Tegen Noordwijk was het ongelukkig, maar in zijn 'ongelukkig-heid' toch nog 5 keer iemand voor het doel zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Misschien moet die Lodeiro ook eens laten zien dat ie hoort te spelen, dat heeft ie namelijk in nog geen enkele wedstrijd voor Ajax of Jong Ajax gedaan.
Ik denk dat dat zou moeten kunnen idd. Niet in een zware wedstrijd, nog niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Smoofie het volgende:
DUs Lodiero ipv Eriksen voor een wedstrijd tegen bijv. excelsior?
Ik ben voor, ik was altijd al een lodeiro fapperquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat dat zou moeten kunnen idd. Niet in een zware wedstrijd, nog niet.
Ah, ok. Laat jij het dan even weten aan De Boer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben voor, ik was altijd al een lodeiro fapper!
De 0-2 bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
Volgens mij was het meer de fout ( of iig minstens zoveel ) van Enoh die op een gruwelijke manier een fout maakte op het middenveld en niet zo zeer van Anita.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik geloof de 0-2. Weet niet zeker meer.
Klopt deels wel, maar de backs moeten eens wakker worden en als ze opkomen als een trein terug naar achteren bij balverlies, al te vaak gezien dat ze gewoon suf voorin blijven staan om te kijken hoe iemand anders hun probleem oplost.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
Volgens mij was het meer de fout ( of iig minstens zoveel ) van Enoh die op een gruwelijke manier een fout maakte op het middenveld en niet zo zeer van Anita.
Ben ik het helemaal mee eens. Zou het ook niet te maken kunnen hebben met dat Anita eigenlijk een pure middenvelder is en sneller denkt dan bv. Enoh in deze situatie en ook verwacht dat hij die bal gewoon snel en zuiver terugkrijgt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt deels wel, maar de backs moeten eens wakker worden en als ze opkomen als een trein terug naar achteren bij balverlies, al te vaak gezien dat ze gewoon suf voorin blijven staan om te kijken hoe iemand anders hun probleem oplost.
En dat is een taak voor de trainer, die gasten wijzen op hun taken en straffen als ze het vertikken.
Van der Wiel vond toch dat hij toe was aan een stap hogerop. Dan mag je zeker bij Ajax verwachten dat hij iedere linksbuiten alle hoeken van het veld laat zien. Hij is gewoon verdedigend heel erg zwak, leuke rechtshalf/rechtsbuiten denk ik wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Vertonghen moet sowieso nog meer de leider spelen vind ik. Maar ook Greg vertikte het hoor, die laat rustig zijn man lopen om vervolgens als een slak terug te sjokken....
Dat is toch een trainerstaak, die geeft ze opdracht om mee op te komen, daar hoort ook het terugsprinten bij balverlies bij. Natuurlijk is het triest dat je het ze moet uitleggen, maar goed, blijkbaar moet je voetballers echt alles vertellen.
Vertonghen denkt dat hij de leider is idd, maar ja, hij kankert meer anderen de huid vol ipv zélf eens slim en fatsoenlijk te voetballen. Begrijp dat nooit zo goed. Ik zie hem vaak alleen maar twijfelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:24 schreef HeatWave het volgende:
Vertonghen moet sowieso nog meer de leider spelen vind ik. Maar ook Greg vertikte het hoor, die laat rustig zijn man lopen om vervolgens als een slak terug te sjokken....
Dat is toch een trainerstaak, die geeft ze opdracht om mee op te komen, daar hoort ook het terugsprinten bij balverlies bij. Natuurlijk is het triest dat je het ze moet uitleggen, maar goed, blijkbaar moet je voetballers echt alles vertellen.
Geen ideequote:Op zondag 16 oktober 2011 15:45 schreef HeatWave het volgende:
Even calimeroen hoor, waarom is greg de enige die wel geel krijgt bij hands (waar ie niets aan kon doen) en dit weekend er al 3 pingels wegens hetzelfde worden gegeven zonder geel?
true, al is het wrang om te zien dat we waarschijnlijk dus een zooitje punten hebben verspeeld door FdB zijn koppigheid....quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geen ideeLichtpuntje van gisteren was Theo
Het duurt idd lang, maar nog niet té laat om de kwaliteit ten toon te spreiden en te laten zien dat er met Ajax niet te spotten valt en vervolgens alsnog kampioen worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg niet dat we alles hadden gewonnen met theo voorin hoor, maar het is gewoon jammer dat het zolang duurde voordat FdB deed waar iedereen het al maanden over eens is.
Ik hoor het Jan nog zeggen: we staan bovenaan en geven die plek niet meer weg dit seizoenquote:
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaanquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoor het Jan nog zeggen: we staan bovenaan en geven die plek niet meer weg dit seizoen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaan
Jeps, maar zelf fatsoenlijk presteren is er vaak niet bij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:18 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Jan heeft altijd grote verhalen die nergens op slaan
Je bedoelt het hardstyle nummer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:06 schreef rjlu het volgende:
eeh ff een vraagje, weet iemand hoe het nummer heet die met de warming-up gedraaid word??
Als hij zo door blijft gaan, ga ik toch twijfelen dat hij niet nog dit seizoen wordt ontslagen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:59 schreef Stiggie het volgende:
Nee joh boertje wordt niet ontslagen. Die blijft voorlopig nog wel zitten en dat is maar goed ook. Iedere jaar een andere trainer schiet ook niet op. Hij heeft vorig jaar een prachtig resultaat neergezet en mag wel wat foutjes maken hier en daar... hij is tenslotte net begonnen. Ajax heeft een goede aan hem en als hij lang bij Ajax kan blijven moet hij dat zeker doen. Hoop wel dat hij nu inziet dat Theo in aanvallende rol veel beter is.
Happel gelijk gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef msnk het volgende:
Sowieso altijd een clubman als Frankie als trainer hebben voortaanHij blijft maar lekker zitten de komende vijf jaar, of langer. Hij leert vast wel van zijn foutjes, kan niet anders.
Als hij ontslagen wordt omdat we geen sjempioens liek halen dan kunnen ze w.m.b echt zwaar de kanker krijgen bij Ajax.
Wat dat betreft heeft Happel gewoon zwaar gelijk. Ajacieden hebben een lesje nederigheid nodig. Alleen maar gekanker, gekanker en nog meer gekanker.
Not sure if trolling..quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een onzin allemaal zeg, we staan 6e door pech, we spelen geweldig en hebben de beste selectie. Dat we niet 1e staan is allemaal ongeluk en pech.
de stand liegt er niet om, je kan alles wel weg bagatelliseren maar je moet eerlijk zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef honkeytonk het volgende:
Punten verloren bij:
Twente; grotendeels schuld van de scheidsrechter.
PSV; domme fout van der Wiel
AZ; beetje pech, bal kwam 3 keer op de lat, voor hetzelfde geld staat het dan 5-2
Groningen; wederom domme fout van der Wiel
VVV; incidenteel
Eigenlijk is één wedstrijd verloren door de hele selectie, de andere wedstrijden waren het individuele blunders, wat pech en arbitraire missers.
En euhhhh...Het spel van Ajax?quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef honkeytonk het volgende:
Punten verloren bij:
Twente; grotendeels schuld van de scheidsrechter.
PSV; domme fout van der Wiel
AZ; beetje pech, bal kwam 3 keer op de lat, voor hetzelfde geld staat het dan 5-2
Groningen; wederom domme fout van der Wiel
VVV; incidenteel
Eigenlijk is één wedstrijd verloren door de hele selectie, de andere wedstrijden waren het individuele blunders, wat pech en arbitraire missers.
Ik verzin geen smoesjes, tuurlijk niet. Maar als je het gewoon op een rij zet, is het uiteindelijk een samenloop van pech. De Boer kan daar niet heel veel aan doen, je kan hooguit de spelers van Ajax een klein beetje verwijten dat ze zo staan te verdedigen. Maar verder ziet het er gewoon goed uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:23 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
de stand liegt er niet om, je kan alles wel weg bagatelliseren maar je moet eerlijk zijn.
smoesjes verzinnen kan iedereen.
Feit blijft, als het spel van Ajax hetzelfde was, maar deze incidenten waren niet gebeurd, dan vond iedereen Ajax geweldig spelen, was Frank de Boer de beste coach van Nederland en was iedereen van Ajax goud waard.quote:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Happel gelijk gevenNEVAAAAAAAAAAAAAAAA
Een 100% doelpunt afkeuren heeft sowieso wel een invloed op de wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:28 schreef DR-w.brink het volgende:
een wedstrijd verliezen totaal bij de scheids neerleggen of het verlies bij 1 spelersfoutje is in mijn ogen te kort door de bocht.
ik krijg alleen al moordneigingen van zijn pastoorkop .quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps, maar zelf fatsoenlijk presteren is er vaak niet bij.
Ajax zou keihard moeten werken elke wedstrijd. Zonder te werken komen we er niet.
Als je je zo zou misdragen op je werk, door 'gewoonweg' niet te presteren, dan krijg je het ook te horen en moet er ook verbetering gaan zien de komende tijd.
Zo niet, dan krijg je misschien nog 2 kansen, maar dan is het over en uit.
HW heeft altijd gelijk. Ik heb het licht gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef msnk het volgende:
[..]
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEmaar iets minder hoog van de toren blazen zou menig Ajacied wel sieren
En hey, soms heeft HW wel 's gelijk en soms heeft Happel gelijk. Vind 't ook niet leuk, maar het het hoort erbij. Jwz.
HW aapt mijn mening altijd na hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
HW heeft altijd gelijk. Ik heb het licht gezien.
Jij mag HW's veters niet eens strikkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HW aapt mijn mening altijd na hoor.
Kan hij het eindelijk zelf ja?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij mag HW's veters niet eens strikken
Wil je nu een medaille?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat zegt dus wel dat ik meer waard ben dan jij.
Als dit waar is.quote:Valencia neemt na dit seizoen afscheid van Unai Emery en wil wederom met een 'jonge' trainer in zee. De werkgever van Hedwiges Maduro denkt aan Frank de Boer en men zal zeker niet voor een dichte deur komen te staan. Ofschoon De Boer het liefst nog tien jaar bij Ajax werkzaam wil blijven, ziet hij de sinaasappelclub als een perfecte springplank voor een functie als hoofdtrainer van Barcelona.
Owquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Om half 1.
Denk dat onze vrienden dan nog niet helemaal wakker zijn.
Je hebt altijd Twente nog, wij niet, wij hebben alleen Ajax.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OwDan gaan we verliezen, want ze moeten de pasta om 10 uur naar binnen schranzen.
Ik ga lachen als we punten verspelen tegen Feyenoord, serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OwDan gaan we verliezen, want ze moeten de pasta om 10 uur naar binnen schranzen.
Ik denk dat we het best moeilijk gaan krijgenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ga lachen als we punten verspelen tegen Feyenoord, serieus.
Ik ga lachen, en dan als ik nuchter ben ga ik keihard janken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ga lachen als we punten verspelen tegen Feyenoord, serieus.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:14 schreef J2T het volgende:
Wanneer is het nou eens afgelopen met de belachelijke tijden? Half 1![]()
![]()
Iemand een antwoord?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt dat eigenlijk eerlijk gedaan? Dus elke club even vaak spelen om 12.30 of 16.30 etc.?
Zware pot inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik denk dat we het best moeilijk gaan krijgen
Nee op je vraag.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had ook niet van jou een antwoord verwacht hoor.
Volgens mij speelt Ajax van alle clubs het meest om 12:30. Terwijl sommige clubs maar 1 x spelen op 12:30, speelt Ajax 6 of 7 x volgens om 12:30 volgens mij.quote:
Had dat met die tv-rechten te maken ofzo?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij speelt Ajax van alle clubs het meest om 12:30. Terwijl sommige clubs maar 1 x spelen op 12:30. Ajax was 6 of 7 x volgens mij.
Uhm, dat weet ik niet meer. Het was een combi van TV-rechten en wat de gemeente wil ofzo voor politie inzet etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had dat met die tv-rechten te maken ofzo?
Je bedoelt in Middle-earthquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef msnk het volgende:
Punten verspelen tegen fey????
Ja in Narnia misschien
Als we verliezen tegen Feijenoord. Dan mag Frank oprottenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef msnk het volgende:
Punten verspelen tegen fey????
Ja in Narnia misschien
Not sure if serious...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we verliezen tegen Feijenoord. Dan mag Frank oprotten
Neequote:Op zondag 16 oktober 2011 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we verliezen tegen Feijenoord. Dan mag Frank oprotten
Ze hoeven ook geen pasta te eten...ze kunnen ook bami eten of rijstquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:28 schreef Jojoortje het volgende:
Elke club moet even vaak om 12.30 op zondag spelen vind ik
Maar ik vind dat er nooit over gesproken moet worden door een trainer of spelers dat het een kuttijd is, vanwege het eten etc. Dat is jezelf indekken of een slechte wedstrijd goedpraten.
Kom op, je bent een prof
Ja dat is gewoon een feit, heb ik in het begin van dit seizoen geroepen over deze wedstrijden serie en werd toen voor gek verklaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef J2T het volgende:
Ik ga nu misschien als een Calimero overkomen, maar het is toch te belachelijk voor woorden als je ziet hoe zwaar dit programma is waar Ajax nu inzit. 8 lastige Eredivisie wedstrijden achter elkaar met de CL er nog tussendoor. En ja de tegenstanders die Ajax krijgt, krijgen de andere titelkandidaten ook, maar bij FCT, Psv zijn de lastige wedstrijden over het hele seizoen verdeeld.
Je weet wat ik bedoelquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen pasta te eten...ze kunnen ook bami eten of rijst. Ik vind dat wel lekker heur...rond 9:30 ^^
okquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, AZ heeft het moeilijke programma gehad en is daar super uit gekomen. nu komen ze allerlei slechte clubs tegen. Ik zie ze winterkampioen worden met vlag en wimpel
Ik zet mijn geld op PSV in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, AZ heeft het moeilijke programma gehad en is daar super uit gekomen. nu komen ze allerlei slechte clubs tegen. Ik zie ze winterkampioen worden met vlag en wimpel
Ajax is toch de "beste" mag geen probleem zijn toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een feit, heb ik in het begin van dit seizoen geroepen over deze wedstrijden serie en werd toen voor gek verklaard.
Boeienquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben juist koolhydraten nodig. En da's niet zo lekker in de vroege ochtend
KNVB mocht hier best wel rekening mee houden vind ik. Hoe Ajax in de CL presteert is natuurlijk ook belangrijk voor Nederland. Maar met zo'n vertieft speelschema maak je deze spelers kapot.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon een feit, heb ik in het begin van dit seizoen geroepen over deze wedstrijden serie en werd toen voor gek verklaard.
Bij Twente gaan ze verliezen. Eensch?quote:
Hoezo niet? Op vakantie in mexico of Indonesie eet ik 3 weken lang om 8;30 borden vol met Rijst, bami en vlees....Heerlijk, vooral voor het sporten, heb je lekker veel energie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben juist koolhydraten nodig. En da's niet zo lekker in de vroege ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |