De OP is de fipo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef lelouch het volgende:
[..]
Nee, de TS heeft de OP daarna komt de fipo.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]eerst de OP daarna de fipo.
anders zou bij een nieuwsberichtht bericht ook de fipo zijn en waren er geen fipo hunters
en had er niet een intressantere titel gebruik kunnen worden...
Dank uquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]eerst de OP daarna de fipo.
anders zou bij een nieuwsberichtht bericht ook de fipo zijn en waren er geen fipo hunters
en had er niet een intressantere titel gebruik kunnen worden...
Morning Lescuequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:36 schreef robin007bond het volgende:
J-List heeft soms zulke leuke dingen![]()
Deze dingen staan op mijn wishlist
http://www.jlist.com/product/DRK019
http://www.jlist.com/product/CHP118
http://www.jlist.com/product/KKU060
http://www.jlist.com/product/PCG1011 (de vertaling is bijna klaar!)
Die zag ik ook al, maar ik heb geen vriendin om ze aan te gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Morning Lescue
Maar wat een dure shit op die site zeg... ik wilde misschien wel gestreepte ondeerbroekjes
mwa ben een arm studentje, kan het me niet veroorloven spullen te kopen waar ik niks aan hebquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die zag ik ook al, maar ik heb geen vriendin om ze aan te geven
En J-List is niet eens zo duur. Fate/Stay Night is op amazon.jp duurder.
Je studie is een investering, dat verdien je later als het goed is terugquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa ben een arm studentje, kan het me niet veroorloven spullen te kopen waar ik niks aan heb
heel af en toe een manga maar tegenwoordig ook geen cash meer voor
De Steins;Gate game op J-List? 2002? 100$? Niet 2009 en $60?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:26 schreef robin007bond het volgende:
Het is natuurlijk wel veel geld. 100$ voor een pc game uit ~2002
Uhmm, volgens mij wordt FS/N niet actief meer geproduceert en is het dus door de schaarste zo duur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:42 schreef Weakling het volgende:
[..]
De Steins;Gate game op J-List? 2002? 100$? Niet 2009 en $60?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat ze hem uitnodigt voor de goede ouwe coïtus a mammilla.![]()
* Repelsteeltju gebruikt .Cake.s bandbreedte en luistert naar .Cakes.s muziek.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Haalt ff zo'n zwaard uit de borstvagina van die chick.
Ik was laatst nog van plan om een aantal oude bishoujo games te kopen. Bleek dat bedrijf op de fles te zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je studie is een investering, dat verdien je later als het goed is terug
Het is natuurlijk wel veel geld. 100$ voor een pc game uit ~2002
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik was laatst nog van plan om een aantal oude bishoujo games te kopen. Bleek dat bedrijf op de fles te zijn
Misschien dat ik Tokimeki Check-in! en X-Change nog eens ga kopen, die zijn best geinig.
Mijn eerste is geloof ik True Love of Season of Sakura. Ken je één van die wel dan? Die zijn inmiddels ook al niet meer te koop geloof ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Arme jij. Fate/Stay Night is mijn eerste visual novel. Ik ga nog beginnen aan Clannad en Kanon.
Die jij noemt ken ik niet.
Die ken ik ook allemaal niet. Ik moet me er toch nog wat meer in gaan verdiepen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:40 schreef classpc het volgende:
[..]
Mijn eerste is geloof ik True Love of Season of Sakura. Ken je één van die wel dan? Die zijn inmiddels ook al niet meer te koop geloof ik.
De spellen die ik van dat bedrijf wou kopen waren Amy's Fantasies, Fatal Relations en Love Potion.
Het zijn dan ook bijna de eerstenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die ken ik ook allemaal niet. Ik moet me er toch nog wat meer in gaan verdiepen.
Die namen zijn overigens wel heel slecht
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Haalt ff zo'n zwaard uit de borstvagina van die chick.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap het niet. Kuikens hebben toch geen vagina, en al helemaal niet bij hun borsten wat is überhaupt een vagina?
Maar nu eff serieus eigenlijk vind ik het best wel geniaal om iemand die niet weet hoe hij met anderen om moet gaan de kracht te geven over wapens uit zijn vrienden te trekken die sterker zijn naarmate de vriendschap sterker is. Of tenminste ik denk dat dat is wat GC aan het doen is.
Dit was blijkbaar mijn 40k post.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:52 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
TRAP!
[ afbeelding ]
(http://community.dannycho(...)layers+-+part+1.html & http://community.dannychoo.com/post/en/457/Tokyo+July+2011.html)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je post ook wel lekker door met 18 posts gemiddeld per dag
pfff.. n00bquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Weakling het volgende:
Holy crap, zo te zien zitten de meesten hier zo rond de 40k posts. Kom ik aan met nog niet eens 4k sinds 2002. Must ... do ... better.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeiend, ik ben ook een lurker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Weakling het volgende:
Holy crap, zo te zien zitten de meesten hier zo rond de 40k posts. Kom ik aan met nog niet eens 4k sinds 2002. Must ... do ... better.
Neuh, echt boeiend is het eigenlijk niet nee. Maar een lurker, nee dat toch ook niet. Oh en om weer on topic te zijn: Guilty Crown, mooie OP en (voor mij tenminste) verrassend goede eerste aflevering. Dacht eerst dat het niet veel meer zou zijn dan "tieten & schieten", maar dat valt goed mee. Nu we zo'n beetje van alle najaar 2011 series een aflevering hebben gehad, voor mij dit lijstje:quote:
Definitieve blijver omdat ik een type-moon fanboy ben:quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Neuh, echt boeiend is het eigenlijk niet nee. Maar een lurker, nee dat toch ook niet. Oh en om weer on topic te zijn: Guilty Crown, mooie OP en (voor mij tenminste) verrassend goede eerste aflevering. Dacht eerst dat het niet veel meer zou zijn dan "tieten & schieten", maar dat valt goed mee. Nu we zo'n beetje van alle najaar 2011 series een aflevering hebben gehad, voor mij dit lijstje:
Gegarandeerde blijvers:
- Ika Musume
- Penguindrum
Mogelijke blijvers:
- Mirai Nikki
- Guilty Crown
Laatste kans:
- Fate/Zero
- Kyoukai Senjou no Horizon
Dropped:
- UN-GO (hoewel, na slechts 1 aflevering niet helemaal eerlijk)
- Phi Brain
Buitencategorie "zo slecht/fout dat het stiekem leuk is":
- Maken-Ki
Hoe is de tussenstand bij jullie na de eerste afleveringen van het najaar seizoen?
Omdat ik net gzopen heb doe ik ook mee aan de lijstjes (met Iron Maiden op de achtergrond, schijt aan de huisgenoot!):quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Weakling het volgende:
[..]
Neuh, echt boeiend is het eigenlijk niet nee. Maar een lurker, nee dat toch ook niet. Oh en om weer on topic te zijn: Guilty Crown, mooie OP en (voor mij tenminste) verrassend goede eerste aflevering. Dacht eerst dat het niet veel meer zou zijn dan "tieten & schieten", maar dat valt goed mee. Nu we zo'n beetje van alle najaar 2011 series een aflevering hebben gehad, voor mij dit lijstje:
Gegarandeerde blijvers:
- Ika Musume
- Penguindrum
Mogelijke blijvers:
- Mirai Nikki
- Guilty Crown
Laatste kans:
- Fate/Zero
- Kyoukai Senjou no Horizon
Dropped:
- UN-GO (hoewel, na slechts 1 aflevering niet helemaal eerlijk)
- Phi Brain
Buitencategorie "zo slecht/fout dat het stiekem leuk is":
- Maken-Ki
Hoe is de tussenstand bij jullie na de eerste afleveringen van het najaar seizoen?
Tip: doe eens een tijdje mee aan een actieve SC, dan gaat het hard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef Weakling het volgende:
Bedankt voor de tipsquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Xaryna het volgende:
Zie net dat ik maar 4.5k posts heb, dus misschien moet je niet naar mij luisteren. Maar ik post ook niet zo veel.Heb wel eens in de dag-top 100 gestaan maar dat was toen ik actief SCde.
Verschil is dat Weakling en ik een kleine 10 jaar op Fok zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Tip: doe eens een tijdje mee aan een actieve SC, dan gaat het hard.
Of die spelletjes op MEN, die gaan ook snel.
Zie net dat ik maar 4.5k posts heb, dus misschien moet je niet naar mij luisteren. Maar ik post ook niet zo veel.Heb wel eens in de dag-top 100 gestaan maar dat was toen ik actief SCde.
Ik tik bijna de 5K aan!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipsMaar 4.5k? Je bent er ook nog "maar" 2 jaar bij. Ik ga al richting de 10 jaar. Dan moet ik toch een hele tijd ontzettend inactief geweest zijn of zo, want ik de laatste tijd toch echt wel boven de twee posts per dag.
Hey, gefeli!quote:
Vooral dat tweede argument, zeker.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik zou het met je kijken maar het is ecchi yaoi en S1 niet gezien.
Ik ga mirai nikki volgen, daarnaast stiekem ook chihayafuru.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Xaryna het volgende:
Niemand kijkt Sekai-ichi Hatsukoi S2 met mij.
yaoi..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Xaryna het volgende:
Niemand kijkt Sekai-ichi Hatsukoi S2 met mij.
Yaoi.quote:
Yuri..quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben ik stom geweest, dat ik ook maar voor meer dan een seconde dacht dat de schrijver van een generieke manga als deze ook maar het kleinste risico zou nemen of van de bekende paden af zou dwalen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Reset button, illusies, time travel, paralel universe, etc., etc.
Herinner jij nog fsn nog? Toen had saber toch ook zwaard problemen? Onzichtbaar / geen scabbard?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:29 schreef robin007bond het volgende:
Fate/Zero is weer steengoed.![]()
Het wachten doet pijn
Dat klopt. Heeft niks met verkeerde summoning te maken, maar is gewoon een vaardigheid. Als ze Excalibur laat zien is het namelijk vrij obvious wie ze is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Herinner jij nog fsn nog? Toen had saber toch ook zwaard problemen? Onzichtbaar / geen scabbard?
www.bookdepository.co.ukquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
Welke goedkope sites voor manga hadden jullie ook weer?
Alleen volume 2 en 3 zijn available, de rest staat op unavailable.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
www.bookdepository.co.uk
Deze is wel goed
Amazon.co.uk is prima normaal gesproken, en als je boven de 25 pond zit met bestellingen zijn de verzendkosten gratis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:29 schreef Xaryna het volgende:
Welke goedkope sites voor manga hadden jullie ook weer?
Thanksquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Amazon.co.uk is prima normaal gesproken, en als je boven de 25 pond zit met bestellingen zijn de verzendkosten gratis.
Bookdepository.COM is prima als je onder de 22-23 euro blijft, ivm invoerbelastingen enzo. Gratis verzendingen.
Bookdepository.CO.UK is in principe goed als je boven de 22 euro zit en geen risico wilt nemen wat betreft die belasting, maar dan kun je doorgaans beter voor amazon.co.uk kiezen.
In principe moet je het gewoon lekker per boekje bekijken wat het meest voordelige is. Als het om 1-2 boekjes gaat is Bookdepository.COM vaak het goedkoopste (niet altijd).
Co.Uk is meestal duurder dan .com.
Yendor ken ik niet, tenzij het dat stripwinkeltje is bij de V&D. Ik snuffel ook vaak eerst even waar dat mogelijk is (American Bookstore in Amsterdam is ook wel fijn daarvoor, vooral voor artbooks en comics enzo...), maar ik koop er eigenlijk nooit iets, omdat het online echt een stuk goedkoper is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Weakling het volgende:
Nou weet ik niet hoe de prijzen zijn en of het een beetje interessante meuk is, maar Selexys in Rotterdam en een stukje verderop Yendor hebben een behoorlijke muur vol manga. Wel geinig als je eerst aan de boeken wil snuffelen voor je ze koopt.
Aangenomen dat er maar één stripwinkel in de buurt van de V&D in R'dam zit: ja, dat is 'm.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:41 schreef Yi-Long het volgende:
Yendor ken ik niet, tenzij het dat stripwinkeltje is bij de V&D.
Die ken ik dan weer niet, maar kom zelden in A'dam.quote:Ik snuffel ook vaak eerst even waar dat mogelijk is (American Bookstore in Amsterdam is ook wel fijn daarvoor, vooral voor artbooks en comics enzo...),
De douane haat mij. Ik mocht laatst weer flink bijbetalen. Maar ja, dan moet ik ook maar niet iets uit de US bestellen.quote:maar ik koop er eigenlijk nooit iets, omdat het online echt een stuk goedkoper is.
Een "gewone" manga, prima, maar artboeken zou ik ook niet blind kopen.quote:Ik wil eigenlijk het artboek van Valkyria Chronicles al een tijdje kopen, maar amazon.co.uk deed een beetje vreemd met de -in stock- info, en vind hem ook nog iets te duur voor een boek dat ik niet heb ingezien.
Mocht niet van Ingrid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:53 schreef blessed19 het volgende:
Vreemd dat Henk comics hier niet genoemd wordt.
Ligt er maar net aan op welke cons je komt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef blessed19 het volgende:
Het is wel altijd de grootste standhouder op conventies.
Oh, Archonia. Beetje vergeten. Ben zelf op Animecon en Abunai geweest en daar was Henk eenmaal groter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan op welke cons je komt.Op FACTS is Gent is volgens mij Archonia veruit de grootste.
Op Tsunacon inderdaad ookquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is wel altijd de grootste standhouder op conventies.
Nou, nee. Die lijers vroegen voor een Chi's sweet home manga maar liefst 14 euro.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op Tsunacon inderdaad ook![]()
Daar kan je echt goedkoop manga's scoren!
Wut!? Mijn FMA manga was iets van 6,50 per volumequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nou, nee. Die lijers vroegen voor een Chi's sweet home manga maar liefst 14 euro.
Ik was nog vergeten te zeggen dat ik de eerste aflevering van Last Exile: Fam, The Silver Wing nog moet kijken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 02:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gegarandeerde blijvers:
- Fate/Zero (spreekt voor zich)
- Shakugan no Shana III (de finale)
Waarschijnlijke blijvers:
- Mirai Nikki (animatie is kut, maar de personages zijn sterk + Wakamoto = God)
- Guilty Crown (flitsende animatie)
- Persona 4: The Animation (de vrouwelijke hoofdpersoon is op Alexander, Okarin, Homura en waarschijnlijk nog een paar andere na de beste bro van het jaar)
- Maken-Ki (zo slecht dat het goed is)
Verbetering of vallen:
- UN-GO (een mysterie kan niet zo doorzichtig zijn en toch leuk, dat gaat gewoon niet samen)
- Boku wa Tomodachi ga Sukunai (te veel stereotypen maar alles waarin Japans xenofobie naar buiten komt heeft geheid mijn aandacht. )
Laten vallen:
- Ben-to (gewoon totaal niet interessant)
- Mawaru Penguindrum (omdat meer dan 6-8 series kijken waarschijnlijk wat te veel tijd gaat eisen niet omdat ik hem niet goed vind)
De waarschijnlijke blijvers schommelen eigenlijk allemaal tussen dat en verbetering of vallen, en zelfs Shana en Fate zouden kunnen mislukken, maar als Fate/Zero niet tenminste de beste serie van het seizoen wordt ga ik flippen.
wolvenshirt muziekquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef Xaryna het volgende:
Heeft niks met anime te maken, maar ik heb een tof nummer gevonden. Ik ben enthousiast en wil dit even delen.
Wat boeit het nou wat voor plaatje de youtuber erop gooit.quote:
En Chihayafuru danquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te zeggen dat ik de eerste aflevering van Last Exile: Fam, The Silver Wing nog moet kijken.
Aflevering 2 van Boku wa Tomodachi ga Sukunai was trouwens best leuk, hij is nog niet helemaal veilig, maar RPG-afleveringen vind ik altijd wel leuk ook al heeft deze serie vooralsnog niets dat ik niet eerder gezien heb.
* Repelsteeltju heeft net ook voor de zoveelste keer Fate/Zero aflevering 3 gekeken en gaat zo Mawaru Penguindrum aflevering 14 kijken.
Van alles en nog watquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wat voor plaatje de youtuber erop gooit.
dit was ook mijn gedachtequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit was ook mijn gedachteen dat komt niet door het plaatje, mensen met wolvenshirt luisteren dit graag
Ik heb ze al een paar keer op Wacken gezien, no emo's daar! STS is emo-proof!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dit was ook mijn gedachteen dat komt niet door het plaatje, mensen met wolvenshirt luisteren dit graag
Het is minder erg dan kimi no todoke. het spelelement vind ik wel grappig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chihayafuru is voor meisjes.
homofoobquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Chihayafuru is voor meisjes.
Sjips, die moest ik een keer of tien lezen voordat ik 'm door had. Ik dacht steeds: wat zijn nou weer geme - nerds?quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
homofoob![]()
Chihayafuru is voor bazen
Je durft geen bazenseries te kijken die gericht zijn op vrouwen, omdat je bang bent je vrouwelijke zijde te tonen omdat je homofoob bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]![]()
Chihayafuru is een shoujo. Waarom maakt mij dat een homofoob? Die serie gaat niet eens over homo's --volgens de samevattingen die ik gelezen heb. * Repelsteeltju neemt alles te serieus
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:06 schreef Frag_adder het volgende:
hmm ik moet bekennen dat ik de nieuwe gundam, gundam AGE, ondaks de kiddy stijl, nog best vermakelijk vindt
Chi is tof.quote:
kimi ni todoke is dus een aanrader voor meisjes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is minder erg dan kimi no todoke. het spelelement vind ik wel grappig.
Want vrouwelijke zijde staat gelijk aan homo?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je durft geen bazenseries te kijken die gericht zijn op vrouwen, omdat je bang bent je vrouwelijke zijde te tonen omdat je homofoob bent![]()
Snap je
Guess so... Het gaat echt elke keer over gevoelens, soms tot in den overdrevenheid aan toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
kimi ni todoke is dus een aanrader voor meisjes?
Nee, maar omdat die die niet durft te laten zien. Is die homo en dus homofoobquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want vrouwelijke zijde staat gelijk aan homo?
ik ben gewoon zeer mysterieusquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Homo is gelijk aan homofoob; een schoolvoorbeeld van perfecte logica.
EDIT: Of je bedoelt iets anders maar gebruikt te veel verwijswoorden waardoor je boodschap onduidelijk is.![]()
Logica is ver te zoeken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:55 schreef gniffie het volgende:
[..]
Nee, maar omdat die die niet durft te laten zien. Is die homo en dus homofoob
NEEEEquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:14 schreef Xaryna het volgende:
Jullie maken het zo tempting om een yaoi plaatje te posten.
Ik zal maar niet zeggen dat ik een wolven-bandshirt hebquote:
ik heb een draken-bandshirtquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen dat ik een wolven-bandshirt heb
Ik heeeeb drakenshirts, drakenposter, drakenketting, drakenbeeldjes, drakenbureaubladachtergrond, drakenring en drakenpenetui.quote:
Ik heb ook nog een hele zwik van dat spul in mijn verhuisdozen liggen. Zelfs een staande/zittende drakenlamp van een meter oid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heeeeb drakenshirts, drakenposter, drakenketting, drakenbeeldjes, drakenbureaubladachtergrond, drakenring en drakenpenetui.
MAG IK HEM HEBBENquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele zwik van dat spul in mijn verhuisdozen liggen. Zelfs een staande/zittende drakenlamp van een meter oid.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zal er wel eerst een foto van maken.
Vanwaar de obsessie met draken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanwaar de obsessie met draken?Draken zijn cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Deze soms?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:44 schreef blessed19 het volgende:
zal er wel eerst een foto van maken.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Vanwaar de obsessie met draken?SkyrimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet nog steeds niet of ik 'm voor de 360 ga halen of PS3. Dat wordt gewoon objectief kijken naar de graphics en features.
PC natuurlijk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:59 schreef robin007bond het volgende:
Skyrim![]()
Ik weet nog steeds niet of ik 'm voor de 360 ga halen of PS3. Dat wordt gewoon objectief kijken naar de graphics en features.
Horrible.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef Yi-Long het volgende:
Welke fansub van HunterxHunter kijken jullie?
Er zijn twee redenen om de subs van Horriblesubs downloaden:quote:
...maar volgens mij zei je eerder eens dat ze wel eens liepen te kloten met subs?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Er zijn twee redenen om de subs van Horriblesubs downloaden:
1) het zijn meestal de eerste subs die beschikbaar zijn
2) om de zoete tranen van funimation en crunchyroll te kunnen proeven
Doet die niet alleen DVD/BD-rips?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ben hem nu downloaden van KickAssAnime.
DVD ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doet die niet alleen DVD/BD-rips?
Waarschijnlijk zit je dan het origineel te downloaden
Dan heb je het origineel. Dus niet die van het nieuwe seizoen.quote:
NOTE NOTE NOTEquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doet die niet alleen DVD/BD-rips?
Waarschijnlijk zit je dan het origineel te downloaden
De beste is die van [SD&Taka]
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:32 schreef Qunix het volgende:
Gundam Seed tekenstijl is lelijk
Age vind ik beter
Ik vind die van SEED apart. Misschien ben ik te newbie om de tekenstijl meerdere keren gezien te hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die van AGE of van SEED?
Die van SEED is heul niet apart namelijk, sterker nog er zijn een paar series waar de personages precies op die van SEED lijken zoals Infinite Ryvius...
Herkenbaar inderdaad!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Anime-cliché #374
In de regen lopen zonder paraplu, of in de kou zonder jas, zorgt voor een koutje waar je minstens een dag snotziek van bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Ik? Ik heb deze van internet geplukt. Dat plaatje dan. Was vergeten te screenshotten toen het in Marmalade Boy gebeurde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Herkenbaar inderdaad!
Wel een bizar slechte encode die je aan het kijken bent.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
maar... maar... AGE ziet er zo belachelijk kinderachtig uit. de enige reden dat ik het niet kijk is de art.Lekker belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AGE > SEED (qua tekenstijl)
Dit is mijn mening.![]()
Oh, dan kan ik je green green aanraden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga beginnen aan School Days.
Wat ik verwacht is een harem en tieten. Stel me dus alsjeblieft niet teleur
Green green heeft ook piemels (voor de verandering)quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik je green green aanraden.
Afgehaakt na de eerste episode. Het was toch iets téquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Eiken dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Afgehaakt na de eerste episode. Het was toch iets té
Toen ik dit zag dacht ik inderdaad hetzelfde als de eerste comment in Youtuub.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
School daysquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Anime-cliché #939
Close-Up op ronde vormingen.
Jaa, die twee die in het in de nurse office doen !quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hó eens even... in Green Green zit een een koppel?
te, bestaat dat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Afgehaakt na de eerste episode. Het was toch iets té
omg... Je hebt werkelijk de hele serie gezien? Tof!quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jaa, die twee die in het in de nurse office doen !
En die dikke met de beer, natuurlijk.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Qunix het volgende:
NSFW
http://www.dailymotion.co(...)-jeremie-perin_music
Ik heb hem jaren geleden helemaal gezien, ja. Die gymzaal scène was grappig, maar de beer was beter.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
omg... Je hebt werkelijk de hele serie gezien? Tof!
Oh, dan vond je zeker die scene waarbij ze in de materialenruimte van de gymzaal waren opgesloten helemaal geweldig.
Die beer en die dikkerd in de bosjes was wel heel erg duidelijk. Oh, en die apen op het einde...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:40 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik heb hem jaren geleden helemaal gezien, ja. Die gymzaal scène was grappig, maar de beer was beter.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:38 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Die beer en die dikkerd in de bosjes was wel heel erg duidelijk. Oh, en die apen op het einde...
Hoe dan ook, ik ga geen druppel drinken als ik eens in Japan kom.quote:
bang voor de japanse zakenman in de karaokebar met een stropdas over zijn hoofd ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik ga geen druppel drinken als ik eens in Japan kom.
Ja, en beren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bang voor de japanse zakenman in de karaokebar met een stropdas over zijn hoofd ?
Vind 'm wel tof, zowel de muziek als het clipje!quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:59 schreef Qunix het volgende:
NSFW
http://www.dailymotion.co(...)-jeremie-perin_music
"Oh sorry meneer, ik was anime aan het kijken."quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef robin007bond het volgende:
Deze les zat ik Ben-To te kijken.
Net bij de ending roept de docent 3x mijn naam. Ik was zo in de anime dat ik hem niet hoorde. Heel de klas riep: "Robin, Robin, Robin!!!"
Vervolgens zie ik de docent met een gemeen gezicht kijken en gebaren dat ik uit de les moet. Gelukkig aanvaarde hij m'n excuses en was het daarna goed
De CGI schijnt heel slecht te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Last Exile~ Fam, the Silver Wing heeft een wat hoog oestrogeen gehalte, maar zolang de dames zich als piloten en piraten blijven gedragen denk ik dat deze serie best wel wat potentieel heeft.
quote:I always liked how Last Exile used its CGI, keeping only the ships in CGI and the characters hand-drawn, rather that flicking between the two depending on the whims of the animators at the time.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:51 schreef outcast_within het volgende:
http://randomc.net/2011/10/15/fatezero-03/
http://randomc.net/2011/10/09/mirai-nikki-01/
Voor de mensen die engels kunnen.
Unicorn moet ik ook nog zien. Hoor er wel goeie dingen over. Gundam Wing moet ik nog afkijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gundam SEED > Gundam Wing + Endless Waltz > Gundam 00 > Gundam SEED Destiny > Gundam 00 S2 > Gundam 00 de Film
Over Unicorn en AGE durf ik geen mening te geven omdat ik ze (nog) niet of niet helemaal gezien heb.
Heb alleen Gundam 00 gezien, dus voor mij geldt:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Unicorn moet ik ook nog zien. Hoor er wel goeie dingen over. Gundam Wing moet ik nog afkijken.
Dus voor mij is het rijtje Gundam 00 > Gundam 00 S2 > Gundam AGE > Gundam SEED > MSG Zeta > Gundam 00 film > MSG
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:49 schreef .Cake. het volgende:
SEED had verschrikkelijke karakterdesigns, maar de mechas zagen er goed uit. Bij AGE is eigenlijk hetzelfde aan de hand. Alleen iets minder lelijk in mijn mening.
Beck >>>>>>> K-on!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb alleen Gundam 00 gezien, dus voor mij geldt:
K-ON! > K-ON!! > Shinryaku! Ika Musume > Shinryaku?! Ika Musume >>>> Gundam 00 > Gundam 00 S2
Deze ga ik zeker volgen, ik heb genoten van de manga namelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef outcast_within het volgende:
Mirai nikki is nog steeds goed.
Die stalker chick, the insanity, the balls to the wall over the top verhaal wat je eigenlijk alleen in anime voor mekaar krijgt.
9/10 vermaak.
3D, niet geanimeerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://gelbooru.com/index.php?page=post&s=view&id=957919
Tegenwoordig wordt anime volgens mij vooral met van die vector programma's gemaaktquote:
Ik vind m geniaal tot nu toe!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef .Cake. het volgende:
Boku ha Tomodachi ga Sukanai is stiekem best leuk.![]()
Ze worden in ieder geval al jaren niet meer met de hand getekend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt anime volgens mij vooral met van die vector programma's gemaakt
GotSpeed heeft wel als enige een 10-bit versie. SS is conservatief bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze worden in ieder geval al jaren niet meer met de hand getekend.
Even over Mirai Nikki: de ondertiteling van GotSpeed is niet aan te raden in de eerste aflevering zit tenminste één vertaalfout en in de tweede aflevering hebben ze de OP en ED verprutst, dat wil zeggen dat je op sommige momenten geen geluid hoort. Het was even alsof ik weer aan het streamen was.
Yuuno.
10bit doet mijn MPC raarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
GotSpeed heeft wel als enige een 10-bit versie. SS is conservatief bezig
Alsnog download ik die van SS
Heb je de nieuwste versie?quote:
Geen idee, op Animees zie ik dat GotWoot in ieder geval niet dezelfde fout maakt als GotSpeed in de eerste aflevering en Robin had het over Static Subs... maar ik heb zowel de eerste als tweede aflevering alleen maar van GotSpeed gezien en volgens MAL zijn alle voorgenoemde subbers de enige die Mirai Nikki in het engels doen.quote:En als GotSpeed niet goed is, welke andere subbers raden jullie dan aan?
Normaal heb ik nooit last van slechte subbers
Seed is ook de enige gumdam die ik leuk vond.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Qunix het volgende:
Verhaal van SEED is ook tof
WTF.. Ik was tegen Gundam en zo...
Ging niet te verquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wacht nog steeds op de beloofde SEED film.
Maar de regisseur is een kankerlijer dus er valt niet veel aan te doen. ging die te ver...?
Heb voor de eerste keer kijken GotSpeed gekeken, maar zag later dat GotWoot een paar dagen later uit was, dus die inderdaad gebruikt voor de review, daar hadden ze namelijk wat meer moeite in gestokenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste versie?
[..]
Geen idee, op Animees zie ik dat GotWoot in ieder geval niet dezelfde fout maakt als GotSpeed in de eerste aflevering en Robin had het over Static Subs... maar ik heb zowel de eerste als tweede aflevering alleen maar van GotSpeed gezien en volgens MAL zijn alle voorgenoemde subbers de enige die Mirai Nikki in het engels doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ging niet te ver
En ik zit nu een School Days marathon te houden. Momenteel net episode 6 gezien.Leuke serie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je het alsjeblieft voor me spoilen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb voor de eerste keer kijken GotSpeed gekeken, maar zag later dat GotWoot een paar dagen later uit was, dus die inderdaad gebruikt voor de review, daar hadden ze namelijk wat meer moeite in gestoken
[..]
Leuke serie!
Een gast uit m'n klas blijkt (geheel onverwachts) ook een anime-fan te zijn en heeft School Days ook gezien. Hij had het de hele tijd over een raar einde dat je totaal niet verwacht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee Baka niet doen. Ik wil zie hoe hij reageert op het einde.
Hoe moet je wel niet over ons, de topicmeubels, denken dan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het was gewoon een normale jongen, dus ik had het niet echt achter hem gezocht. Stiekem denk je toch meer aan de stereotypes.
Als hij naar de buitenwereld zo normaal is, dan zit hij vast in z'n kamer te compenseren voor het normaal zijn met allemaal hentai-figurines en erogequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een gast uit m'n klas blijkt (geheel onverwachts) ook een anime-fan te zijn en heeft School Days ook gezien. Hij had het de hele tijd over een raar einde dat je totaal niet verwacht.
Verder heeft hij gelukkig niks gespoiled. Het was gewoon een normale jongen, dus ik had het niet echt achter hem gezocht. Stiekem denk je toch meer aan de stereotypes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, Repelsteeltju bedankt!
Had inderdaad niet de nieuwste versie en kan nu gewoon de Ben-To afleveringen van gg kijken zonder die shitty blokjes![]()
Dat vind ik fijn om te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als hij naar de buitenwereld zo normaal is, dan zit hij vast in z'n kamer te compenseren voor het normaal zijn met allemaal hentai-figurines en eroge
Einde van School Days is erg bevredigend, achteraf. Daar komt nog eens bij dat je iedereen die het niet gezien heeft helemaal gek kunt maken door te zeggen "Er komt een raar einde" en verder je mond te houden
Ik ben ook redelijk normaal in de buitenwereld, maar ik verberg mijn hobby's ook niet echt. Als mensen vragen wat mijn hobby's zijn dan noem ik ook gewoon anime op. Als ze vragen wat het is, dan zeg ik dat het ze waarschijnlijk toch niet boeit. Een vriend van me bleef maar zeuren wat het was, toen ik het uitlegde was die helemaal geshocked. "Hoe kun je dat nou leuk vinden?" "Kijk je dan ook nog Pokémon?" "En hentai dan? Daar is toch helemaal niks aan?"
Waarom zijn mensen soms zo... bekrompenIk vertelde hem dat niet elke anime hetzelfde is, dat er verschillende genres zijn net als bij echte films, voor verschillende doelgroepen. Helaas mocht dat niet baten
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:55 schreef Bakakame het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FLAUW!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil dat het zo afloopt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn collega's staan ook raar te kijken als ik zeg dat ik manga's lees als hobby(voornamelijk hoor ik dan "is dat niet alleen seks dan?"). Een collega stond ook raar te kijken naar hoe je zo'n serie leestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te horen
Ik ben ook redelijk normaal in de buitenwereld, maar ik verberg mijn hobby's ook niet echt. Als mensen vragen wat mijn hobby's zijn dan noem ik ook gewoon anime op. Als ze vragen wat het is, dan zeg ik dat het ze waarschijnlijk toch niet boeit. Een vriend van me bleef maar zeuren wat het was, toen ik het uitlegde was die helemaal geshocked. "Hoe kun je dat nou leuk vinden?" "Kijk je dan ook nog Pokémon?" "En hentai dan? Daar is toch helemaal niks aan?"
Waarom zijn mensen soms zo... bekrompenIk vertelde hem dat niet elke anime hetzelfde is, dat er verschillende genres zijn net als bij echte films, voor verschillende doelgroepen. Helaas mocht dat niet baten
![]()
Mijn vriendin heeft er geen problemen mee gelukkig(krijg manga volumes voor m'n verjaardag etc)
![]()
Ik heb er verder geen problemen mee, zo'n beetje al m'n vrienden weten wel dat ik anime kijk en manga lees en weten ook wel ongeveer wat het inhoudt. Of in elk geval, dat het niet alleen maar Pokémon en hentai is![]()
![]()
Soms maak je ook vrinden door anime. Ik keek in de les nog wel eens anime en opeens stapte en jongen op me af waarvan ik amper de naam wist, en toen kwamen we aan de praat over anime en nu zijn we vrinden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:31 schreef Xaryna het volgende:
Soms maak je ook vrinden door anime. Ik keek in de les nog wel eens anime en opeens stapte en jongen op me af waarvan ik amper de naam wist, en toen kwamen we aan de praat over anime en nu zijn we vrinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in spoilertags voordat mensen er achter kunnen komen
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2011 22:39:32 ]![]()
Lolita-complex.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds het zusje van m'n klasgenoot zien te bereiken![]()
Ze leert op dit moment Japans en is pas 15 geworden. Hoe sugoi
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Te laat met je ninja-edit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het scheelt nog geen eens een jaartje
En je bent zelf nog een lolitaatje.
Chocoladetaartjes.
Een loli vind ik maximaal 15quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Te laat met je ninja-edit.
En je bent zelf nog een lolitaatje.
Anders dan zouden de normale anime's ook vol met loli's zitten (hoewel dat eigenlijk al zo is)
![]()
Zolang ze geen tieten hebben....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een loli vind ik maximaal 15
Anders dan zouden de normale anime's ook vol met loli's zitten (hoewel dat eigenlijk al zo is)
Chocoladetaartjes.
Als jij een anime figuur zou zijn, gebaseerd op uiterlijk alleen, wie zou jij zijn?
Ik denk dat ik zoiets zou zijn:
Chocoladetaartjes.
Ik ken te weinig chars daarvoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef Xaryna het volgende:
Als jij een anime figuur zou zijn, gebaseerd op uiterlijk alleen, wie zou jij zijn?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moest ook even nadenken, maar vrouwen met blond haar heb je al niet zoveel.
Chocoladetaartjes.
Heb je cup F dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik moest ook even nadenken, maar vrouwen met blond haar heb je al niet zoveel.Afknapper...
![]()
Uit welke anime is dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:06 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik heb geen anime-personage waar ik op lijk, zover ik weet. Misschien dat we voor ieder in dit topic een representatief anime-personage kunnen kiezen op de meet.![]()
Ik kan niet wachten tot Tsunacon![]()
![]()
Als het zou moeten, ga ik voor wolfwood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit welke anime is dat?![]()
Ik heb geen anime-personage waar ik op lijk, zover ik weet. Misschien dat we voor ieder in dit topic een representatief anime-personage kunnen kiezen op de meet.![]()
Ik kan niet wachten tot Tsunacon![]()
![]()
Nee, Gquote:.
Maar in anime benadrukken ze karaktereigenschappen, hè.Grenadier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uit welke anime is dat?![]()
Ik kan niet wachten tot Tsunacon
Ik denk misschien dat Tina uit Ai Yori Aoshi meer op mij lijkt (want blauwe ogen), maar dat vind ik een veel minder leuk karakter.
Chocoladetaartjes.
Waar basseer jij dat op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een datingtopic?![]()
![]()
Oh, wie we zouden zijn of zouden willen zijn?![]()
Anders laat mijn plaatje maar, daar lijk ik niet heel erg op.![]()
![]()
Waar je fysiek het meest op lijkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh, wie we zouden zijn of zouden willen zijn?![]()
Anders laat mijn plaatje maar, daar lijk ik niet heel erg op.
Chocoladetaartjes.
Op iemand afknappen klinkt alsof ze daarvoor nog wel 'die' interesse bij je had.quote:![]()
Laat ook maar. Ik dacht even iets scherps te zeggen.Dan ga ik weer even zoeken.quote:![]()
Als het G is, moet je misschien in de hentai/yuri categorie zoeken...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, G.
Maar in anime benadrukken ze karaktereigenschappen, hè.
[..]
Grenadier.
Ik denk misschien dat Tina uit Ai Yori Aoshi meer op mij lijkt (want blauwe ogen), maar dat vind ik een veel minder leuk karakter.![]()
![]()
pics?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
Als ik mezelf in animestijl zou zien, dan komt er een soort Yagami Light uit denk ik![]()
Of Yagami Sayu op deze plaatjes:
Definitely.
Of Naomi Misora uit Death Note:
[ Bericht 44% gewijzigd door -Strawberry- op 18-10-2011 23:34:50 ]![]()
Plaatje nie doet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Of Yagami Sayu op dit plaatje:
[ afbeelding ]
Definitely.
Chocoladetaartjes.
quote:
Ik heb hetzelfde soort hoofd en kapsel. De neus kan ik niet beoordelen, want dat kan je bij anime nooit zo goed inschatten![]()
![]()
Ik heb echt géén idee op wie ik zou lijken uit anime. Cake zei bij de meet wel dat ik op The Scarecrow uit Batman Begins leek
http://www.imdb.com/media/rm972331264/ch0000186SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
trolololo
Mijn probleem is dat ik een grote slag/krullen heb. Weinig animechars die dat ook hebben zonder meteen een rastakop te hebben.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:29 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb echt géén idee op wie ik zou lijken uit anime. Cake zei bij de meet wel dat ik op The Scarecrow uit Batman Begins leek
http://www.imdb.com/media/rm972331264/ch0000186Doet me denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chocoladetaartjes.
Oh. :pquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wie is het?
Ik heb trouwens geen zwart haar (donkerblond/bruin!). Of bril
Het is die gast van Bakemonogatari.Chocoladetaartjes.
Ja, ik begreep de vergelijking eerst ook niet, maar ik dacht dat het de kaaklijn enzo wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh. :p
Het is die gast van Bakemonogatari.
Succes met een duidelijke kaaklijn vinden bij anime characters
De foto van mijn fotoboek is ook niet meer up to date, maar misschien dat daarbij iets te vinden valt. Zou 't eerlijk gezegd echt niet weten![]()
![]()
Succes hiermee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik begreep de vergelijking eerst ook niet, maar ik dacht dat het de kaaklijn enzo was
De foto van mijn fotoboek is ook niet meer up to date, maar misschien dat daarbij iets te vinden valt. Zou 't eerlijk gezegd echt niet weten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, ik begreep de vergelijking eerst ook niet, maar ik dacht dat het de kaaklijn enzo was
De foto van mijn fotoboek is ook niet meer up to date, maar misschien dat daarbij iets te vinden valt. Zou 't eerlijk gezegd echt niet weten
Here you go.
Chocoladetaartjes.
quote:
Chocoladetaartjes.
Neeeee, hij ziet er toch cool uit op dat plaatje?quote:
Je moet je alleen indenken dattie wat slanker is, een zonnebril op heeft, en wat stoppeltjes heeft.Chocoladetaartjes.
Je haat hem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Geen idee waarvan het is overigens.
Chocoladetaartjes.
Chad heeft z'n finishing move: EL MUERTE!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nee, Chad wordt altijd gehoekt. Kubo haat hem. Kubo
Veel beter dan die fucking getsuga tenshou
En hij is niet zo'n zeurend mietje als Ichigo, just get the job done.![]()
Ik wil Wolfwood.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hij is wel stoerder dan de rest. Ik zou voor Chad gaan als ik jou was!Maar ik verbaas me wel over jullie google skills!
![]()
Die Chad lijkt net een soort animepersonage van Stallone.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: