En wat is dat dan weer voor een rare stellingquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef Arolsen het volgende:
Verder is een gezin een rustige regelmatige leefwijze.
Als je het vergelijkt met de gemiddelde kinderloze single hebben gezinnen vaak een regelmatig leefpatroon en ondernemen ze minder risicovolle dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
En wat is dat dan weer voor een rare stelling
Als je iedereen gevangen zet lopen ze helemaal geen risico. Ik ben voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de gemiddelde kinderloze single hebben gezinnen vaak een regelmatig leefpatroon en ondernemen ze minder risicovolle dingen.
Dus leven ze langer en kosten ze veel meer door allerlei ouderdomsziekten. En nu?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Als je het vergelijkt met de gemiddelde kinderloze single hebben gezinnen vaak een regelmatig leefpatroon en ondernemen ze minder risicovolle dingen.
genoeg boeren die een familie met 30 kinderen hebben, dus dat trekt wel recht..quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef Arolsen het volgende:
Nederland heeft een steeds grotere hoeveelheid singles. Een ontwikkeling waarvan je je kunt afvragen of die zo gunstig is.
Om een evenwichtige bevolking te behouden is het nodig dat er voldoende gezinnen zijn. Dan zijn er ook genoeg kinderen om voor de ouden van dagen te zorgen. Verder is een gezin een rustige regelmatige leefwijze. Goed dus ook voor de volksgezondheid en rust in het land.
Nu is de vraag. Zou de overheid gezinsvorming meer moeten stimuleren? En zo ja hoe?
Vandaar dat ik als single de meest stabiele factor op het werk ben.. Die zgn gezinsleden verzinnen van alles om maar niet te hoeven werken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:32 schreef Arolsen het volgende:
Verder is een gezin een rustige regelmatige leefwijze.
Niet het gesteld beleidsdoel verwarren met het werkelijke effect.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef Monidique het volgende:
Het is geen rare stelling, want de overheid stimuleert wel meer. De overheid stimuleert, middels de huizensubsidie, bijvoorbeeld dat er meer eigenwoningbezit is. Et cetera. Geen rare stelling kortom.
Man man man, als zelfs ik het al eens ben met H_v_B is er iets mis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je iedereen gevangen zet lopen ze helemaal geen risico. Ik ben voor.
Maar dat wil je dan belonen op een of andere manier?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:21 schreef Arolsen het volgende:
Er is niet zozeer iets mis met singles (ik was het zelf tot dit jaar ook altijd). Maar gezinsvorming is uiteindelijk toch altijd wel de norm geweest en zorgt voor de toekomst van ons land.
In Singapore, toch zo'n kapitalistisch paradijs doet de overheid dat inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:10 schreef robin007bond het volgende:
De overheid moet mensen aan elkaar koppelen!!!1111einz
Jammer van ze.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Singapore, toch zo'n kapitalistisch paradijs doet de overheid dat inderdaad.
Op de een of andere manier gaat die grote economische vrijheid vaak maar matig samen met grote persoonlijke vrijheid.quote:
Wat ze in Singapore doen moeten ze zelf weten. Hier kiezen mensen graag zelf wat ze met hun leven doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Singapore, toch zo'n kapitalistisch paradijs doet de overheid dat inderdaad.
Ik zie het ook totaal niet zitten hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat ze in Singapore doen moeten ze zelf weten. Hier kiezen mensen graag zelf wat ze met hun leven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |