Ik wil dat ook gaan oefenen. Komen jullie dan allemaal kijken?quote:
Pierre.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:36 schreef opgebaarde het volgende:
hahaha geniaaaaaaal!
ow en die hond blijkt toch wel echt
Je wilt 1055 rackets kapot slaan? Dan kom ik wel kijken jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik wil dat ook gaan oefenen. Komen jullie dan allemaal kijken?
Ik zit zelf ongeveer op vijfentwintig denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 14:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je wilt 1055 rackets kapot slaan? Dan kom ik wel kijken ja
Ik geloof het zo, heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zit zelf ongeveer op vijfentwintig denk ik.Maar ik las vandaag in het Amerikaanse blad Tennis een artikel van een psycholoog die stelt dat het uiten van die boosheid komt doordat je prefrontale cortex in stresssituaties anders werkt dan anders, wat ervoor zorgt dat je remmingen minder worden.
Precies, klappen vind ik altijd een beetje overdreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:32 schreef tja77 het volgende:
rackets slopen is gewoon de manier om je tegenstander te laten merken dat hij goed bezig is.
Waarom hebben ze die kleine Soderling afgebeeld met een handdoek over zijn hoofd?quote:
Omdat hij altijd zo zit tijdens de pauzes.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die kleine Soderling afgebeeld met een handdoek over zijn hoofd?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Omdat hij altijd zo zit tijdens de pauzes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]Dat ik geen grap knul. Iets beter je best doen de volgende keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FF grappen niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat ik geen grap knul. Iets beter je best doen de volgende keer.
Het was wel een grap. De grap was dat ik door de handdoek wist dat ze Soderling bedoelden en het daarom nergens op slaat dat ik vraag waarom ze hem een handdoek om zijn hoofd hadden gedaan, omdat ik hem daaraan herkende omdat hij tijdens wissels altijd een handddoek over zijn hoofd heeft en soms ook tijdens de wedstrijd zelf als hij een tegenstander van buiten de top honderd heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Dat ik geen grap knul. Iets beter je best doen de volgende keer.
Ffs....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was wel een grap. De grap was dat ik door de handdoek wist dat ze Soderling bedoelden en het daarom nergens op slaat dat ik vraag waarom ze hem een handdoek om zijn hoofd hadden gedaan, omdat ik hem daaraan herkende omdat hij tijdens wissels altijd een handddoek over zijn hofd heeft en soms ook tijdens de wedstrijd zelf als hij een tegenstander van buiten de top honderd heeft.
Ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom hebben ze die kleine Soderling afgebeeld met een handdoek over zijn hoofd?
Nee.. In het filmpje staat z'n naam erbijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was wel een grap. De grap was dat ik door de handdoek wist dat ze Soderling bedoelden en het daarom nergens op slaat dat ik vraag waarom ze hem een handdoek om zijn hoofd hadden gedaan, omdat ik hem daaraan herkende omdat hij tijdens wissels altijd een handddoek over zijn hoofd heeft en soms ook tijdens de wedstrijd zelf als hij een tegenstander van buiten de top honderd heeft.
Ik heb het fimpje niet gezien, alleen de foto. Maar Soderling is de enige die zo'n handdoekburka aanheeft tijdens de wissels.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee.. In het filmpje staat z'n naam erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |