abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103157352
Dus, ik heb vorige week zondag voor het eerst seks met mijn vriendin gehad, het was haar eerste keer( ik weet niet of dit invloed heeft op de vruchtbaarheid ofzo), ze nam de pil al een maand op voorhand ongeveer, maar ze was 3 dagen ervoor , en 1 dag ervoor dat het was gebeurt, de pil vergeten te nemen. ze heeft 2 dagen erna haar regels gekregen , en de dag daarna ook. is het mogelijk dat mijn vriendin zwanger is , want ik twijfel eraan als het wel haar regels waren, of misschien gewoon een late bloeding van de ontmaagding .. Ik en mijn vriendin hopen dus dat ze dus NIET in verwachting is omdat we beiden te jong zijn. Wat ik denk dat ook belangerijk te melden is , is dat ik geen zaadlozing heb gekregen dus moest het zijn, was het voorvocht dat haar zwanger heeft gemaakt .. En ook, ze heeft de laatste paar dagen last van buikpijn...

Ik kan eerlijk gezegd niet meer eten, slapen, denken van de stress, dus het zou echt een grote hulp zijn mocht ik snel beantwoordt worden, bedankt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:26:50 #2
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103157420
het best wat ze kan doen om daar achter te komen is door naar de dokter te gaan :s)
pi_103157516
heeft een zwangerschapstest nu al effect ?
pi_103157573
Huisarts en oh ja, je kunt bij de eerste keer zwanger worden. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_103158204
doe ff lullig ofzo? Jongen maak je niet te veel zorgen, maar ga gewoon even langs de huisarts of haal een zwangerschaps test ;)
Mvg,
Jesse
pi_103158589
vooral rustig blijven, maar wél actie ondernemen.

waarschijnlijk niks aan de hand, maar toch moet je niet afwachten. ga even langs de huisarts. het is zijn/haar werk!
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:55:34 #7
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103158762
Ik begrijp dat de mod ingegrepen heeft. Maar ik wil wel kwijt dat dit topic aantoont waarom het absurd is dat wij het tegenwoordig normaal vinden dat kinderen al seks hebben. TS heeft totaal geen kennis van zaken. Zo weinig zelfs, dat ik betwijfel of hij al seksuele voorlichting gehad heeft op school.

Weinig kans dat je vriendin zwanger is TS. En ik raad je aan om je óf heel erg in te lezen hierna, of gewoon even te stoppen met seks, tot je wat ouder bent.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_103159016
Zwangerschapstest halen, kan je via Internet al bestellen (Google).

Kans lijkt mij wel klein, maar zeker weten doe je door een test. En volgende keer gewoon een condoom gebruiken he? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:05:14 #9
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103159256
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:51 schreef iker het volgende:
vooral rustig blijven, maar wél actie ondernemen.

waarschijnlijk niks aan de hand, maar toch moet je niet afwachten. ga even langs de huisarts. het is zijn/haar werk!
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:44:58 #10
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_103161592
Godverregraf, die topics over zwanger zijn komen me iets te vaak langs. Hoe moeilijk is een test doen?
  Licht Ontvlambaar zondag 16 oktober 2011 @ 21:24:42 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103164152
Volgende keer een rubbertje gebruiken, als je vriendin zo slordig is.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:45:14 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103165468
Ach mensen, de jongen is in paniek :? Waarom nou weer zo hard oordelen...
pi_103168881
Slordig. Haal een zwangerschapstest en ga naar de dokter. Maar rustig blijven, maak je niet te druk. Je doet er op het moment niks aan!!!

Morgen gelijk een zwangerschapstest aanschaffen en een afspraak maken met de huisarts.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:04:39 #14
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103170407
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Ach mensen, de jongen is in paniek :? Waarom nou weer zo hard oordelen...
Hij en z'n vriendin zijn duidelijk niet klaar voor dingen als seks. Voor het zelfde geld was dat meisje wel zwanger geweest en was de ellende niet te overzien geweest. Een beetje oordeel mag best, zodat ze nu misschien wat beter nadenken en zich beter inlezen.
pi_103173494
TS, even wat uitleg:

1. of het haar eerste keer is of niet heeft geen enkele invloed op haar vruchtbaarheid. Zodra een vrouw geslachtsrijp is (dwz: is begonnen met menstrueren) heeft ze gewoon eens per maand haar eisprong, en dat eitje kan bevrucht worden. Of het nou haar eerste keer is of niet.

2. Het is handig als je vriendin de gebruiksaanwijzing van de pil leest. Of je niet meer beschermd bent of nog wel hangt af in de hoeveelste week van de strip ze zit. En wat je moet doen als je hem vergeten bent hangt ook af van de week. Staat allemaal in de gebruiksaanwijzing. Als ik het zo hoor was ze m vergeten in de laatste week, aangezien ze twee dagen later ongesteld werd. Met de reguliere pil was ze in dat geval gewoon beschermd geweest als ze ofwel na de vergeten dag m niet meer had genomen en haar stopweek had ingelast, ofwel als ze hem alsnog had genomen en de volgende strip er meteen achteraan was gaan slikken (zonder stopweek dus). Als ik je verhaal zo lees krijg ik de indruk dat ze geen van beiden heeft gedaan. Nogal zonde dat ze nu wel risico loopt op zwangerschap terwijl dit niet nodig was geweest.

3. Je hebt niet standaard een bloeding bij ontmaagding, er kan wat bloed bij komen maar het hoeft niet. Als t bloedt dan is dat omdat ze nog te nauw is/niet vochtig genoeg waardoor de boel een beetje scheurt. Een verlate bloeding van de ontmaagding bestaat dus niet, is echt onzin. Ofwel het is tijdens de seks wat gescheurd omdat ze te nauw was, en dan bloedt het op dat moment, ofwel ze is niet gescheurd en dan bloedt het dus niet, ook niet twee dagen later.

4. Vrouwen hebben over het algemeen wel buikpijn als ze ongesteld zijn.

5. Ze had de morning after pil kunnen nemen de dag na jullie seks, zodat ze zeker weten niet zwanger was.

6. De enige manier om erachter te komen of ze zwanger is, is een test. Ze is wel ongesteld geweest, maar soms worden vrouwen toch nog ongesteld ondanks dat ze zwanger zijn, wanneer ze de pil slikken. Dat komt omdat de pil de eigen cyclus platlegt (er is geen eisprong, daarom kun je dus niet zwanger worden); als je stopt wordt echter wel het baarmoederslijmvlies afgebroken, wat dus een net iets ander verschijnsel is fysiek gezien dan een gewone ongesteldheid. Het komt niet vaak voor hoor, dit, maar het is niet onmogelijk. Dus om het zeker te weten: gewoon even een test kopen!

Wel een pluspuntje voor het feit dat je weet dat een vrouw van voorvocht ook zwanger kan worden; en ook voor je oprechte zorgen. Je kennis van dit soort zaken is verder echter nogal beneden peil.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103178485
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Godverregraf, die topics over zwanger zijn komen me iets te vaak langs. Hoe moeilijk is een test doen?
Nou, dat kost wel zo'n 8 euro hè! :o

Je kan beter op fok gewoon wat algemene info zetten, want die uitslag van wel of niet zwanger is veel betrouwbaarder èn gratis :7

TS, zoals hierboven al gezegd: het lijkt me stuk dat ze zwanger is, maar een testje is zo beplast als je weer lekker wilt slapen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_103178552
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:12 schreef cinnamon_M het volgende:
TS, even wat uitleg:

1. of het haar eerste keer is of niet heeft geen enkele invloed op haar vruchtbaarheid. Zodra een vrouw geslachtsrijp is (dwz: is begonnen met menstrueren) heeft ze gewoon eens per maand haar eisprong, en dat eitje kan bevrucht worden. Of het nou haar eerste keer is of niet.

Een vrouw kan al zwanger worden vóór haar eerste menstruatie; dan is de eerste eisprong geweest en zou de eerste menstruatie daarop volgen, maar kwam de bevruchting eerder. Dus ook vrijen met een meisje wat nog nooit ongesteld is geweest is risicovol.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:07:10 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_103178678
Als je seks hebt tijdens de vruchtbare periode heb je ongeveer 30% kans op een goede conceptie, coitus interruptus haalt daar nog zo'n tachtig procent vanaf, en de verkeerd gebruikte pil ook. Alles kan, maar ik zou me geen zorgen maken. En anders kun je altijd nog trots zijn op je bovennatuurlijk sterke zwemmertjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:00:56 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103181567
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:04 schreef Strani het volgende:

[..]

Hij en z'n vriendin zijn duidelijk niet klaar voor dingen als seks. Voor het zelfde geld was dat meisje wel zwanger geweest en was de ellende niet te overzien geweest. Een beetje oordeel mag best, zodat ze nu misschien wat beter nadenken en zich beter inlezen.
Jaja. En zelf is het jou zeker nooit gebeurd?
pi_103185489
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een vrouw kan al zwanger worden vóór haar eerste menstruatie; dan is de eerste eisprong geweest en zou de eerste menstruatie daarop volgen, maar kwam de bevruchting eerder. Dus ook vrijen met een meisje wat nog nooit ongesteld is geweest is risicovol.
Heb je helemaal gelijk in uiteraard. Ik zocht naar de meest makkelijke manier om 'geslachtsrijp' te duiden, het was al zo'n lang verhaal. Maar dank voor de aanvulling :)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:28:16 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_103195673
Gewoon geen seks hebben als je al niet eens weet wanneer je zwanger kan zijn/worden en wat je dan moet doen :(
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:45:21 #22
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_103196460
jammer dat TS nergens meer te bekennen is.
wel komen janken voor zijn problemen en vragen, maar achteraf niet meer terug komen om te laten horen wat voor besluit hij en zijn vriendin genomen heeft, of wat er uiteindelijk gaat gebeuren..

gefeliciteerd alvast met je vaderschap heh :W
pi_103196515
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Godshand het volgende:
Zwangerschapstest halen, kan je via Internet al bestellen (Google).

Kans lijkt mij wel klein, maar zeker weten doe je door een test. En volgende keer gewoon een condoom gebruiken he? :P
Dat. Daarbij, als je niet weet hoe het werkt, doe het dan ook voorlopig nog maar niet.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 16:52:24 #24
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_103196764
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jaja. En zelf is het jou zeker nooit gebeurd?
Klopt. Tegen de tijd dat ik zelf met dit soort problemen te maken had was ik oud genoeg om te weten wat ik moest doen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:00:27 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_103197155
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 16:52 schreef Strani het volgende:

[..]

Klopt. Tegen de tijd dat ik zelf met dit soort problemen te maken had was ik oud genoeg om te weten wat ik moest doen.
Jaartje of 50?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')