quote:
Dat kan zeker ja, echter, dan zul je wel handig moeten zijn als er iets stuk gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je wel leuke campers van maken:
[ afbeelding ]
Serie 3 of de latere?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dat snap ik, dubbel-clutchen
Nee, een LARO heeft ook toch iets moois. Al zijn die prijzen best hoog.
LARO begin jaren 80 reed ik in, bij AT Peloton.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Serie 3 of de latere?
De Latere versie van de Laro is maar kort bij Defensie geweest, rond 1990 kwamen de MB's.
Hier staan een stel Laro's van het latere type, prijs valt nog mee.
http://www.paginamarkt.nl/tags/leger
Je moet natuurlijk wel van de kou houden want er zit, van origine, geen verwarming in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kun je wel leuke campers van maken:
[ afbeelding ]
Koop je er een echte defensie verwamer werkende op kerosine bij, en voor de afwas een 3-vaten systeemquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van de kou houden want er zit, van origine, geen verwarming in.
Dat mag volgens de Arbowetgeving? Boven de 20 kg deed k vroeger nooit tillen, en al helemaal niet boven het hoofd, dat is helemaal niet goed voor het lichaam, en je moet je 'krachten altijd sparen' zoals mij dat vroeger is aangeleerdquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Een heftruck??????
Nee, gewoon spierkracht.
Hebben ze de autohobbyclub nog?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:08 schreef Braamyo het volgende:
Whoop !
Matsdag, lang leven de rijopleiding
25kilogram is het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat mag volgens de Arbowetgeving? Boven de 20 kg deed k vroeger nooit tillen, en al helemaal niet boven het hoofd, dat is helemaal niet goed voor het lichaam, en je moet je 'krachten altijd sparen' zoals mij dat vroeger is aangeleerd
Mariniers rijden er nog inquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Serie 3 of de latere?
De Latere versie van de Laro is maar kort bij Defensie geweest, rond 1990 kwamen de MB's.
Hier staan een stel Laro's van het latere type, prijs valt nog mee.
http://www.paginamarkt.nl/tags/leger
Zit er 2-3 dagen per weekquote:
Verwarming is overratedquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel van de kou houden want er zit, van origine, geen verwarming in.
Bij welke rijschool heb jij les gevolgd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
LARO begin jaren 80 reed ik in, bij AT Peloton.
Petroleumkacheltje achterinquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koop je er een echte defensie verwamer werkende op kerosine bij, en voor de afwas een 3-vaten systeem
BoZ, vrachtwagen rijbewijs te Venlo, voor Trekker-Oplegger Veldhovenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Bij welke rijschool heb jij les gevolgd?
Nederlandse leger in de Koude Oorlog
Heb jij weer, hier scheen de zon nog, maar die is nu wegquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef AchJa het volgende:
Wat een kutweer hier... gvd al meer dan 24 uur regen.
In principe is iemand binnen het bedrijf die daar over gaat, maar goed, ik zou met de lichamelijke gezondheid een beetje oppassen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
25kilogram is het.
En goed, als je 50+ zakken je wagen in moet flikkeren ga je ze echt niet per stuk wegen
Dat is geen doen.
Je had voor het stuur ( ook de Nekaf ) speciale handschoenen met rubberen binnenkanten zodat je niet langs het stuur zou afgleiden, met verwarming zou je in de handschoenen gaan zweten, dat is natuurlijk ook nietsquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mariniers rijden er nog in
[..]
Zit er 2-3 dagen per week
[..]
Verwarming is overrated
Ach, sinds 1 oktober hoeven wij van het autobedrijf niets meer op volgorde te zetten. Nu is het gewoon "deur open, tassen naar binnen smijten" Mogen ze het zelf uitzoekenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef Clan het volgende:
[..]
In principe is iemand binnen het bedrijf die daar over gaat, maar goed, ik zou met de lichamelijke gezondheid een beetje oppassen.
Weet je de naam nog van de intructeur, de mensen van de 4e instructiegroep heb ik nog gezien toen ik zelf daar weer op de MGD werkte, allemaal oud collega's.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
BoZ, vrachtwagen rijbewijs te Venlo, voor Trekker-Oplegger Veldhoven
Er hangt inderdaad een donkere wolk boven dat Griekenlandquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef AchJa het volgende:
Wat een kutweer hier... gvd al meer dan 24 uur regen.
Namen van instructeurs weet ik echt niet meer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Weet je de naam nog van de intructeur, de mensen van de 4e instructiegroep heb ik nog gezien toen ik zelf daar weer op de MGD werkte, allemaal oud collega's.
Ik zat er ook veel te vaakquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mariniers rijden er nog in
[..]
Zit er 2-3 dagen per week
[..]
Verwarming is overrated
Cort Heijligerskazerne? Daar heb ik in de jaren 60 mijn rijbewijs gehaald.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Namen van instructeurs weet ik echt niet meer.
Wellicht dat het nuttige info is dat wij als eerste eenheid LMB te BoZ ons rijbewijs kwamen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |