Ik hoor het Jan nog zeggen: we staan bovenaan en geven die plek niet meer weg dit seizoenquote:
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor het Jan nog zeggen: we staan bovenaan en geven die plek niet meer weg dit seizoen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaan
Jeps, maar zelf fatsoenlijk presteren is er vaak niet bij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaan
Je bedoelt het hardstyle nummer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:06 schreef rjlu het volgende:
eeh ff een vraagje, weet iemand hoe het nummer heet die met de warming-up gedraaid word??
Als hij zo door blijft gaan, ga ik toch twijfelen dat hij niet nog dit seizoen wordt ontslagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef Stiggie het volgende:
Nee joh boertje wordt niet ontslagen. Die blijft voorlopig nog wel zitten en dat is maar goed ook. Iedere jaar een andere trainer schiet ook niet op. Hij heeft vorig jaar een prachtig resultaat neergezet en mag wel wat foutjes maken hier en daar... hij is tenslotte net begonnen. Ajax heeft een goede aan hem en als hij lang bij Ajax kan blijven moet hij dat zeker doen. Hoop wel dat hij nu inziet dat Theo in aanvallende rol veel beter is.
Happel gelijk gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef msnk het volgende:
Sowieso altijd een clubman als Frankie als trainer hebben voortaanHij blijft maar lekker zitten de komende vijf jaar, of langer. Hij leert vast wel van zijn foutjes, kan niet anders.
Als hij ontslagen wordt omdat we geen sjempioens liek halen dan kunnen ze w.m.b echt zwaar de kanker krijgen bij Ajax.
Wat dat betreft heeft Happel gewoon zwaar gelijk. Ajacieden hebben een lesje nederigheid nodig. Alleen maar gekanker, gekanker en nog meer gekanker.
Not sure if trolling..quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg, we staan 6e door pech, we spelen geweldig en hebben de beste selectie. Dat we niet 1e staan is allemaal ongeluk en pech.
de stand liegt er niet om, je kan alles wel weg bagatelliseren maar je moet eerlijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef honkeytonk het volgende:
Punten verloren bij:
Twente; grotendeels schuld van de scheidsrechter.
PSV; domme fout van der Wiel
AZ; beetje pech, bal kwam 3 keer op de lat, voor hetzelfde geld staat het dan 5-2
Groningen; wederom domme fout van der Wiel
VVV; incidenteel
Eigenlijk is één wedstrijd verloren door de hele selectie, de andere wedstrijden waren het individuele blunders, wat pech en arbitraire missers.
En euhhhh...Het spel van Ajax?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef honkeytonk het volgende:
Punten verloren bij:
Twente; grotendeels schuld van de scheidsrechter.
PSV; domme fout van der Wiel
AZ; beetje pech, bal kwam 3 keer op de lat, voor hetzelfde geld staat het dan 5-2
Groningen; wederom domme fout van der Wiel
VVV; incidenteel
Eigenlijk is één wedstrijd verloren door de hele selectie, de andere wedstrijden waren het individuele blunders, wat pech en arbitraire missers.
Ik verzin geen smoesjes, tuurlijk niet. Maar als je het gewoon op een rij zet, is het uiteindelijk een samenloop van pech. De Boer kan daar niet heel veel aan doen, je kan hooguit de spelers van Ajax een klein beetje verwijten dat ze zo staan te verdedigen. Maar verder ziet het er gewoon goed uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:23 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
de stand liegt er niet om, je kan alles wel weg bagatelliseren maar je moet eerlijk zijn.
smoesjes verzinnen kan iedereen.
Feit blijft, als het spel van Ajax hetzelfde was, maar deze incidenten waren niet gebeurd, dan vond iedereen Ajax geweldig spelen, was Frank de Boer de beste coach van Nederland en was iedereen van Ajax goud waard.quote:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel gelijk gevenNEVAAAAAAAAAAAAAAAA
Een 100% doelpunt afkeuren heeft sowieso wel een invloed op de wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:28 schreef DR-w.brink het volgende:
een wedstrijd verliezen totaal bij de scheids neerleggen of het verlies bij 1 spelersfoutje is in mijn ogen te kort door de bocht.
ik krijg alleen al moordneigingen van zijn pastoorkop .quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar zelf fatsoenlijk presteren is er vaak niet bij.
Ajax zou keihard moeten werken elke wedstrijd. Zonder te werken komen we er niet.
Als je je zo zou misdragen op je werk, door 'gewoonweg' niet te presteren, dan krijg je het ook te horen en moet er ook verbetering gaan zien de komende tijd.
Zo niet, dan krijg je misschien nog 2 kansen, maar dan is het over en uit.
HW heeft altijd gelijk. Ik heb het licht gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef msnk het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEmaar iets minder hoog van de toren blazen zou menig Ajacied wel sieren
En hey, soms heeft HW wel 's gelijk en soms heeft Happel gelijk. Vind 't ook niet leuk, maar het het hoort erbij. Jwz.
HW aapt mijn mening altijd na hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HW heeft altijd gelijk. Ik heb het licht gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |