Ik zit nu Apocalypse World War 2 te kijken. Erg interessant.quote:
Die zet ik even bij de favouriten in de computer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zit nu Apocalypse World War 2 te kijken. Erg interessant.
Tja, die luxe heb ik niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:40 schreef Clan het volgende:
[..]
vrije dinsdag, vrije woensdag, vrije donderdag, vrije vrijdag, zaterdag, zondag en dan weer een vrij weekje
In mijn favo's gezetquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zit nu Apocalypse World War 2 te kijken. Erg interessant.
Merciquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:41 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik zit nu Apocalypse World War 2 te kijken. Erg interessant.
Ik heb tot 1965 nog 6 dagen per week gewerkt, 5 daagse werkweek bestond nog niet, AOW was in die tijd FL 2,50 per week. In landen als de VS kennen ze geeneens een pensioensleeftijd, daar werk je gewoon voor een inkomen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, die luxe heb ik niet.
En tegen de tijd dat ik jouw leeftijd heb dan zullen we wel moeten doorwerken tot we 75 zijn
kijk eens in je sms schat.quote:
Ik werk nog steeds, behalve vandaag dan, 6 dagen per week. Maar je hoort mij echt niet klagen hoor, ben allang blij dat ik werk hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb tot 1965 nog 6 dagen per week gewerkt, 5 daagse werkweek bestond nog niet, AOW was in die tijd FL 2,50 per week. In landen als de VS kennen ze geeneens een pensioensleeftijd, daar werk je gewoon voor een inkomen.
Ik ben al naar de Jumbo geweest voor de soto, misschien dat ik straks wel ff naar de appie geijn ga, zie dat ik nog maar weinig shag heb.quote:
Zolang je veel op je kont in de auto zit is het vooral gasgeven en sturenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik werk nog steeds, behalve vandaag dan, 6 dagen per week. Maar je hoort mij echt niet klagen hoor, ben allang blij dat ik werk heb
En zo slecht hebben we het in NL echt niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Clan het volgende:
Als iemand DAF (leger) trucks of Guzzi motor wil kopen, deze internetsite heeft altijd veel staan;
http://www.gaf92.nl/
Je zult het maar ff verkeerd interpreterenquote:TE KOOP DAF YA 328 MET RING AFFUIT
Motor gereviseerd door De Jong in de Joure,voorzien van harde klepzetels voor LPG.
Ook nieuwe lagerschalen en de krukas geslepen.
er is 460L aan gastanks ingebouwd, 2 van 200L en 1 van 60L.
Kan in een keer gevuld worden,maar pertank worden leeg gereden,kan ook gewoon op benzine rijden.
LPG op Kenteken
Alle keringen van de aandrijfassen zijn vernieuwd,er zit ook een omvormer in van 24V naar 220V voor de koelkast als je onderweg bent .
In de cabine ingebouwd zit een werkende radio DEM 35.
En dan de RING AFFUIT ??????????
ABSOLUUT ONVINDBAAR
Prijs kompleet ¤ 7950.-
Veel op je kont zitten? Was het maar zo een feestquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef Clan het volgende:
[..]
Zolang je veel op je kont in de auto zit is het vooral gasgeven en sturen![]()
Hebben jullie niet te maken met inkrimping en ontslagen? Ik zag laatste jaar namelijk veel TNT medewerkers staken.
Ik zie de affuit toch heel duidelijk zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[..]
Je zult het maar ff verkeerd interpreteren
Idd, ik zat me ook al te verbazen over de prijs. Indien ik het geld had om het óók te onderhouden had ik er best eens over nagedacht om zoiets tot hobby te verheffen, al gaat mijn voorkeur toch uit naar een verlengde LAROquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zie de affuit toch heel duidelijk zittenJe moet een echte verzamelaar zijn als je zo'n affuit erop wil houden, je hebt er weinig aan zonder een mtraileur erop, dwz de functie vervalt. Als de truck goed is onderhouden dan is ze helemaal niet zo duur. In de truck zelf staat de prijs op het dashboard, zoals die vroeger was, 24 of 25.000 gulden waren die trucks.
Hebben ze tegenwoordig geen limiet aan tillen? ik weet dat ze bij verhuisbedrijve tegewoordig veelal met een trolley moeten werken en niet mogen tillen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel op je kont zitten? Was het maar zo een feest
Wat dacht je van sjouwen van tientallen posttassen à 20 kg per stuk? Rolcontainers laden, 400 keer in en uit de wagen stappen?
Bij PostNL, voormalig TNT, gaan er idd zeer veel postbodes de laan uit, en gaan vervangen worden door scholieren, studenten en huismoeders/vaders.
De tak van sport waarin ik werkzaam ben heet het Autobedrijf, en ondanks dat het onderdeel van PostNL is is het een geheel andere tak, Net zoals TNT-Express dat is.
Volgens de arbo mag een postzak niet zwaarder wegen dan 25 kilogram.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef Clan het volgende:
[..]
Is er tegenwoordig geen limiet aan gewicht wat je mag tillen. Ik weet dat ze bij verhuisbedrijven met
[..]
Hebben ze tegenwoordig geen limiet aan tillen? ik weet dat ze bij verhuisbedrijve tegewoordig veelal met een trolley moeten werken en niet mogen tillen.
Ik denk dat je voor het onderhoud weinig tot niets kwijt bent. De truck is vooral mechanisch, Qua ruimte en kracht zou ik dan voor de DAF gaan, die is in het terrein beter, alleen het rijden en schakelen moet je leren als je dat niet kent, je kan namelijk niet zomaar in de truck gan rijden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ik zat me ook al te verbazen over de prijs. Indien ik het geld had om het óók te onderhouden had ik er best eens over nagedacht om zoiets tot hobby te verheffen, al gaat mijn voorkeur toch uit naar een verlengde LARO
Zelf kom ik vaak bij zo een club bij ons in de stad, staan ook oude militaire voertuigen, heb er zelfs eens in gereden vanwege een uitvaart. Mooi spul allemaal hoor, en dan die geur
Dat zijn gewoon wat buizen die ik zie. Buigen, lassen, en je hebt zelf zo'n affuit gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef ErwinRommel het volgende:
En als je bij de juiste club zit, dan heeft men daar ook wel de middelen om die affuit "na te maken"
Hebben ze daar geen heftrucks voor?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens de arbo mag een postzak niet zwaarder wegen dan 25 kilogram.
Anyway, je tilt je wel een breuk aan al die tassen, zeker als je er een stuk of 55 mag verslepen om in de depots netjes op postcode te zetten, dus boven je macht tillen vanwege die hoge rekken.
Kun je wel leuke campers van maken:quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:25 schreef Clan het volgende:
Als iemand DAF (leger) trucks of Guzzi motor wil kopen, deze internetsite heeft altijd veel staan;
http://www.gaf92.nl/
dat snap ik, dubbel-clutchenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor het onderhoud weinig tot niets kwijt bent. De truck is vooral mechanisch, Qua ruimte en kracht zou ik dan voor de DAF gaan, die is in het terrein beter, alleen het rijden en schakelen moet je leren als je dat niet kent, je kan namelijk niet zomaar in de truck gan rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |