezitten.
Volgens mij is het gewoon een fix. Een clash tussen Jay en Aaron die zo zelf buiten schot blijven.
Capice.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Nee, ik bedoel dat Louise al een schok krijgt voordat Aaron haar naam noemt. Capice?
Dat laatste zou best eens waar kunnen zijn trouwens.![]()
Ok, dat hoopte ik al. Anders stellen die open noms ook niks voor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:59 schreef akveor het volgende:
Capice.
Knip- en plakwerk. Ik hoor niemand een naam uitspreken.
quote:Oh, interesting, Louise has confessed to breaking away from the plan too. Video: http://apps.facebook.com/(...)n-break-the-tension/
Nee, kan ik ook niet bekijken... En ik heb de laatste tijd al meer dingen op Facebook niet meer kunnen/mogen bekijken... Misschien mag dat alleen met een brits ip-adres?quote:
quote:
Je zou toch verwachten dat ie dan hier ook staat: http://totalbigbrother.com/quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, kan ik ook niet bekijken... En ik heb de laatste tijd al meer dingen op Facebook niet meer kunnen/mogen bekijken... Misschien mag dat alleen met een brits ip-adres?
Heb ook maar even gestemd en dat kwam vrijwel overeen met wat de meerderheid daar heeft gestemd...quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef akveor het volgende:
En wanneer je toch daar bent... kan je meteen ff stemmen...
[ afbeelding ]
Hangt er vanaf denk ik.. wanneer Jay, Aaron en Alex overblijven zal Alex waarschijnlijk niet winnen. Komt er nog een tussentijdse eviction en Jay zal moeten vertrekken zie ik zelfs Louise nog winnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Heb ook maar even gestemd en dat kwam vrijwel overeen met wat de meerderheid daar heeft gestemd...![]()
Toch snap ik nog steeds de populariteit van Alex niet... Ze is af en toe best wel grappig en doet en zegt nooit iets gemeens... Maar is dat nou echt genoeg om het programma te winnen?
Jeroen won BB zonder ooit maar iets bijgedragen te hebben behalve, ja en huhu.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb ook maar even gestemd en dat kwam vrijwel overeen met wat de meerderheid daar heeft gestemd...![]()
Toch snap ik nog steeds de populariteit van Alex niet... Ze is af en toe best wel grappig en doet en zegt nooit iets gemeens... Maar is dat nou echt genoeg om het programma te winnen?
I'm in love.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:38 schreef mazaru het volgende:
Ik vond die actie van Aaron dat die stiekem ging dansen in de wc toch wel hilarisch hoor
Ja de onvergetelijk Jeroen wie herinnert zich hem niet?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeroen won BB zonder ooit maar iets bijgedragen te hebben behalve, ja en huhu.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Aaron gaat winnen. Zou zo tof zijn.![]()
![]()
quote:marcusBBbentley Marcus Bentley
A Big Brother Halloween treat tonight! A shocking nomination twist that leaves one Housemate being seen by others as an evil villain-10 on 5
Dat zeg ik! Louise stemde eerst voor Tom totdat BB vroeg of ze het zeker wist. Toen veranderde ze haar nominatie naar Faye. WTF slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:57 schreef akveor het volgende:
Louise had met haar laatste stem alles nog in de hand. IPV 6 housemates kon zij ervoor zorgen dat er toch nog 5 genomineerd werden. De verdeling voordat ze haar laatste stem uitbracht:
[ afbeelding ]
Nee Bots stond vanacht nog niet op IRC. Die ga ik vanavond kijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Louise stemde eerst voor Tom totdat BB vroeg of ze het zeker wist. Toen veranderde ze haar nominatie naar Faye. WTF slaat dat nou op?
BB had zich er gewoon niet mee moeten bemoeien, punt!
Heb je BOTS niet gezien?
Thanks. Maar ik vind het fijn 's avonds de afleveringen op de grote TV te bekijken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef beequeen het volgende:
Ok, ze nomde dus eerst Tom, zoals gezegd.
Maar waarom wachten op IRC? Abonneer je gewoon hier en als je 's ochtends wakker wordt kun je gewoon kijken.
Ik juich even mee.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef akveor het volgende:
Tussenstand oddschecker is Louise favoriet om vrijdag het huis te verlaten.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:02 schreef akveor het volgende:
Tussenstand oddschecker is Louise favoriet om vrijdag het huis te verlaten.
Hier, om 6.43 min.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:11 schreef akveor het volgende:
"Big Brother forced Louise to re-vote after picking Tom, this basically forced her to Nominate Faye, this is basically proof channel 5 have fixed this weeks Nominations."
http://www.bigbrotherxtra.co.uk/?p=2125
Ik ga het nog maar eens terugkijken.
EDIT:
Nope, die laten ook eens stukje zien uit de nominaties voor BB de bewoners opnieuw liet stemmen.
Het lijkt er wel op ja. Maar ik begrijp niet waarom dat getoond is. Het kan zijn dat BB zelf ook een beetje in de war geraakt is omdat de beelden allemaal zo op elkaar lijken.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier, om 6.43 min.
http://www.youtube.com/us(...)t#p/u/13/P-kG2NNgQrY
Edit: ik zie in dat filmpje in jouw post toch echt dat ze eerst Tom nomineerd.![]()
Ja maar Faye zou ook genomineerd staan wanneer ze Alex of Tom had gekozen. Faye heeft al 3 rondes overleefd.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ik denk toch echt dat ze Aaron terug wou pakken door te zorgen dat Faye genomineerd stond.
Ook denk ik dat ze het idee heeft dat iedereen hartstikke gek op haar is, voornamelijk omdat die Jay zo populair lijkt te zijn en zij met hem is.
Die denkt gewoon hartstikke veilig te zijn
Geloof me nou maar dat ze gewoon dom is.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja maar Faye zou ook genomineerd staan wanneer ze Alex of Tom had gekozen. Faye heeft al 3 rondes overleefd.
Als ze afgaat op de populariteit van Jay zou dat ongeveer hetzelfde zijn voor Faye met Aaron. Aaron heeft tot nu toe Jay elke keer verslagen.
Het is een fix of ze is gewoon nog dommer dan Alex. (Nu begin ik te twijfelen![]()
)
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geloof me nou maar dat ze gewoon dom is.
Die had echt niet door dat ze er nog 5 genomineerd kon laten staan.
Ze dacht door de nominatie van Aaron, dat het helemaal verpest was. Dat zei ze zelfs ook.
En door Faye te nomineren pakt ze toch nog een soort van Aaron terug.
Misschien was ze zelfs wel bang dat ze in haar eentje genomineerd zou staan. Het zou me echt niets verbazen
Het is natuurlijk overdreven maar ik heb echt nog nooit zo'n vies BB huis gezienquote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef akveor het volgende:
Wat een verwennerij weer. Kim Woodburn in da house. Ook weer zo'n figuur waarvan ik denk laat maar.... een type net als Vanessa Feltz. Gemaakt en nep.
http://totalbigbrother.com/news/day-55-a-visitor.tbb
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:22 schreef mazaru het volgende:
Geloof me nou maar dat ze gewoon dom is.
Die had echt niet door dat ze er nog 5 genomineerd kon laten staan.
Ze dacht door de nominatie van Aaron, dat het helemaal verpest was. Dat zei ze zelfs ook.
En door Faye te nomineren pakt ze toch nog een soort van Aaron terug.
Misschien was ze zelfs wel bang dat ze in haar eentje genomineerd zou staan. Het zou me echt niets verbazen
Zijn zg keus voor Alex is natuurlijk erg slim omdat Louise dat ook als excuus gebruikte. Hij maait haar zo een beetje het gras voor de voeten. Waar Faye gewoon erg jong is en naïef is Louise gewoon dom. Ik denk dat het ook wel slim is dat Alex niet genomineerd is. Ze is wel de favoriet bij de bookies maar ze heeft geen vaste schare bellers kunnen opbouwen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:47 schreef snetje het volgende:
ben weer bij en kijk nu naar Aaron en Faye ... wat een verwend nest is dat zeg!! zijn keuze voor Alex snapt ze al niet en gaat het alweer niet zoals zij het wil.... BB heeft notabene haar zus nog naar binnen geduwd om het madam naar haar zin te makenhet maakt mij deze keer geen bal uit wie er gaat
ben beide meiden zat
bij Aaron weet ik het zo net nog niet of het spel techniek is van hem of niet ... mocht het zo zijn dan
voor Aaron ... af en toe de underdog spelen en dan weer de chameur bij Faye .... een soort van Huubje maar dan net iets slimmer
Even bekeken, maar wat een slechte site... Zo slecht zelfs dat die echt door haar gemaakt kan zijn...quote:Op donderdag 3 november 2011 15:47 schreef akveor het volgende:
Komt op twitter voorbijgevlogen:
http://miss-alex-b-yeah-xo.piczo.com/?g=1&cr=5
Moet een crappie site van Alex voorstellen.
[ link | afbeelding ]
![]()
Op bbliveuk staat ook een poll en daar is Louise juist weer favoriet, weliswaar met maar een paar procent, maar toch...quote:Op donderdag 3 november 2011 14:41 schreef akveor het volgende:
Paar polls op http://www.bigbrotherxtra.co.uk/?p=2175
Niet echt veel bezoeker dus waarschijnlijk niet representatief.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |