Dat kan ook ja, dat heb ik een keer in Oberhausen meegemaakt, naar verluid een paar dronken gabbers waarvan de een per ongeluk de ander voor de trein duwde. Gelukkig heb ik het zelf niet zien gebeuren omdat ik in de betreffende trein zat. Maar het hele perron van "quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het dan gevallen of gesprongen?
Of de derde optie: Geduwd?
Herfstig weer inspireert.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef zoem het volgende:
Dordrecht ligt weer eens plat. Eerst een stroomstoring en nu dit, gaat lekker![]()
Kan er niet eens iets tegen die zelfmoordpogingen gedaan worden? Het is de laatste tijd schering en inslag.
Jij bent echt ZOO'N sukkel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ohja, de blaadjes op de rails ben ik nog vergeten
En daarom laten ze SGMm rijden op de Veluwe. In deze tijd van het jaar een garantie voor vertragingen op die lijn. SGMm is namelijk het materieel dat niet de beste remeigenschappen heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:41 schreef zoem het volgende:
[..]
Ohja, de blaadjes op de rails ben ik nog vergeten
SLT glibbert anders ook vrij aardig, heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En daarom laten ze SGMm rijden op de Veluwe. In deze tijd van het jaar een garantie voor vertragingen op die lijn. SGMm is namelijk het materieel dat niet de beste remeigenschappen heeft
Ja, waarom kan jeniet gewoon sandite monteren onder ICMm wat daar ALTIJD rijdt?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En daarom laten ze SGMm rijden op de Veluwe. In deze tijd van het jaar een garantie voor vertragingen op die lijn. SGMm is namelijk het materieel dat niet de beste remeigenschappen heeft
Je kunt het beter onder een DD-AR zettenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, waarom kan jeniet gewoon sandite monteren onder ICMm wat daar ALTIJD rijdt?
true, alleen bij SLT kan de computer dat wel wat opvangen in combinatie met ABS en dergelijke. Voorwaarde is alleen wel dat je niet te veel met de pookjes gaat spelen. Idem voor optrekken. In één stand laten staan en pas als je een beetje weg bent gekomen kun je er iets aan veranderen. De computer regelt de tractie namelijk automatisch en als je dan als machinist langzaam het vermogen opvoert omdat je niet weg komt dan heb je op natte rails een probleem. Dan is het net alsof je in een bak met glibberig vet zit. Wielen slippen door en je komt niet weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
SLT glibbert anders ook vrij aardig, heb ik begrepen.
Waarom?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt het beter onder een DD-AR zetten
Verliezers als jij kunnen we goed missen hoorquote:
tussen Zwolle en Amersfoort heeft de stopper er het meeste last vanquote:
Het is niet alleen de sproeiende trein ZELF die er profijt van heeft hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tussen Zwolle en Amersfoort heeft de stopper er het meeste last van
Wat is dit nou weer voor onzinopmerking? Alsof alleen de treinelite hier mag posten... Blijkbaar ben jij niet in voor een lolletje. Ik snap ook wel dat het een beetje spuit11 is. Zullen we nu weer gezellig doen?quote:
weet ik, maar van gladde sporen heb je het meeste last in de nabijheid van stations. Stoptreinen kunnen dus het beste Sandite aanbrengen. daarna kunnen andere treinen hier van profiterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet alleen de sproeiende trein ZELF die er profijt van heeft he
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik volg nu de opleiding treinmachinist volledig bevoegd in Rotterdam.
Voorheen lurkte ik hier altijd mee (ben geen hobbyist), maar nu begin ik al die termen ook wel te begrijpen, erg leuk zo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.
Best hoor. Maar zelfdodingen zijn gewoon niet het moment voor een lolletje. Dat is alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzinopmerking? Alsof alleen de treinelite hier mag posten... Blijkbaar ben jij niet in voor een lolletje. Ik snap ook wel dat het een beetje spuit11 is. Zullen we nu weer gezellig doen?
Dat moet wel lukken, NS Reizigers zoekt nog machinisten. En als je niet met reizigers wilt rijden kun je vast ook wel bij Captrain of DB Schenker terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]Officieel nog niet he
Na de opleiding moet ik nog een baan krijgen op het spoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |