De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das vast een model-cavia. goodluck!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, ik moet die cavia echt opzoeken in Alphen!
Das vast een model-cavia. goodluck!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, ik moet die cavia echt opzoeken in Alphen!
Ja, BBQChicken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das vast een model-cavia. goodluck!
Wie had de lapo, laat me raden.. iets met Kip
Kan je een jas scooren danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
oja ik heb jas gescoord vandaageen militair achtige
picsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb overal landingstrips.Ook op m'n hoofd jwz.
terechte klagtquote:
Ging hij lat erin?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Was ik al aan het kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
MENSEN NU ALLEMAAL NAAR RTL 4
DIT WAS HET NIEUWS KIJKEN!!!!!
HAAL MIJN FOTO WEGquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n outfit en dan die schoenen.
Doe eens picssquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
XD XD XDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je zei gescoord, weet je wel doelpunt.
pssst.. ge-jat.quote:
Het spijt mequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef coban het volgende:
@dientje oke want ik werd wel verdrietig
Maak er nou alsjeblieft geen filosofische discussie van.quote:
Like a baws.quote:
wrm als ik op jouw lastfm klik zie ik een jongen. zo misleidendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef coban het volgende:
@dientje oke want ik werd wel verdrietig
Omggg is naissssssssquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
een beetje zoals deze helemaal links
[ afbeelding ]
Je hebt een 6 voor wiskunde?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef JellyBeanz het volgende:
Kreeg net een kusje van mijn moeder, omdat bazen cijfers![]()
Het kan allebei toch? Als iets alles is, is het ook niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak er nou alsjeblieft geen filosofische discussie van.
nee :$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Is die XD nou sarcastisch ofwat?
Nee ik volg een Logistieke opleiding, ze kreeg net een brief in haar handen met mijn assigment cijfersquote:
Dacht ik ook.quote:
Ik heb geen lastfmm weetnieteens wat dat is vet raar ws verkeerde instelling ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wrm als ik op jouw lastfm klik zie ik een jongen. zo misleidend
Jij bent mijn broerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die niet in laboratoria zijn gemaakt in Siberië.
Sgat je komt uit een reageerbuis..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omggg ik bedenk me nu he
stel je voor je komt uit en reageerbuis
dan krijg je later te horen van iedereen ja baarmoeder ditdat
en op een gegeven moment krijg je te horen schat, je komt uit een reageerbuis
watdan???
ow srryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh want xD op fok is (bijna) altijd sarcastisch.
Strau Gehrock? Wie de neuk is dat nou weer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazenjas.En ook die snor.
dit quotequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Jij bent mijn broer
Trouwens dit quote
Niks, dan lijdt je aan tunnel visiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omggg ik bedenk me nu he
stel je voor je komt uit en reageerbuis
dan krijg je later te horen van iedereen ja baarmoeder ditdat
en op een gegeven moment krijg je te horen schat, je komt uit een reageerbuis
watdan???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
weyowquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Sgat je komt uit een reageerbuis..
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Strau Gehrock? Wie de neuk is dat nou weer?
xDquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niks, dan lijdt je aan tunnel visie
haaaaaaaaahahahahaha snap je em!
Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Jij bent mijn broer
Trouwens dit quote
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weet ik veel, is niet voor te stellen enzo
omgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Ik zo 2 liedjes op mijn telefoon settun en se heette
Pocket full of sunshine en Sunshine (original mix)
Ik ademde in en weer uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, nog iets gebeurt? P_Z / Zolder / Nectar er weer weg, bij, iets... BBQ, nog iets gebeurd met de site?
en nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Lief dagboek, vond gewoon raar dat ze beide sunshine heette.quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Weyo, julli emogen bepalen en ik leg me bij belsuit neer okee... zal ik vanaaf uitgaan (to teh scary outsidez) of niet
Ja...
Nee...
Hij had geen zoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
Wisten jullie dat ik een ingevroren zaadcel was uit 80 voor christus?
Ben namelijk zoon van Julius caesar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms he dan sta ik zo, en ineens trilt mijn telefoon en dan denk ik yes vrienden en dan kijk ik staat er batterij bijna leeg
Ben een beetje bezig geweest met de site ja, ga er zo nog weer mee verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, nog iets gebeurt? P_Z / Zolder / Nectar er weer weg, bij, iets... BBQ, nog iets gebeurd met de site?
Je weet hoe genen werken mn jong? Grootsheid slaat altijd een generatie over!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
Wisten jullie dat ik een ingevroren zaadcel was uit 80 voor christus?
Ben namelijk zoon van Julius caesar
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Weyo, jullie mogen bepalen en ik leg me bij belsuit neer oke?
zal ik vanaaf uitgaan (to teh scary outsidez) of niet..
Ja...
Nee...
Sun In My Pocket en Pocketful of Sunshine.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.
1. Je humor slaat nergens op
2. Je komt nooit buiten
Ooit iemand die precies hetzelfde mobieltje had als ik dus ik wist hoe het geluidje was van dat je batterij bijna leeg is. Zei hij: "Hee, ik heb een berichtje"quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms he dan sta ik zo, en ineens trilt mijn telefoon en dan denk ik yes vrienden en dan kijk ik staat er batterij bijna leeg
wnnr nieuwequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
IK BEN NOG FOREVERALONER IK HEB GEEN TELEFOOOOON
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.
1. Je humor slaat nergens op
2. Je komt nooit buiten
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben een beetje bezig geweest met de site ja, ga er zo nog weer mee verder.
Ik wil wel samen met jou mn telefoon delenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit iemand die precies hetzelfde mobieltje had als ik dus ik wist hoe het geluidje was van dat je batterij bijna leeg is. Zei hij: "Hee, ik heb een berichtje"
Ik zat echt zo, bitch please
Misschien heb je nog wel meisjes uit mijn klas gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood op___
Dat willen wel meer mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
Mag ik een kijkje nemen wat er akllemaal achter de schermen gebeurd?
Eindigden jullie in de attractie 'splash'?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood op___
je mag de mijnes lenen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
Was een vriend van een vriend. Echt zo'n kansloze nerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
serieus
omggg dat soort mensen :")
aight welkequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Ws begin volgende week omg ik ben zo znuwachtig
Ja hoor;quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
Mag ik een kijkje nemen wat er allemaal achter de schermen gebeurd?
Nee jij hebt n97 en die had ik ook en dat is een klotemobielquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wil wel samen met jou mn telefoon delen
bohhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was een vriend van een vriend. Echt zo'n kansloze nerden ja, serieus
wat voor genre. ik durf niet te klikken voor ik weet wat voor genre....quote:
Drake. Rap.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat voor genre. ik durf niet te klikken voor ik weet wat voor genre....
ECHT NIET ik heb sinds eergister samsung galaxy S2quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Nee jij hebt n97 en die had ik ook en dat is een klotemobiel
abo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ECHT NIET ik heb sinds eergister samsung galaxy S2
typisch iets voor jouquote:
Ohhquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ECHT NIET ik heb sinds eergister samsung galaxy S2
Geen idee wat dat is maar doe maar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gastenboek.
[..]
Wil jij bb.txt?
En de code opruimen enzo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet alleen echt even alles uit de php files rippen straks, als het allemaal klaar is
quote:
Weet ik dan zeker dat je niet alleen mijn vriend bent om materiaal ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ohhzo chill!
Nja dan mag je hem delen
Je ping?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]jij
Mijn zusje heeft BB. En op het werk bj haar ook iedereen
vandaag zijn er op haar werk 5 bb's gestolen
hey Kippetje, vertel waar kan ik erin schrijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gastenboek is nodig zodat iedereen mij daarin kan adoreren.
Ehquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik dan zeker dat je niet alleen mijn vriend bent om materiaal ?
Euh, nee? Het resolven gebeurt pas in de laatste else.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eerst resolven en dan kijken of ie wel gevuld is?
Nog even geduld brada tot de site af isquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef Beach het volgende:
[..]
hey Kippetje, vertel waar kan ik erin schrijven
Maar ik heb heel weinig geduld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog even geduld brada tot de site af is
ow. niets gezegd dan!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Euh, nee? Het resolven gebeurt pas in de laatste else.
gewoon bij jou denk ik aan een wat ouder iemand die:quote:
jeetje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gewoon bij jou denk ik aan een wat ouder iemand die:
- houdt van koken
- klassieke muziek
- niet rechts maar ook niet links
- geen fratsen ditdat maar gewoontjes
- redelijk verstand van technische dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
HEB IK GELIJK?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jeetje.
edit: dank je wel denk ik
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
houdt het in schattt
dat klonk verkeerd ik weet 't
Jij hebt geen pingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
IKSDEEE IK GA ECHT PINGEN OKE TOT ZO OKE HAHAH HIHIH
iphone 4s o/quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Abo binnenkort verlopen, welke telefoon zal ik halen?
BB hou ik gewoon puur voor de sletjes
Melk en uit.quote:
Nokia 3310quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef JellyBeanz het volgende:
Abo binnenkort verlopen, welke telefoon zal ik halen?
BB hou ik gewoon puur voor de sletjes
geweldig die hequote:
Miuiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pff die heeft iedereen, geen zin daarin
omdat ie lekker werkt! niets aantrekken van anderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Pff die heeft iedereen, geen zin daarin
als roburtt er niet is ben ik 'tquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef JellyBeanz het volgende:
Wie is hier de jongste trouwens?
IN before hoi, ik ben 12 wat is deze?
hoi, ik ben 12. wat bedoel je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef JellyBeanz het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Oceanview het volgende:
Wat betekent BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
OV denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef JellyBeanz het volgende:
Ik weet wel dat ik de oudste ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef JellyBeanz het volgende:
quote:
ik ken de taal zo niet dus wist niet zeker. ah ja praktisch boeit het natuurlijk weinigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Deels heb je wel gelijk, maar dat staat niet in de screenshotIk check namelijk net boven het deel wat zichtbaar is, al of de opgegeven naam bestaat op FOK!.
Mja, als die input leeg is, bestaat ie niet. Wel een onnodige request, dat dan weer wel. Ga ik veranderen.
wilt hij niet zeggen dus dat betekent heel oudquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh hij, dan moet ik even kijken hoe oud die is.
jQueryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ken de taal zo niet dus wist niet zeker. ah ja praktisch boeit het natuurlijk weinig
Doe mij.quote:
p_z ofzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:41 schreef JellyBeanz het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja mensen, ik heb vandaag 750ml cola light gedronken ipv de gebruikelijke 1,5 liter
goettt he
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij kon anders ook inschatten.
aight een neger.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Houdt van snoep en kan niet tellen.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja mensen, ik heb vandaag 750ml cola light gedronken ipv de gebruikelijke 1,5 liter
goettt he
quote:
kan redelijk serieus zijn maar op feestjes ofzo wel losgaan, kieskeurig, aardig maar weleens afstandelijk, vindt geld wel belangrijk maar wil er niet veel voor doen (omdat pokerquote:
jij bent echt een vag ventjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
druk je vingers eens naar binnen da's ook vette shit
en hoe is het nu gesteld met je gebit?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]misschien hou je je gebit dan nog een jaartje langer. toen ik jong en jeugdig was dronk ik ook bergen cola! zo lekker he.
Geslagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een rode wang?
Ja klopt allemaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kan redelijk serieus zijn maar op feestjes ofzo wel losgaan, kieskeurig, aardig maar weleens afstandelijk, vindt geld wel belangrijk maar wil er niet veel voor doen (omdat poker) en knap
goed?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen HOUD FF OP MET POSTEN OKE!!
FF 1 MIN OKE
BEDANKT BlackBerry-Team
Omdat blozen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een rode wang?
oke, dan is het goed. 14.gifquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik had het over je user icoon he. dat we het over hetzelfde hebben betersmeerbats
ehm 1 gaatje in totaal dus eigenlijk lul ik. maar theoretisch is het op termijn best slecht dus misschien vallen ze er allemaal uit als ik 50 ben ofzo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
en hoe is het nu gesteld met je gebit?
Dat zeg ik niet.quote:
Geen pic van haar hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef JellyBeanz het volgende:
MK trouwens nog steeds pics van jou
Dan vind je jezelf toch knap als je zegt dat het klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
MK vindt mij knap, en dat klopt inderdaad.
Ik zeg niets over mijzelf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan vind je jezelf toch knap als je zegt dat het klopt.
dan vind je dat ze gelijk heeft. en zij zegt dat ze denkt dat jij knap bent. dus zeg je van jezelf dat je knap bent. je weet wat dat betekent he, vagevuur!!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.![]()
MK vindt mij knap, en dat klopt inderdaad, dat zij dat vindt.
die is van mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik kijk in de spiegel voor fapmateriaal
http://www.facebook.com/profile.php?=743264506quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Heb 1x gezien, maar niet goed genoeg
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Over het algemeen een nuchtere kijk op dingen en houdt zich meestal op de achtergrond (in de zin van aandachttrekkerijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
oeh.. wil je mij inschatten?
Niet meer in mijn fobo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |