ze hebben ook een moderne versie van de tommygun, mg42 en nog wat zooi gedaan. en de browning .30 als schouderwapen gemaaktquote:
Hoezo? Het is toch een heel mooi terrein geworden met de oude gebouwen die tussen de moderne gebouwen staan, hetzelfde als in Breda bij de Kloosterkazerne en Chasseé en wat ze nu ook inEde gaan doen. Ik vind het erg mooi én de oude gebouwen zijn blijven staan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Nog steeds jammer dat het gehele LIMOS complex in burgerhanden gevallen is
Het militaire is weg. Dure apps voor snobs etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:55 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een heel mooi terrein geworden met de oude gebouwen die tussen de moderne gebouwen staan, hetzelfde als in Breda bij de Kloosterkazerne en Chasseé en wat ze nu ook inEde gaan doen. Ik vind het erg mooi én de oude gebouwen zijn blijven staan.
Dan moet je de kazernes ook kunnen vullenquote:Op maandag 17 oktober 2011 01:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het militaire is weg. Dure apps voor snobs etc.
Had het gewoon een militair complex gelaten.
Al wilde plannen? Of alleen uitslapen?quote:
Morgen weer werken t/m zaterdag.quote:
Oh......quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zaterdag na m'n werk gelijk met Lotusss naar 040 om mijn broertje en vrouw te bezoeken ivm Sophie
Dan schrap ik mijn bezoek aan jullie wel uit mijn agenda.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ze hebben er weer een 3de bij pfff
Ohhh ja lol. Mijn planning kan ik beter aan Lotusss overlatenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan schrap ik mijn bezoek aan jullie wel uit mijn agenda.
Overleg dat eerst maar even met Lotusss.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh ja lol. Mijn planning kan ik beter aan Lotusss overlaten
Nee, de oudste afspraak staat, dus jij komt gewoon, dan ga ik vrijdagmiddag wel ff naar 040 toe
Neen!!! Jij komt zaterdag gewoon, anders bederft dat bier wat ik in de BRD gekocht hebquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overleg dat eerst maar even met Lotusss.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen!!! Jij komt zaterdag gewoon, anders bederft dat bier wat ik in de BRD gekocht heb
Jij komt zaterdag gewoon, Cobra4. Dat kind heeft geen wisselende diensten, jij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |