Maak je er niet teveel zorgen over, katten spugen vaker om niks. Zolang hij goed eet, drinkt en levendig blijft is er geen reden tot zorg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef indaha het volgende:
Ha MP![]()
Oognip dank je wel, ik hou hem in de gaten
Ah, da's dan toch wel interessant he, zo'n kinderwagen met van die speeltjesquote:
veel te zachtaardig danquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha dat deed ze niet, ze probeerde hem weg te duwen
quote:
Arme EANquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Oognip het volgende:
[..]hij belande uiteindelijk vlak voor Ean's gezichtje
eng beest
Greys kan nooit jouw nivo halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Greys, jij kutwijf![]()
Serieus, dat zijn MIJN grapjes. Ik denken dat er iets met Bink was![]()
Ik betwijfel of ik dit als een compliment moet zienquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak je er niet teveel zorgen over, katten spugen vaker om niks. Zolang hij goed eet, drinkt en levendig blijft is er geen reden tot zorg.
Al zou een vers fotooke uiteraard alle twijfel kunnen doen verdwijnen.
Dat!quote:
Je twijfelt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ik dit als een compliment moet zien
Ja, overbodig eigenlijk. Ik weet namelijk wie het zegtquote:
Wat ben je toch een schatje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, overbodig eigenlijk. Ik weet namelijk wie het zegt
Echt hoor. Ik sta op het punt om een andere SC te gaan zoekenquote:
O daar valt niets meer aan te doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat!![]()
Ik zou me meer zorgen maken om zijn geestelijke dan zijn fysieke gesteldheid.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:15 schreef Qwea het volgende:
Greys, jij kutwijf![]()
Serieus, dat zijn MIJN grapjes. Ik denken dat er iets met Bink was![]()
Ach, je kunt de meesten van ons toch niet missen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt hoor. Ik sta op het punt om een andere SC te gaan zoeken
Zijn jullie dinsdag rond de middag thuis? Want dan werk ik weer in jullie buurtje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
[..]
O daar valt niets meer aan te doen, ze zijn allebei af en toe helemaal maf en springen gewoon bovenop een grote kat , alleen buiten aan een tuigje komen ze ineens niet meer vooruit
Dat tromgeroffel heb ik niet eens gelezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou ik toch niet met zo'n *tromgeroffel*-achtige intro doen
Klopt. Maar jou als kiespijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, je kunt de meesten van ons toch niet missen.
Stalker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zijn jullie dinsdag rond de middag thuis? Want dan werk ik weer in jullie buurtje.
quote:
quote:
quote:
Nul komma nul pijn of gevoeligheid ofzo meer in de kaken en kiezen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey maar Greys, ik vroeg laatst of jij volledig pijnloos kunt eten met je wortelkanaalbehandeling kies. Of dat het nog wel gevoelig is.
Ik weet niet precies hoe laat ik bij jullie kan zijn, ik bel wel even van tevoren. Ik gok ergens tussen twaalf en één (als dat jullie uitkomt). Volgens mij ben ik 's morgens wel al een keer in jullie straat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef indaha het volgende:
Ja hoor rond 12 uur ben ik wel thuis, heb je zin in een lekker stukske vlaai danen drink je ook koffie of alleen thee ?
Hmm oke. Nou dan moet ik v/d week nog eens bellen. Het doet bij mij geen echte pijn meer. Maar het is wel onplezierig. En koud drinken (of gewoon water uit de kraan) of druiven uit de koelkast gaan ook niet lekker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nul komma nul pijn of gevoeligheid ofzo meer in de kaken en kiezen!
Na 12 uur maakt het niet meer uit dan ben ik sowieso thuisquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe laat ik bij jullie kan zijn, ik bel wel even van tevoren. Ik gok ergens tussen twaalf en één (als dat jullie uitkomt). Volgens mij ben ik 's morgens wel al een keer in jullie straat.![]()
Vlaai is altijd lekker.![]()
En ik werk in de thuiszorg, dus koffie drink ik ook.
![]()
Zie Q! Welkom ben ik!
Bij mij is het ook gevoelig gebleven. En mijn behandeling is al bijna 3jaar geleden geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm oke. Nou dan moet ik v/d week nog eens bellen. Het doet bij mij geen echte pijn meer. Maar het is wel onplezierig. En koud drinken (of gewoon water uit de kraan) of druiven uit de koelkast gaan ook niet lekker.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Na 12 uur maakt het niet meer uit dan ben ik sowieso thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |