Lief dagboek, vond gewoon raar dat ze beide sunshine heette.quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Weyo, julli emogen bepalen en ik leg me bij belsuit neer okee... zal ik vanaaf uitgaan (to teh scary outsidez) of niet
Ja...
Nee...
Hij had geen zoon.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
Wisten jullie dat ik een ingevroren zaadcel was uit 80 voor christus?
Ben namelijk zoon van Julius caesar
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms he dan sta ik zo, en ineens trilt mijn telefoon en dan denk ik yes vrienden en dan kijk ik staat er batterij bijna leeg
Ben een beetje bezig geweest met de site ja, ga er zo nog weer mee verder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Dalando het volgende:
Trouwens, nog iets gebeurt? P_Z / Zolder / Nectar er weer weg, bij, iets... BBQ, nog iets gebeurd met de site?
Je weet hoe genen werken mn jong? Grootsheid slaat altijd een generatie over!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Dientje12 het volgende:
Wisten jullie dat ik een ingevroren zaadcel was uit 80 voor christus?
Ben namelijk zoon van Julius caesar
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Weyo, jullie mogen bepalen en ik leg me bij belsuit neer oke?
zal ik vanaaf uitgaan (to teh scary outsidez) of niet..
Ja...
Nee...
Sun In My Pocket en Pocketful of Sunshine.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
Ik zo 2 liedjes op mijn telefoon settun en se heette
Pocket full of sunshine en Sunshine (original mix)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.
1. Je humor slaat nergens op
2. Je komt nooit buiten
Ooit iemand die precies hetzelfde mobieltje had als ik dus ik wist hoe het geluidje was van dat je batterij bijna leeg is. Zei hij: "Hee, ik heb een berichtje"quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Soms he dan sta ik zo, en ineens trilt mijn telefoon en dan denk ik yes vrienden en dan kijk ik staat er batterij bijna leeg
wnnr nieuwequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
IK BEN NOG FOREVERALONER IK HEB GEEN TELEFOOOOON
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jezus, ik begrijp steeds beter waarom jij foreveraloner bent.
1. Je humor slaat nergens op
2. Je komt nooit buiten
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben een beetje bezig geweest met de site ja, ga er zo nog weer mee verder.
Ik wil wel samen met jou mn telefoon delenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
serieusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooit iemand die precies hetzelfde mobieltje had als ik dus ik wist hoe het geluidje was van dat je batterij bijna leeg is. Zei hij: "Hee, ik heb een berichtje"
Ik zat echt zo, bitch please
Misschien heb je nog wel meisjes uit mijn klas gezien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood op___
Dat willen wel meer mensen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
Mag ik een kijkje nemen wat er akllemaal achter de schermen gebeurd?
Eindigden jullie in de attractie 'splash'?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou verwacht niks van mij. 7 uur opgestaan, vriendin opgehaald en naar walibi, hele dag leuk en nog met een "spetterend" einde, nu wel dood op___
je mag de mijnes lenen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |