Maak je er niet teveel zorgen over, katten spugen vaker om niks. Zolang hij goed eet, drinkt en levendig blijft is er geen reden tot zorg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef indaha het volgende:
Ha MP![]()
Oognip dank je wel, ik hou hem in de gaten
Ah, da's dan toch wel interessant he, zo'n kinderwagen met van die speeltjesquote:
veel te zachtaardig danquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat deed ze niet, ze probeerde hem weg te duwen
quote:
Arme EANquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]hij belande uiteindelijk vlak voor Ean's gezichtje
eng beest
Greys kan nooit jouw nivo halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Greys, jij kutwijf![]()
Serieus, dat zijn MIJN grapjes. Ik denken dat er iets met Bink was![]()
Ik betwijfel of ik dit als een compliment moet zienquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak je er niet teveel zorgen over, katten spugen vaker om niks. Zolang hij goed eet, drinkt en levendig blijft is er geen reden tot zorg.
Al zou een vers fotooke uiteraard alle twijfel kunnen doen verdwijnen.
Dat!quote:
Je twijfelt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dit als een compliment moet zien
Ja, overbodig eigenlijk. Ik weet namelijk wie het zegtquote:
Wat ben je toch een schatje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, overbodig eigenlijk. Ik weet namelijk wie het zegt
Echt hoor. Ik sta op het punt om een andere SC te gaan zoekenquote:
O daar valt niets meer aan te doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Ik zou me meer zorgen maken om zijn geestelijke dan zijn fysieke gesteldheid.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Greys, jij kutwijf![]()
Serieus, dat zijn MIJN grapjes. Ik denken dat er iets met Bink was![]()
Ach, je kunt de meesten van ons toch niet missen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik sta op het punt om een andere SC te gaan zoeken
Zijn jullie dinsdag rond de middag thuis? Want dan werk ik weer in jullie buurtje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
[..]
O daar valt niets meer aan te doen, ze zijn allebei af en toe helemaal maf en springen gewoon bovenop een grote kat , alleen buiten aan een tuigje komen ze ineens niet meer vooruit
Dat tromgeroffel heb ik niet eens gelezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet met zo'n *tromgeroffel*-achtige intro doen
Klopt. Maar jou als kiespijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt de meesten van ons toch niet missen.
Stalker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn jullie dinsdag rond de middag thuis? Want dan werk ik weer in jullie buurtje.
quote:
quote:
quote:
Nul komma nul pijn of gevoeligheid ofzo meer in de kaken en kiezen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey maar Greys, ik vroeg laatst of jij volledig pijnloos kunt eten met je wortelkanaalbehandeling kies. Of dat het nog wel gevoelig is.
Ik weet niet precies hoe laat ik bij jullie kan zijn, ik bel wel even van tevoren. Ik gok ergens tussen twaalf en één (als dat jullie uitkomt). Volgens mij ben ik 's morgens wel al een keer in jullie straat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Ja hoor rond 12 uur ben ik wel thuis, heb je zin in een lekker stukske vlaai danen drink je ook koffie of alleen thee ?
Hmm oke. Nou dan moet ik v/d week nog eens bellen. Het doet bij mij geen echte pijn meer. Maar het is wel onplezierig. En koud drinken (of gewoon water uit de kraan) of druiven uit de koelkast gaan ook niet lekker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nul komma nul pijn of gevoeligheid ofzo meer in de kaken en kiezen!
Na 12 uur maakt het niet meer uit dan ben ik sowieso thuisquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe laat ik bij jullie kan zijn, ik bel wel even van tevoren. Ik gok ergens tussen twaalf en één (als dat jullie uitkomt). Volgens mij ben ik 's morgens wel al een keer in jullie straat.![]()
Vlaai is altijd lekker.![]()
En ik werk in de thuiszorg, dus koffie drink ik ook.
![]()
Zie Q! Welkom ben ik!
Bij mij is het ook gevoelig gebleven. En mijn behandeling is al bijna 3jaar geleden geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm oke. Nou dan moet ik v/d week nog eens bellen. Het doet bij mij geen echte pijn meer. Maar het is wel onplezierig. En koud drinken (of gewoon water uit de kraan) of druiven uit de koelkast gaan ook niet lekker.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Na 12 uur maakt het niet meer uit dan ben ik sowieso thuis
Ik zag het.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:44 schreef indaha het volgende:
Cat er staan nog meer nieuwe Tommie en Ollie foto's in hun topic
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij mij is het ook gevoelig gebleven. En mijn behandeling is al bijna 3jaar geleden geweest.
Ik heb Baloe een knuffel van je gegeven. En daarna hem streng toegesproken want meneer begon te grommen en zijn lipje op te trekkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef Maes het volgende:
Wat een lieve, grappige Tommie en Ollie![]()
Ik vind vlaai ook lekker maar ik kan het beter niet eten
Breinaalden zijn de oplossing voor alle problemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Ja hoor, we hebben er weer eentje
Is mijn vriendin zwanger?? HELP AUB !!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Breinaalden zijn de oplossing voor alle problemen.
Maar je hebt wel gezegd dat het mijn knuffel was? En dat grommen en lippen dan niet nodig is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb Baloe een knuffel van je gegeven. En daarna hem streng toegesproken want meneer begon te grommen en zijn lipje op te trekken
Oeh, ik kan niet tegen dat gekriebel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gezegd dat het mijn knuffel was? En dat grommen en lippen dan niet nodig is?
Wat jammer eigenlijk dat ie die genegenheid niet wil. Bob wil altijd wel vrijen en Phoebe likt je het liefst, en het allerliefst je voeten, helemaal af.
Ik eet met de andere kant vooral. Nu is het ook zo dat ze aan de kant van de wortelkanaalbehandeling toen een gezwel in mijn kaak gevonden hebben. Die is goedaardig en wordt niet groter maar zit er nog wel steeds. Wellicht dat dat ook wel wat gevoeligheid geeft.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]Damn. Dat is hoerig. Want ik heb bij nootjes ofzo wel zoiets van "ooh dat eet niet echt lekker"
Ja, dat haalde weinig uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gezegd dat het mijn knuffel was? En dat grommen en lippen dan niet nodig is?
Wat jammer eigenlijk dat ie die genegenheid niet wil. Bob wil altijd wel vrijen en Phoebe likt je het liefst, en het allerliefst je voeten, helemaal af.
Ahquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik eet met de andere kant vooral. Nu is het ook zo dat ze aan de kant van de wortelkanaalbehandeling toen een gezwel in mijn kaak gevonden hebben. Die is goedaardig en wordt niet groter maar zit er nog wel steeds. Wellicht dat dat ook wel wat gevoeligheid geeft.
[ afbeelding ]
Alle 3 mijn monsters en Zorro werkt altijd voor de helft de sprei van bed af
Met een kokos milkshake?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooooo, ik ging op 14.45 ff naar het veld en ik was om 19.00 weer thuis want ik kwam de buuf weer tegen met haar honden en we zijn weer met de auto naar het losloopgebied geweestEn toen we op weg naar huis waren belde mijn broertje, die komt zo met McDonalds, yay
Oh Elies, thnx voor het zoeken, maar die creme helpt dus niks!
Yups, die heb ik besteld natuurlijkquote:
Ik twijfel nu serieus of ik zal gaan rijden om er ook eentje te halenquote:
Best leuke reclame jaquote:En een chicken sate menuuke
Beter schiet ie op, ik sterf van de honger na al die buitenlucht
En groot gelijk heeftiequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kan het ook volgens Fire
Nou, jaar of 5 a 6quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellige bende op jullie bed f_r![]()
![]()
En wat vervelend dat Baloe zo op je snauwt Q![]()
Doet hij dat al lang?
Issie ekt lekker?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nu serieus of ik zal gaan rijden om er ook eentje te halen
Vind hem écht lekker
[..]
Best leuke reclame jaEet ze alvast!
Das gewoon liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mn broertje ( 25 issie alweer hoor ) belde op om te vragen of ie naar mn egeltje mocht komen kijken. Hoe keipoepig is dat dan?
Daarom ligt er dus een sprei op het bed. Maar zoals je ziet is dat wel een faal ding. (dankje Zorro) dus nu stofzuig ik bijna dagelijks het bed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
Zit je bed niet helemaal onder de kattenharen, Ferrari-rood?
Ja, dat dacht ik al, van die spreiquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daarom ligt er dus een sprei op het bed. Maar zoals je ziet is dat wel een faal ding. (dankje Zorro) dus nu stofzuig ik bijna dagelijks het bed.
Ze mogen ook eigenlijk niet 's nachts in de slaapkamer maar daar falen we ook wel eens in. Laatst werd ik al haren happend wakker. Echt waar wat bezielt zo'n kat om precies naast je kussen te gaan liggen. Fire ligt ook overdag het allerliefst op of naast je kussen
Dan moet je hier maar nooit es langskomenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, van die sprei. Fire is wel echt een mooie kat (Ik heb wat met rood).
Ik zou mijn katten later echt niet op mijn slaapkamer willen, ik vind dat zo vies in bed. Net als dat ze op het aanrecht gaan zitten. Jak, dat moet ik echt niet hebben.
Ik snap je helemaal maar in ons oude huis hadden we boven een slaapkamer en een woonkamer en lieten we overdag de slaapkamer open zodat ze onder het bed konden gaan liggen als ze ergens van schrokken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al, van die sprei. Fire is wel echt een mooie kat (Ik heb wat met rood).
Ik zou mijn katten later echt niet op mijn slaapkamer willen, ik vind dat zo vies in bed. Net als dat ze op het aanrecht gaan zitten. Jak, dat moet ik echt niet hebben.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan moet je hier maar nooit es langskomen![]()
Dat laatste is wel schattig natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal maar in ons oude huis hadden we boven een slaapkamer en een woonkamer en lieten we overdag de slaapkamer open zodat ze onder het bed konden gaan liggen als ze ergens van schrokken.
En verder lag de burmees van mijn ouders zowat elke nacht onder het dekbed in mijn knieholtes of met zijn kop op mijn kussen en een poot om mij heen. Ik kreeg het hem echt niet afgeleerd. Hij bleef net zolang janken tot ik de deur openmaakte en ja na een uur deed ik dat wel.
idemquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, banken en stoelen heb ik ook geen probleem meequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Op het aanrecht mogen ze hier ook niet komen en niet op tafel als wij aan het eten zijn.
Wel mogen ze op de bank en de stoelen liggen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zijn katten; die mogen alles vinden ze zelf.
Lang leve de wasmachine, drogert en allesreiniger![]()
Oh, en een speciale vermelding voor de stofzuiger![]()
En ik voeg de furminator toe, wonderdingquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Mja, ik vind het zelf niet zo prettig dat alles onder de haren zit. Mijn vriend heeft ook katten, heerlijke beesten. Maar ik zit altijd helemaal onder de haren van de witte als ik bij hem ben. En ik krijg ze ook nauwelijks weg, alles zit er gewoon onder en dat vind ik best vervelend vaakquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat zijn echt ondingen voor katten, vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En ik voeg de furminator toe, wonderding
Aparte thuiskleding en werkkleding.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf niet zo prettig dat alles onder de haren zit. Mijn vriend heeft ook katten, heerlijke beesten. Maar ik zit altijd helemaal onder de haren van de witte als ik bij hem ben. En ik krijg ze ook nauwelijks weg, alles zit er gewoon onder en dat vind ik best vervelend vaak.
Mja, dat heb ik niet en ik heb een vader die allergisch is voor katten, dus dat gaat sowieso niet werken. Dus het is gewoon lastig. Ik ben op de terugweg naar huis ook constant aan het plukken om alles weg te krijgen.quote:
Lekker kroelen met katten in bedquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Baloe ( = golden retriever) hebt. Ik hoef er niet eens aan te DENKEN om een zwarte broek aan te doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind het zelf niet zo prettig dat alles onder de haren zit. Mijn vriend heeft ook katten, heerlijke beesten. Maar ik zit altijd helemaal onder de haren van de witte als ik bij hem ben. En ik krijg ze ook nauwelijks weg, alles zit er gewoon onder en dat vind ik best vervelend vaak.
ikea kleef ding borstel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
Dus de ultieme kattenhaarverwijder tip is welkom.
Zo'n rolletje met plakstrips. Kun je halen bij de Blokker of IKEA of zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat heb ik niet en ik heb een vader die allergisch is voor katten, dus dat gaat sowieso niet werken. Dus het is gewoon lastig. Ik ben op de terugweg naar huis ook constant aan het plukken om alles weg te krijgen.
Dus de ultieme kattenhaarverwijder tip is welkom.
Was je al onderweg?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Baloe ( = golden retriever) hebt. Ik hoef er niet eens aan te DENKEN om een zwarte broek aan te doen.
Wilde mijn pak laatst aan naar een feestje. 3 min, heb ik hem weer uit gedaan
Baloe bedelt als een mofoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef indaha het volgende:
Bij ons mogen ze niet op het aanrecht en bedelen doen ze niet want het enigste wat ze lekker vinden buiten kattenvoer en kipfilet is slagroom.
Alleen Tommie en Ollie moeten nog leren om de planten met rust te laten en om niets van de tafel te gooien, maar die zijn nog in opleiding
De witte heeft haren net zo lang als de gemiddelde Goldenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Baloe ( = golden retriever) hebt. Ik hoef er niet eens aan te DENKEN om een zwarte broek aan te doen.
Wilde mijn pak laatst aan naar een feestje. 3 min, heb ik hem weer uit gedaan
Die rolletjes werken niet. Een stevig plakband zou ik inderdaad kunnen proberen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n rolletje met plakstrips. Kun je halen bij de Blokker of IKEA of zo.![]()
En anders gewoon van dat brede plakband andersom om je hand doen (met de plakkant naar buiten dus) en dat over je kleding halen.
Nee, ik was van boven naar benee gelopen en had ff op de bank gezeten. LETTERLIJK ff. Nog geen minuut ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je al onderweg?![]()
Ik heb weinig zwarte kleding, gewoon om die reden.
Droger werkt trouwens ook perrrfect.
Als ik mijn werkkleding aanheb ga ik speciaal daarom op mijn leren stoel zitten. Bak is killing.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ik was van boven naar benee gelopen en had ff op de bank gezeten. LETTERLIJK ff. Nog geen minuut ofzo
Loser.quote:
Ik heb notabene een leren bankquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik mijn werkkleding aanheb ga ik speciaal daarom op mijn leren stoel zitten. Bak is killing.
Fuck jou. Trut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Loser.![]()
Ik heb de Jumbo versie van de bonbonbloc. En die is goed te eten.
Ik heb net een stroopwafel opquote:
Krijg je deze aandacht in een andere SC? Nou? NOU?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb destijds Greys moeten behandelen met zo'n plakstriprolletje, omdat ze met haar zwarte lekkink op m'n net gezogen bank had gezeten en we moesten nog...euhm....ja, wat ook alweer?
Nou ja, we moesten de deur uit iig
(Vr)eten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb destijds Greys moeten behandelen met zo'n plakstriprolletje, omdat ze met haar zwarte lekkink op m'n net gezogen bank had gezeten en we moesten nog...euhm....ja, wat ook alweer?
Nou ja, we moesten de deur uit iig
Dat is minder dan een shake, trust mequote:
O noes!?quote:
Ik ben nog bezig met zuigenquote:
*kuch*quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met zuigen
Hoe vind je hem?
Ik vind hem wat dik. Maar wel lekker!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
zo, ik hebbe shake. Vanillewant kokos is eng.
Ik hou wel van dik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met zuigen
Hoe vind je hem?
Ik vind hem wat dik. Maar wel lekker!
Sjongejongequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou wel van dik.
Ik had vanille btwIk durfde kokos niet aan
Nou, ik normaal ook niet, maar dit is wel weer belachelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor mijn buren bijna niet.
Heel soms hoor ik iemand de trap opstampen
Sorryquote:
Rumor has it he's the one I'm leaving you forquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Qwea het volgende:
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh,
Rumor has it, ooh.
Jij kent dingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rumor has it he's the one I'm leaving you for
Valt me tegen voor iemand die Shabu omarmt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry
Ik zat nog te dubben. Kokos, kokos, kokos, kokos...Nee, toch vanille! Wat een boer niet kent enzo
Bak is sowieso viesquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik mijn werkkleding aanheb ga ik speciaal daarom op mijn leren stoel zitten. Bak is killing.
Alsof dat zonder horten en stoten gingquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Valt me tegen voor iemand die Shabu omarmt.
I WOULD WALK 500 MILESquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
If I get drunk, yes I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who gets drunk next to you
And if I haver whatever that means
I'm gonna be the man who's havering to you.
Kom er maar in tombo!
Die zin moest ik serieus drie keer lezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rumor has it he's the one I'm leaving you for
Oh die vind ik ook leukquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
If I get drunk, yes I know I'm gonna be
I'm gonna be the man who gets drunk next to you
And if I haver whatever that means
I'm gonna be the man who's havering to you.
Kom er maar in tombo!
Daarom ga ik daar ook niet (in) zitten.quote:
Ik heb je niet zien horten en/of stoten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsof dat zonder horten en stoten ging
Stokjes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ging hendig sjiek te werk in Shabu, alsof ik nooit anders gedaan had
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Stokjes?
Elastiekstokjes?
Mes en vork?
Doet u mij alles maar, ik moet wel zorgen dat ik IETS binnen krijg!
"Maar dat is toch geen opmerking voor een dame?"
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
AND I WOULD WALK 500 MORE
TO BE THE MAN
WHO WALKS A THOUSAND MILES
TO FALL DOWN AT YOUR DOOR
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die vind ik ook leuk
Sowieso, die mannetjes
Mijn reputaasie, wat doe je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Stokjes?
Elastiekstokjes?
Mes en vork?
jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Stokjes?
Elastiekstokjes?
Mes en vork?
Door tot aan het gaatje de veter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn reputaasie, wat doe je?![]()
Nou ja, en vanaf toen ging het niveau drastisch bergafwaarts tot onder de tafel aan toe
Ik heb me iig kostelijk vermaaktquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn reputaasie, wat doe je?![]()
Nou ja, en vanaf toen ging het niveau drastisch bergafwaarts tot onder de tafel aan toe
Sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
oke, next.
White man turns the corner, finds himself within a different world
ghetto kid grabs his shoulder, throws him up against the wall
he says "would you respect me if I didn't have this gun
'cos without it, I don't get it, and that's why I carry one"
De vijverquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef senesta het volgende:
Hey hallo goedeavondsenzo
De zon was al bijna onder![]()
[ afbeelding ]
En een fontein is best grappig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn aan het rotzooien met mijn fototoestel
Hmm, ik ga even terug lezenquote:
De dijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
De vijverLekker schaatsen deze winter
Was je bij duinoord? Nee he? Ziet eruit als de dijk
Neh, ik bak er nog niet zoveel vanquote:
ja?quote:
life in plasticquote:
HA! Jezusquote:
quote:
Zit er in het huisje van je ouders een diepvries(je)quote:
QFT?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
You can brush my hair
Undress me everywhere
Oeh, iemand die je haar borsteltquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
You can brush my hair
Undress me everywhere
Heerlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, iemand die je haar borstelt
Dat deed mijn moeder vroeger altijd
Als ik me niet vergis zit er een diepvriesvakje in de koelkast, maar stel je daar niet teveel van voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zit er in het huisje van je ouders een diepvries(je)
En haal ik de sleutel bij hun op of zijn ze dan in het huisje?
In een cirkeltjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij ons volgende Wilde Wieven weekend gaan we elkaars haar borstelen!
Even het weer afwachten wat het weer doet we hebben natuurlijk Ean ook mee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zit er een diepvriesvakje in de koelkast, maar stel je daar niet teveel van voor.
En de sleutel haal je bij mijn ouders aan de voordeur op (is het adres wat je hebt doorgekregen) en dan loopt er iemand mee achterom naar de ingang van het huisje.![]()
Jullie komen volgende week he? Al plannen gemaakt voor uitstapjes?
Yes!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Have you seeeeen my wife Mr. Jones?
Do you know what it's like on the outside?
*zegt kappers afspraken af*quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij ons volgende Wilde Wieven weekend gaan we elkaars haar borstelen!
* slijpt schaarquote:
quote:
Ich hab neue schuhequote:
Dat weet ik nog zo net niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Gaan we dan ook met ons voeten in een teiltje en met papilotten in het haar enzo?
En maskers op ons snavel?
En dan kegelen vanuit het teiltje met maskerzooi in je ogen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Gaan we dan ook met ons voeten in een teiltje en met papilotten in het haar enzo?
En maskers op ons snavel?
En DieVanJou steeds de camera uit zijn handen slaan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan kegelen vanuit het teiltje met maskerzooi in je ogen.
Het gaat eeeenig worden
WadHardlopen in het teiltje!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan kegelen vanuit het teiltje met maskerzooi in je ogen.
Het gaat eeeenig worden
quote:
Netjessss. Wat voor?quote:
Kan Ing weer soppen.quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjessss. Wat voor?
Ik had mijn laarzen vanmiddag aanik mis ze nu al.
Is hij om?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee
Ik dacht dat je dat liedje bedoelde
Oeh oeh oeh,
ich habe neue schuhe
neue schone schuhe
schone weisse schuhe!!!!
![]()
![]()
Jaloers?quote:
Zong mn collega altijdquote:
Die sluiten we op in het tuinhuisjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
En DieVanJou steeds de camera uit zijn handen slaan!
Leuk Leuk Leukquote:
Mag hij ons wel welterusten komen wensen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die sluiten we op in het tuinhuisje
quote:
en in komen stoppen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag hij ons wel welterusten komen wensen?
Alleen als jullie decent zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag hij ons wel welterusten komen wensen?
Huuuuuuuu enge synchroonpostert enzo... ik klik hem NET aan op je facebookquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef senesta het volgende:
Hey zeg Greys!
Jij was er heul niet vrijdag bijna, had je hem al geluisterd?
Mooi
Wat moet ie er in stoppen?quote:
Net zo decent als hij.quote:
Ik ben verliefd op deze:quote:
Deken onder matras, duhquote:
Nice save.quote:
En...en?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Huuuuuuuu enge synchroonpostert enzo... ik klik hem NET aan op je facebook![]()
Heel erg mooi!quote:
Vind je ons saai?quote:
Jij wacht op meneer Ingetje?quote:
Ik lag bij de muur, geen idee wat jij met Meneer I hebt uitgespooktquote:
Alsof jij niet meekeek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lag bij de muur, geen idee wat jij met Meneer I hebt uitgespookt
Kek nr!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef senesta het volgende:
Hey zeg Greys!
Jij was er heul niet vrijdag bijna, had je hem al geluisterd?
Mooi
Meneer Ingetje gaat zo Ingetje doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Ingetje is een beetje lui, net zoals Ingetje zelf.
Dus het kan ff duren.
Haaaai Elies![]()
Hoestie in Huize B&B?
Aaaahw, cutequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op deze:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)742_2115223645_n.jpg
Is nu zo'n 6 weken uit, is nog in Bulgarije. Helaas is het een onbekende stichting, dus ik weet nog niet goed of het een slim idee is om 'm via daar te halen, maar ik ben verliefd op 'm
Haaaaai Ingetjequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef Ingetje79 het volgende:
Meneer Ingetje is een beetje lui, net zoals Ingetje zelf.
Dus het kan ff duren.
Haaaai Elies![]()
Hoestie in Huize B&B?
Nee, dat heeft ie vanmiddag na de F1 al gedaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Meneer Ingetje gaat zo Ingetje doen? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Meneer Ingetje gaat zo Ingetje doen? [ afbeelding ]
Hel-leuquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, dat heeft ie vanmiddag na de F1 al gedaan![]()
Hij houdt het nu bij zuchten en vertellen dat ie een beetje lui is enzo
TMI!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ie vanmiddag na de F1 al gedaan![]()
Hij houdt het nu bij zuchten en vertellen dat ie een beetje lui is enzo
Gelukkig maarquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Haaaaai Ingetje
In huize B&B is de rust enigszins wedergekeerd
quote:
quote:
Ja he? Iedereen vind 'm lief die 'm gezien heeft. Ik hoop echt dat het door kan gaan.quote:
En nu blosjes op je wangetjes zeker?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha, en nog more info; Ingetje deed zichzelf net ff heul diep toen ie er naast kwam liggen
INGE!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha, en nog more info; Ingetje deed zichzelf net ff heul diep
TyfusJantje... Ga je lekker, Frieslandquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ha, en nog more info; Ingetje deed zichzelf net ff heul diep toen ie er naast kwam liggen
Nee, wel een loopneus, maar of dat daar van komtquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
TMI staat nu voor Terrible Mental Imagequote:
Te laat.....quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
TyfusJantje... Ga je lekker, Friesland![]()
Maar goed... meer details hoeven we niet heur
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
INGE!
Dit klinkt echt alsof je jezelf heel hard en diep hebt lopen vingerenDe tyfus
Een druiper?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, wel een loopneus, maar of dat daar van komt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
AlleJezus Ing, je hebt last van decorumverlies. Neem van me aan dat het beter is le klaptop te sluiten en een goed boek te pakkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:
Een ingetje doen welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor een lurker zal dit een beetje raar overkomen, maar hier binnen F&F weten we heus wel dat een "Ingetje doen" heel iets anders betekent![]()
Toch?
Hoppaaaaa!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Had ze het maar op zijn cat's moeten doen
quadruple catquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Had ze het maar op zijn cat's moeten doen
Ja ja ja... te laat. Alles wat je nu nog zegt, maakt het alleen maar erger. Doe dicht en pak boek. Nu het nog kanquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor een lurker zal dit een beetje raar overkomen, maar hier binnen F&F weten we heus wel dat een "Ingetje doen" heel iets anders betekent![]()
Toch?
Nee, daar is ie te lui voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een ingetje doen wel
Ik vroeg echter of hij Ingetje ging doen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Wat was er in huize B&B?Moet ik teruglezen?
Topic killer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vroeg Elies gewoon hoe het met het thuisfront ging![]()
Gewoon interesse enzo
Hij hoeft verdomme alleen maar te liggen.quote:
Ik ben ook luiquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij hoeft verdomme alleen maar te liggen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
Ik versta steeds " They say she's in the closet a team"
Passende woorden.quote:
Hoe kom je er aan dan? Via iemand anders die dat nummer zong ofzo? Want ik ben het dus van de week ook ergens anders tegengekomen volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef senesta het volgende:
[..]![]()
Class A team
Wel ongelovelijk eigenlijk, dat nummer is al uit 2010 waarom hoor ik dat nu pas?
Ik vind het echt een mooi nummer
Ik ga even meer van hem luisteren
Nee hoor, hoeft niet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef tombolafan het volgende:
Wat was er in huize B&B?Moet ik teruglezen?
Op een ander forum gooide iemand het in de groepquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je er aan dan? Via iemand anders die dat nummer zong ofzo? Want ik ben het dus van de week ook ergens anders tegengekomen volgens mij
Overigens had dit ook een Jason Mraz nummer kunnen zijn
Oh dat zou kunnen, hij staat al een poosje op youtube zag ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Dat liedje is toch pas onlangs echt uitgebracht? Hoorde het bij Qmusic van de week
dus jij zit nog ergens anders dan hier? overloperquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Op een ander forum gooide iemand het in de groep
Ik vond het ook meteen mooi en dat heb ik niet zo vaak
Gelukkig. En je flappert?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; beeb gaat morgen ook weer werken
Allemaal nog hetzelfdequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
dus jij zit nog ergens anders dan hier? overloper
hoest met je webshop? ooh en ik doe even geen hoofdletters want mijn linkerarm stikt van de pijn dus ik typ met 1 hand /einde info
Ja ik had hem in mijn filmpje staanquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kom je er aan dan? Via iemand anders die dat nummer zong ofzo? Want ik ben het dus van de week ook ergens anders tegengekomen volgens mij
Overigens had dit ook een Jason Mraz nummer kunnen zijn
wel de kuur afgemaakt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal super![]()
Die druppels... wondermiddel
Het laatste weekend van oktober toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
Echt he, ik reed om half 9 naar huis en omdat het zo donker was dacht ik dat het al veeeeeeeeeeeeeeeeel later wasEn volgende week de klok een uur terug?
Lijkt me enigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ing, zal ik jou gewoon ook eens gaan doen zo?
In je filmpje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik had hem in mijn filmpje staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |