Je hebt een year-to-date ranking en een gewone ranking hequote:Op woensdag 2 november 2011 08:26 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dus die punten die op atpworldtour.com staan hebben niet het resultaat van vorig jaar erbij opgeteld? Dat wist ik inderdaad niet.
Ik geloof het niet..Ik weet wel dat hij een set en 4-1 voor stond tegen Nadal in de grootste streak (van Rafa) ooit ofzo, maar verder kan ik niet bedenken of ie het een topper nou echt heel moeilijk heeft gemaakt...quote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is Nieminen toch een laffe speler. Heeft die ooit weleens van een topper gewonnen?
Ik geloof nog wel dat hij ze het moeilijk kan maken, maar hij laat het volgens mij altijd afweten tegen de toppers als hij kansen krijgt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik geloof het niet..Ik weet wel dat hij een set en 4-1 voor stond tegen Nadal in de grootste streak (van Rafa) ooit ofzo, maar verder kan ik niet bedenken of ie het een topper nou echt heel moeilijk heeft gemaakt...
Ik zie nu pas dat op het kopje 'YTD Singles ranking' staatquote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Je hebt een year-to-date ranking en een gewone ranking he.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:15 schreef franklop het volgende:
Nadal die verstandig is? Bel de krant!
Die last ook gewoon even een paar dagen rust inquote:Op donderdag 3 november 2011 15:10 schreef Szura het volgende:
Uitgelezen kans voor Tsonga om zich deze week al te plaatsen voor de WTF maar hij verliest van Querrey
Het schema ligt onder dus open Del Potro.
Als wat zwart is is een leugen.quote:"It's been a difficult decision to take, but I understand that it is what I need to do right now to prepare well for the end of this season and also for 2012," said Nadal, who reached the 2009 final (l. to Nalbandian). "I hope I can be back in 2012 to that great event in the most beautiful city in the world, and hopefully try to win it once day."
Hij heeft gewoon een standaardtekstje in Word staan, en als hij zich per mail bij de organiatie afmeldt, hoeft hij alleen maar de naam van de stad aan te passen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:22 schreef Norrage het volgende:
Echt die reacties van rafa zijn altijd hetzelfde
Zie jij hem een stad noemen? Hij heeft gewoon een standaard tekstje klaarliggen. Hoeft ie alleen de datum en af en toe een extra superlatief toe te voegen :pquote:Op vrijdag 4 november 2011 08:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een standaardtekstje in Word staan, en als hij zich per mail bij de organiatie afmeldt, hoeft hij alleen maar de naam van de stad aan te passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |