De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof er hier mensen zitten die ook nog buiten komen waar ze kunnen trollenquote:
ja, mono en ik, verder weet ik het nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof er hier mensen zitten die ook nog buiten komen waar ze kunnen trollen
Ik, het was koud.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja, mono en ik, verder weet ik het niet
ik word meestal getrolledquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja, mono en ik, verder weet ik het niet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:51 schreef Monopoly het volgende:
Money G, ik steel van die rijke niggers, van die tata's
dit niet doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:51 schreef Monopoly het volgende:
ik play ze altijd.
Money G, ik steel van die rijke niggers, van die tata's
dan zeg je kun jij ook niets aan doen, en ga je er in. moet ik je nou alles leren?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaze maken je berengeil en dan zeggen ze opeens dat ze een vriend hebben
Haha die kende ik nog niet, goeien.quote:
die vriend was ook in de buurtquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
dan zeg je kun jij ook niets aan doen, en ga je er in. moet ik je nou alles leren?
PMS?quote:
Neger wat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is niet meer origineel, dat heb ik ooit al eens gedaan bij haar
Dat doen mannen ook hoor. En als ze dan single zijn, revanche nemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jaze maken je berengeil en dan zeggen ze opeens dat ze een vriend hebben
Vroeger wel eens na een avondje werken 200 PMs in mijn inboxquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
waarom PMen sommige FOKers zoveel? Ik PM echt nooit
sneu wel ook eng en raarquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger wel eens na een avondje werken 200 PMs in mijn inboxgouwe tijden.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef Patje1987 het volgende:
[TK] Complete verzameling van edelstenen & mineralen.
Anton Zoetstaaf
Bel de cyberpolitie dan maar, makaak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg altijd haat pm's van patje1987
hij cyberpest mij
geen DM krijgen voor foboreactiesquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
ik ben maar een simpele jongen. ik krikg enkels PMs over foboreacties
Jij hebt wel een naar leven zo te lezen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
ik ben maar een simpele jongen. ik krikg enkels PMs over foboreacties
Dat kan geen haat zijn. Patje is liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik krijg altijd haat pm's van patje1987
hij cyberpest mij
Ja als je geen PMs krijgt hoor je er niet bij. ik wil ook bij de stoere jongens horenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een naar leven zo te lezen.
Misschien is het wel zijn enge buurman, Anton./quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan geen haat zijn. Patje is lief
quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:19 schreef FreezePop het volgende:
vroeger stuurde flippiee mij altijd ondeugende GIFjes. ik voelde mij internetaangerand
Dit is trouwens waar, ik ben lief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan geen haat zijn. Patje is lief
Dat moet wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien is het wel zijn enge buurman, Anton./
Dit is een smet op mijn reputatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
dat tweede misschien. je bent tegenwoordig alles behalve braaf.
Jij raakt nog geen emoe in een kudde emoe's.quote:
Goed topicquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:27 schreef Intronic het volgende:
[WAARSCHUWING] Mensen die zich voordoen als Socios
Ja godverdomme stonden we met fucking 2-0 voor in die lelijke ufo met die joden. Spelen ze het godverdomme weg. Maar die strafschop. Wat onterecht. Wat een scheidsbeleid in Nederland. Echt ongelooflijk hoeveel fouten er gemaakt worden. En dan nog. Geven ze godverdomme een voorsprong van 2-0 weg. Echt ongelofelijkquote:
Dit maar ik ga zo aanschouwen hoe Feyenoord Ajax gaat inhalenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef Monopoly het volgende:
Ajax heet onverdiend punten gepakt ja. Bah!
CRT monitorquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
ik mte en lekkre sjekkie 8ter ed pc p:
Veel plezier in de kuip.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga naar het voetballen, fijne middag nog
ahh lekker feyenoord? veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:51 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen ik ga naar het voetballen, fijne middag nog
hjaha je hebt toch helemaal geen knuppel want je bent een vrouw :$:$:$:$:$quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed topic
@p_z als je mij raakt, dan raak ik je met een knuppel. Houdoe
Beetje branderig gevoel. En huid erom heen rood en dik. Ik hoop dat het pepperspray en niet iets ergers was. Mn mama heeft al 10 x gevraagd of ik naar de eerste hulp wildequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Flipss, hoe gaat het nu met je ogen? Lees net je post in het vorige topic :S
Waarom niet gegaan dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje branderig gevoel. En huid erom heen rood en dik. Ik hoop dat het pepperspray en niet iets ergers was. Mn mama heeft al 10 x gevraagd of ik naar de eerste hulp wilde![]()
Geen idee, ik was vannacht te veel in paniek om na te denken.quote:
Heb je ook Lactacyd gebruikt ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik was vannacht te veel in paniek om na te denken.en nu heb ik al paar keer gedouched. Dus nouja.
Ik heb mijn drogisterijdiploma nog niet dus ik mag je niets aanraden. Srry srryquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog nooit gebruikt, zou je het mij aanraden?
Niks mis meequote:
Het is best koud jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
is het koud buiten? klig nog in bed
Joggen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
rip
nja ik ga toch joggen en dan leren. fijne dag y'all
Mooi ik ga eerst die gele bobbel kapot plassen en dan ga ik in cirkels plassenquote:
Gastquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mooi ik ga eerst die gele bobbel kapot plassen en dan ga ik in cirkels plassen
Ik ben geen meid
NIET NORMAAL LEKKER IK BEN JALOERSquote:
Diepvriespizza'squote:Op zondag 16 oktober 2011 13:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
NIET NORMAAL LEKKER IK BEN JALOERS
ik eet nu verder aan mijn big american supreme
ja care, ik moet toch zo werken ga niet zelf een pizza maken ivm tijd en zulksquote:
Deze man weetquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Monopoly het volgende:
Pizza is altijd lekker. Mits er kip op zit.
dandybleu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:00 schreef Plastic_zak het volgende:
in de ghetto is altijd de piza tonno uitverkocht ....ha ik woon daar dus....en wonen veel mensen die van soulfoud houden.......
ha dan baal ik wel eens en dan heb ik weinig keuze meer.....dan moet ik een spinazie piza kopen ha ha
echt minder trek in vaak
verder nix te klagen vandaag
groetjes
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef TWP het volgende:
En dan nu, in de categorie 'confronterend doch vermakelijk': foto's van een dronken nacht terug kijken.
Hij is weer fijn.
Was mijn gedachte ookquote:
Nee nog niet. Even doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je zn nieuwe filmpje al gezien?
linkje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb je zn nieuwe filmpje al gezien?
Dat wordt iets te chanant.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan zeker niets met ons delen?
[..]
Was mijn gedachte ook
Pics van je zusje?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ontdekt dat je zusje een vriendin te logeren hebt en ik nog steeds een out of bed look heb.
Ik heb precies dezelfde situatie hier, alleen dan de vriendin van mijn broer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:17 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je ontdekt dat je zusje een vriendin te logeren hebt en ik nog steeds een out of bed look heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |