Hier ook endo hoor, maar merk dat mijn lichaam alles er uit trekt en ik wil niet te hoog in mijn carbs zittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Bizar om te zien dat mensen moeite kunnen hebben met veel eten, kan ik me helemaal niks bij voorstellen. Daarvoor hou ik teveel van eten.
/endo
Dan zit er maar één ding op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier ook endo hoor, maar merk dat mijn lichaam alles er uit trekt en ik wil niet te hoog in mijn carbs zitten
Ik eet en drink het beide niet, en nu ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef Stereotomy het volgende:
Dan zit er maar één ding op.
Kroketten- en frikadellenshakes![]()
![]()
![]()
Ik zou een beetje benzine door je dieet heen gooien..boordevol calorieen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik eet en drink het beide niet, en nu ?
Is het niet wat veel rug en benen op 1 dag?quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:20 schreef TonyMalony het volgende:
Ik train nu ongeveer een jaar met een 3-day splitschema, op maandag borst (3 oefeningen, 3/4 sets) en triceps (2 oefeningen 3/4 sets), op woensdag rug (3 oefeningen 3/4 sets) en biceps (2 oefeningen 3/4 sets) en op vrijdag benen (2/3 oefeningen 3/4 sets) en schouders (3 oefeningen 3/4 sets).
Nu zit ik te overwegen om over te gaan op een 4-day splitschema met het volgende schema in gedachten: maandag/donderdag borst, schouders en triceps (2 oefeningen per lichaamsdeel, 3/4 sets),op dinsdag/vrijdag benen, biceps en rug (2 oefeningen per lichaamsdeel, 3/4 sets). Woensdag en zaterdag wil ik mijn buikspieren trainen, nu doe ik dat ook 2x een kwartier in de week.
Ik vroeg me af of dit een goed schema is om nog meer spiermassa aan te komen, of wordt dit te zwaar?
Je moet video voor video toewijzen of je wil verdienen of niet, daarna ge je gewoon naar je adsense account.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:09 schreef L-D het volgende:
[..]
Duizend views is het dacht ik. Maar ik heb het al een tijdje ingeschakeld maar zie nergens hoeveel ik nu precies ermee verdien oplichters.
Ik vind het vermoeiend om naar te kijken en om er iets van te maken. Ik vind het dan ook veel. Ik denk dat als je je focust op de 4 grote lifts, daar per training 1 of 2 assistence oefeningen bij doet, en dan nog iets van core / armen / kuiten, dat dat productiever is. Eenvoud, en dan hard gaan. En wanneer je zegt FB op vrijdag zou ik sowieso flies, lunges en bor eruit halen, alsmede 1 arm oefening. Dit lijkt meer een circuit training (crosfit voor een zekere fanb0i) dan een goed doordachte training.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef CarbonC het volgende:
Ik neig naar dit schema: nog opmerkingen?
Ma: benen+schouders
Di: borst+triceps
Wo: rug+biceps
Vr: full body
schema
Doe hem dan zo:quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is het niet wat veel rug en benen op 1 dag?
Neem bijv dit..
3 oefeningen per lichaamsdeel
Maandag: Borst schouders
Di: Benen triceps
Do: Rug biceps
Zaterdag Buik+ evt nog een kleine spiergroep.
Je kan ook een beetje schuiven..maar het handigste is om grote spiergroepen te combineren met kleine spiergroepen.
Buik hoef je echt niet elke dag te trainen, maar je kan het wel lekker zwaar voor jezelf maken.
Enne hou je je ook aan een eetschema en slaap je goed. Voeding alleen al kan veel doen en ja slaap is gewoon goed voor het herstellen van je spieren.
Slecht schema.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:20 schreef TonyMalony het volgende:
Ik train nu ongeveer een jaar met een 3-day splitschema, op maandag borst (3 oefeningen, 3/4 sets) en triceps (2 oefeningen 3/4 sets), op woensdag rug (3 oefeningen 3/4 sets) en biceps (2 oefeningen 3/4 sets) en op vrijdag benen (2/3 oefeningen 3/4 sets) en schouders (3 oefeningen 3/4 sets).
Nu zit ik te overwegen om over te gaan op een 4-day splitschema met het volgende schema in gedachten: maandag/donderdag borst, schouders en triceps (2 oefeningen per lichaamsdeel, 3/4 sets),op dinsdag/vrijdag benen, biceps en rug (2 oefeningen per lichaamsdeel, 3/4 sets). Woensdag en zaterdag wil ik mijn buikspieren trainen, nu doe ik dat ook 2x een kwartier in de week.
Ik vroeg me af of dit een goed schema is om nog meer spiermassa aan te komen, of wordt dit te zwaar?
Waarom geen oefening voor je hamstrings?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef CarbonC het volgende:
Ik neig naar dit schema: nog opmerkingen?
Ma: benen+schouders
Di: borst+triceps
Wo: rug+biceps
Vr: full body
Ma:
- squat
- lunges
- leg press
- zo'n ding dat je naar achteren trapt
- kuiten in Smith
- military press
- side raises
- front raises
Di:
- Bench press
- Incline press
- cable flys
- incline dumbbell flys
- pec deck (isolatie)
- skull crushers
- triceps pull down (stokje)
- kick back (dumbell)
Wo:
- dead lift
- bent over row
- pull ups
- dumbbell roeien
- bicep barbell curl
- hamer curls
- preachers curl (isolatie)
Vr:
- Squat
- Lunges
- Bench press
- Dumbbell Flys
- Dead lift
- BOR
- MP
- skull crushers
- bicep barbell curl
Ik doe buikspieren elke doordeweekse dag na het gebruikelijke trainen, meestal alleen spierpijn in de ochtend en dan later op de dag kan ik er weer vol tegenaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Slecht schema.
Doe dan
borst-biceps
benen
rust
rug-triceps
schouders
Buikspieren 1, maximaal 2 keer per week. Tijdverspilling om ze zo vaak te trainen. Je zou ze bijv. op dinsdag na benen en dan weer op vrijdag na schouders kunnen pakken.
Ja kan ook...gewoon standaard de grote 4 en met die kleine spiergroepen kan je schuiven...quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:27 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Doe hem dan zo:
Ma: Borst + Triceps
Di: Rug + Biceps
Do: Benen + Schouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |