Ligt eraan hoe het kind zich misdraagt. Lekker gaan lopen flitsen met een fototoestel tijdens het gebed en rennen door de kerk zonder dat er ingegrepen wordt door de ouders is gewoon erg vervelendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou me persoonlijk niet ergeren aan kinderen die niet stil kunnen zijn in een kerk of op een bruiloft. Zolang ze niet echt lopen te vervelen, tenminste. Het blijven kinderen en het is heel lang heel moeilijk om stil en rustig te zijn.
Wat lief van je buuf! Ik zou het ook best aan willen bieden, maar ik geloof niet dat het hier in de buurt is
Herkenbaar. Iets met een fase ben ik bang (alhoewel, ergens wel goed, want dan gaat het als het goed is overquote:
Maar dan moet je je niet ergeren aan het kind, maar aan de oudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het kind zich misdraagt. Lekker gaan lopen flitsen met een fototoestel tijdens het gebed en rennen door de kerk zonder dat er ingegrepen wordt door de ouders is gewoon erg vervelendOmdat ik dat zelf nu meegemaakt heb, ben ik daar extra verdacht op
Omdat het toch de bruiloft van je zus is, is het wellicht ook vervelend om er na een kwartiertje uit te gaan of je zit je op te vreten, in die gevallen kan het prettiger zijn inderdaad een oppas te zoeken.
Ik weet nog dat ik als klein Troeltje een keer met een niet-kerkse oom en tante ben gaan biljarten toen een andere oom en tante in de kerk trouwden. Was voor alle partijen een prima oplossing en tijdens het feest was ik een stuk minder vervelend dan als ik stil had moeten zitten en geen een-op-een aandacht gehad had (denk ik) (Niet dat ik heel vervelend was, ik heb keurig mijn liedje gezongen en volgens mij was ik best lief toen).
ik ben bang dat dit niks met fase te maken heeft, maar met dat stuk begrip wat bij Roy mist, het hele communicatie wat Roy niet begrijpt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Iets met een fase ben ik bang (alhoewel, ergens wel goed, want dan gaat het als het goed is over) Bij Ruben is het inderdaad over, alhoewel die soms ook nog wel moeite heeft om te stoppen met dingen
Ow ja, dat speelt natuurlijk ook mee. Sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit niks met fase te maken heeft, maar met dat stuk begrip wat bij Roy mist, het hele communicatie wat Roy niet begrijpt.
Wat ssserpente aangeeft werkt daardoor ook niet, omdat Roy dat niet linken kan.
nu ik je toch trefquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
In zo'n geval zou Lente de waarschuwing krijgen om even op de gang te moeten.
Jups! Alleen even kijken of Nils mee wil. Hij wil wel, maar moet even kijken hoe druk ie het heeft met school tegen die tijd. Ik/we gaan sowieso met zijn auto, dus als Nils meegaat, dan moet er één iemand tussenin tussen de twee kinderstoelen. Wmb geen probleem iig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nu ik je toch trefkijken wij nog even of we samen kunnen reizen naar de meet 5 nov?
Ik ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
geloof niet dat ik ooit het geduld ga vinden om Seb 20 keer van de bank te halen of een soortgelijk iets.
Dat dus. En hier steken ze elkaar ook nog eens aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
geloof niet dat ik ooit het geduld ga vinden om Seb 20 keer van de bank te halen of een soortgelijk iets.
een tondeuse eroverheen is wat rigoreusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
Estrys in de meeste kerken is er ook vaak een kamertje ernaast, misschien eens kijken of er iemand in de gelegenheid om daar de kinderen op te vangen mochten ze "lastig"worden.
Ojee Troel succes
Ik zit er beetje doorheen,Roy die aan mijn haren trekt... continu zodra ik op de bank ga zitten.
In het begin nog kalm blijven en zeggen "Roy dat mag niet je doet mama au"
Roy gaat stug door. "Roy dit doet au stop daarmee"(al wat strenger) Zet Roy op de grond, Roy klimt er terug op en direct terug aan mijn haar. "Roy wil je daar mee ophouden het doet au"(nog strenger)
En zet Roy terug op de grond... Roy gaat lachen want leuk spel![]()
Roy terug op de bank en het "feest"gaat door.
Ik trek Roy te gelijk aan zijn haar,Roy gaat nog harder lachen![]()
ik zet hem een heel stuk verder van de bank en ga over in de negeer modus.
Roy vind dat grappig en ligt dubbel van het lachen, en komt naar me toe, klimt op de bank en weer trekken aan de haren![]()
Ik geef hem een tik op zijn vingers, Roy begint te huilen, daarna lachen en gaat vrolijk verder.
Uiteindelijk ben ik maar opgestaan en maar aan het eten begonnen...
Dit is dagelijkse kost, en het komt gewoon niet binnen![]()
Dit is zo moeilijk en lastig
Dat gebeurt vanzelf als je weet dat het anders dan anders gaat met je kind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
Ja oke dan misschien wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je weet dat het anders dan anders gaat met je kind.
Ik zal ook altijd op zijn hoogte tegen hem praten, we praten in korte zinnen, beginnen maandag met foto picogrammen.
Zoiets als die spookjes? Want Die zou ze echt bij het boek moeten houden. Die geven niet zoveel lichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had laatst de tip van oplaadbare lampjes van Ikea, ik weet alleen niet meer wie. Ik vroeg me af of die voldoende licht geven om bij te 'lezen' (plaatjes uit het boek herkennen, dus eigenlijk).
Ik weet niet welke er bedoeld werden, maar dat zou dus niet werken. Het gaat er juist om dat ze nog even kan lezen, zonder dat we het grote licht aan hoeven te laten, zoals vanavond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zoiets als die spookjes? Want Die zou ze echt bij het boek moeten houden. Die geven niet zoveel licht
Wij hebben gewone Ikeasjiek De een had een maan (die ligt hier nog, belangstelling?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat wil ik ook, maar ik wil dan wel een leuk lampje
heb wel een hele leuke gezien, maar die is 50 euro, daar moet ik toch wel even over denken
Twinkly o, dat klinkt wel goed ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Dat is 'm denk ik, wat goed VT!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html
Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
Tyler wordt 8 dec 3 idd. Duurt nog heel lang!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, misschien even bij het CB aankaarten en een ogentest laten doen? Dat is nu toch ook bijna de tijd voor Tyler, rond de 3 jaar?
Dat dus! Ik vind het echt geen sleutelquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Ik dacht me al zoiets te herinneren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |