Mja, Nederland heeft wel paar dagen eerder van ze gewonnen hequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:58 schreef Redefine het volgende:
En laten die Cubanen nou toevallig WEL met de beste spelers spelen. Een aantal daarvan zou ook best in de MLB kunnen spelen, maar ja Fidel he
Want het kickboxen is zo spannend?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Karina het volgende:
NU ga ik echt niet meer naar bed tot het afgelopen is
Toch maar gaan slapen dan. Misschien vroeg opstaan, kans dat het nog wel even doorgaat als het is begonnen is ook nog aanwezig natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Neerslagradar Panama (blijft nog wel even door gaan)
http://www.pancanal.com/eng/eie/radar/movie.html
Fucking gevaarlijk gek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef tralalala het volgende:
Waarom wordt er niet in de regen gespeeld dan?
Met deze regen en een lange wedstrijd kan het zo 6:00 - 7:00 uur worden voor dat het klaar is hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef Karina het volgende:
NU ga ik echt niet meer naar bed tot het afgelopen is
Hey hallo, golfer begon dat het levensgevaarlijk wasquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Noem eens een paar sporten waar de bal met de hand wordt gespeeld die doorgaan bij hevige regen. Vooruit ik geef je er een kado: beachvolleybal.
Verder moet je het eens een keer proberen om in de regen te gaan honkballen in de regen, dan piepen je wel anders.
Jawel en het is echt nasty. Ik heb daar al maanden nachtmerries vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Droopie het volgende:
Iemand loft gezien? Dat dikke wijf van de plus reclame komt toch niet naakt in beeld. Dan lig ik heel de nacht naast de wcpot
Zit je wel dequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:02 schreef Droopie het volgende:
Iemand loft gezien? Dat dikke wijf van de plus reclame komt toch niet naakt in beeld. Dan lig ik heel de nacht naast de wcpot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |