SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tot SlotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd.*
Link naar OP.
* Als probeersel is de OP nu netjes onderverdeeld in spoilers door Yuri_Boyka, we zien wel hoe het gaat. Oude OP kan desgewenst terug worden gehaald uit eerdere delen van de reeks.If not now, then when.![]()
Ook al heb ik aardig wat discipline om niet te eten wat ik niet mag eten, die pepernoten zijn wel heel verleidelijk.If not now, then when.![]()
Lapohunten
Die TT![]()
Denk je eindelijk dat iedereen dat spul is vergeten en erover uitgepraat is, gaat ie het in de TT zetten![]()
![]()
Disipline. Als je het niet hebt, forget it.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al heb ik aardig wat discipline om niet te eten wat ik niet mag eten, die pepernoten zijn wel heel verleidelijk.![]()
Aangepast.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Weissman het volgende:
Lapohunten
Die TT![]()
Denk je eindelijk dat iedereen dat spul is vergeten en erover uitgepraat is, gaat ie het in de TT zetten![]()
![]()
Ook goed, zolang we maar geen whey hoeven te snuiven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:41 schreef Weissman het volgende:
Schrijf dan ''geen pijn, geen gein''![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef Snakey het volgende:
Ook goed, zolang we maar geen whey hoeven te snuiven.![]()
![]()
Die vertaling heb ik trouwens ook echt gelezen van de weekmaar dat is verder offtopic
![]()
![]()
Volgens mij moeten we gewoon een ONZ topic openen, en het hier serieus houden.
Ik zie al wat TT's voor me.
"Whey gesnoven, nu traan ik poeder"
"Pindakaas in mijn oksels smeren doet niks voor mij".
"Dumbbell in mijn oog. Dokter bellen?"
Enz...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Snakey het volgende:
Volgens mij moeten we gewoon een ONZ topic openen, en het hier serieus houden.
Ik zie al wat TT's voor me.
"Whey gesnoven, nu traan ik poeder"
"Pindakaas in mijn oksels smeren doet niks voor mij".
Enz...![]()
If not now, then when.![]()
Dat soort shit komt vaak genoeg voorbij, maar dan serieus bedoeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Snakey het volgende:
Laatst nog iemand met "was bezig met leg extensions toen er opeens iets snapte in m'n biceps, wat nu?"![]()
![]()
Boter is lekkerderderquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Als ik bij mijn ma eet moet ik haar echt smeken geen boter te gebruiken maar olie! Zucht.![]()
Serieus, zolang je afwisselend eet, en niet teveel vet in totaal, past boter prima in een dieet.Confidence through competence![]()
't was z'n tricepsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat soort shit komt vaak genoeg voorbij, maar dan serieus bedoeld.
Laatst nog iemand met "was bezig met leg extensions toen er opeens iets snapte in m'n biceps, wat nu?"_!
Confidence through competence![]()
Creatine snuif je, geen whey N00bquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook goed, zolang we maar geen whey hoeven te snuiven.
Los daarvan, en geheel off-topic,
Teveel dataverstookt op mijn mobiel (met onbeperkt internet), shit is nu afesloten, dus kan fok niet meer op...
Het goede nieuws,
Heb eindelijk "Invitation to earn revenue from your YouTube videos" gekregen.
Wellicht iemand nog wat opsteekt van mijn video`s, met het verdiende geld kan ik weer Pindakaas en Whey kopen.
Of nog beter mijn eigen Whey poeder uitbrengen "Protein from the b@@s" iemand een foto's daarbij?
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2011 23:48:19 ]![]()
Hoe krijg je dat eigenlijk? Ik heb 'n youtube kanaal met wat filmpjes met 10k+ views.quote:Heb eindelijk "Invitation to earn revenue from your YouTube videos" gekregen.![]()
Ik ging er vanuit dat je 3000+ abbo's moest hebben, nou die heb ik niet (55)quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:03 schreef Diabox het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat eigenlijk? Ik heb 'n youtube kanaal met wat filmpjes met 10k+ views.
Echter heb ik een paar video's met veel viewers, schijnbaar is dat genoeg.
hoeveel is jou "Totaal aantal weergaven van de upload" (Bij mij nu :367,592)![]()
Dat was ik. Ik kreeg ineens last van mijn linker tricep tijdens leg extensions. Waarschijnlijk spande ik iets te veel waardoor alle druk op de triceps lag. Niet moeilijk om zoiets te concluderen met alle kennis die jullie bezitten leek mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat soort shit komt vaak genoeg voorbij, maar dan serieus bedoeld.
Laatst nog iemand met "was bezig met leg extensions toen er opeens iets snapte in m'n biceps, wat nu?"
Het blijkt maar dat de groter eens mond en praatjes, de kleiner de results en body. Toen iedereen neerbuigend, afkrakend en whinede over de paar kwark posts reageerde Mr J er gewoon spontaan op. In zijn fotoboek is dan ook te zien wat zijn resultaten zijn.
Ik begrijp dan ook dat de vele onnodige praatjes hier een compensatie is voor jullie onzekerheid. Ik zit nu op andere fora voor het stukje bodybuilding online waar ik behoefte aan heb.
Er heeft één post plaatsgevonden waar ik iets aan had. Dat was over die e/k/v verhouding. Maar de manier van aanpak hierin sluit enkel aan bij al het negatief dat ik hierboven geschreven heb.
De meer ik op Fok "Bodybuilding" terugkom de meer ik er een hekel aan krijg. Het is net een slechte ex met borderline en shit. Wat je als persoon merkt wanneer je op een bepaalde niveau van intensiviteit traint, is de "moeite" in het trainen zelf. De meer je dit ervaart, de meer je dit begrijpt en des te meer respect je krijgt voor het sport zelf. Jullie lacken respect. En het lacken van respect gaat altijd ten koste van je zelf.
Ik ben er klaar mee, voorlopig post ik hier niet meer. Tot over een half jaar, als ik er dan wel zin in heb. Good luck modding Snakey. Ongeacht het feit dat mijn gedachtelijn niet aansluit bij jullie, good luck in jullie trainingen. Hope you achieve the results/goals you aim for.![]()
Heeft iemand nog tips om makkelijk veel calorieën binnen te krijgen? Mijn onderhoud zit nabij de 3300 kcal. Ik merk zelf dat het soms lastig is om structureel meer dan 3300 kcal binnen te krijgen, daarom ben ik op zoek naar kcal rijke aanvullingen op mijn voedingsschema.![]()
Olijfolie door je kwarkquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef ThomasV. het volgende:
Heeft iemand nog tips om makkelijk veel calorieën binnen te krijgen? Mijn onderhoud zit nabij de 3300 kcal. Ik merk zelf dat het soms lastig is om structureel meer dan 3300 kcal binnen te krijgen, daarom ben ik op zoek naar kcal rijke aanvullingen op mijn voedingsschema.![]()
![]()
Excuses voor het ongemak, maar je vroeg er zelf wel een beetje om, een half uur niet aanspreekbaar door een krampje in je triceps tijdens legpress.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik kreeg ineens last van mijn linker tricep tijdens leg extensions. Waarschijnlijk spande ik iets te veel waardoor alle druk op de triceps lag. Niet moeilijk om zoiets te concluderen met alle kennis die jullie bezitten leek mij.
Het blijkt maar dat de groter eens mond en praatjes, de kleiner de results en body. Toen iedereen neerbuigend, afkrakend en whinede over de paar kwark posts reageerde Mr J er gewoon spontaan op. In zijn fotoboek is dan ook te zien wat zijn resultaten zijn.
Ik begrijp dan ook dat de vele onnodige praatjes hier een compensatie is voor jullie onzekerheid. Ik zit nu op andere fora voor het stukje bodybuilding online waar ik behoefte aan heb.
Er heeft één post plaatsgevonden waar ik iets aan had. Dat was over die e/k/v verhouding. Maar de manier van aanpak hierin sluit enkel aan bij al het negatief dat ik hierboven geschreven heb.
De meer ik op Fok "Bodybuilding" terugkom de meer ik er een hekel aan krijg. Het is net een slechte ex met borderline en shit. Wat je als persoon merkt wanneer je op een bepaalde niveau van intensiviteit traint, is de "moeite" in het trainen zelf. De meer je dit ervaart, de meer je dit begrijpt en des te meer respect je krijgt voor het sport zelf. Jullie lacken respect. En het lacken van respect gaat altijd ten koste van je zelf.
Ik ben er klaar mee, voorlopig post ik hier niet meer. Tot over een half jaar, als ik er dan wel zin in heb. Good luck modding Snakey. Ongeacht het feit dat mijn gedachtelijn niet aansluit bij jullie, good luck in jullie trainingen. Hope you achieve the results/goals you aim for.
Wat mij beterft zand over deze fout!
:-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer eten? Beste is het uit goede voeding te halen, eventueel eiwitshakes, Als dat niet lukt, goede weightgainer, zonder suiker...quote:Heeft iemand nog tips om makkelijk veel calorieën binnen te krijgen? Mijn onderhoud zit nabij de 3300 kcal. Ik merk zelf dat het soms lastig is om structureel meer dan 3300 kcal binnen te krijgen, daarom ben ik op zoek naar kcal rijke aanvullingen op mijn voedingsschema.
Of beter maak je eigen gainer, Whey+melk of sap+water+pindakaas+lepel olijfolie+2 bananen, evetueel zwarte bessen ingevroren (pakje a 1,75 bij AH)
Zit je zo op 750 cal per shake.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 02:14:17 ]![]()
Grow some balls. En daarbij hebben we je prima geholpen. Maar succes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Dat was ik. Ik kreeg ineens last van mijn linker tricep tijdens leg extensions. Waarschijnlijk spande ik iets te veel waardoor alle druk op de triceps lag. Niet moeilijk om zoiets te concluderen met alle kennis die jullie bezitten leek mij.
Ik ben er klaar mee, voorlopig post ik hier niet meer. Tot over een half jaar, als ik er dan wel zin in heb. Good luck modding Snakey. Ongeacht het feit dat mijn gedachtelijn niet aansluit bij jullie, good luck in jullie trainingen. Hope you achieve the results/goals you aim for.
If not now, then when.![]()
ff serieus, hoe krijg je het voor elkaar ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
Dat was ik. Ik kreeg ineens last van mijn linker tricep tijdens leg extensions. Waarschijnlijk spande ik iets te veel waardoor alle druk op de triceps lag.
quote:Ik begrijp dan ook dat de vele onnodige praatjes hier een compensatie is voor jullie onzekerheid.![]()
![]()
![]()
![]()
wat voor sneue provider heb jij dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Creatine snuif je, geen whey N00b
Los daarvan, en geheel off-topic,
Teveel dataverstookt op mijn mobiel (met onbeperkt internet), shit is nu afesloten, dus kan fok niet meer op...![]()
Duizend views is het dacht ik. Maar ik heb het al een tijdje ingeschakeld maar zie nergens hoeveel ik nu precies ermee verdien oplichters.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je 3000+ abbo's moest hebben, nou die heb ik niet (55)
Echter heb ik een paar video's met veel viewers, schijnbaar is dat genoeg.
hoeveel is jou "Totaal aantal weergaven van de upload" (Bij mij nu :367,592)![]()
Meer eten is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik zit nog op school dus ben gebonden aan pauzes e.d.. Die tip van het zelf een shake make ga ik gebruiken. Bedankt daarvoor. Binnenkort horen jullie wat het resultaat is.quote:Meer eten? Beste is het uit goede voeding te halen, eventueel eiwitshakes, Als dat niet lukt, goede weightgainer, zonder suiker...
Of beter maak je eigen gainer, Whey+melk of sap+water+pindakaas+lepel olijfolie+2 bananen, evetueel zwarte bessen ingevroren (pakje a 1,75 bij AH)
Zit je zo op 750 cal per shake.![]()
Bij je Google ads account.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:09 schreef L-D het volgende:
[..]
Duizend views is het dacht ik. Maar ik heb het al een tijdje ingeschakeld maar zie nergens hoeveel ik nu precies ermee verdien oplichters.If not now, then when.![]()
Ik weeg 77kg en wil aan de creatine. Ik zit eraan te denken de eerste week 12g/dag te nemen en daarna over te gaan op 3g/dag. Op trainingsdagen mix ik het in mijn post-workout shake (whey+glucose) en op rustdagen mix ik het in mijn ochtend powershake (whey+havermout).
Gaat dat werken?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Waar wijkt het van af?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:21 schreef Diabox het volgende:
Vanwaar die afwijkende keuzes van hoeveelheden?
Die 3g is een theelepel. Die 12g is vier theelepels. Is dat niet genoeg of teveel?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ja en 15 gr is 'n eetlepel, ik snap je punt niet zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Waar wijkt het van af?
Die 3g is een theelepel. Die 12g is vier theelepels. Is dat niet genoeg of teveel?
In vrijwel alle onderzoeken wordt 20 gr gehanteerd voor de laadfase en 5 gr in de onderhoudsfase. En anders gebaseerd op lichaamsgewicht wat ook weer ongeveer hier op uit kwam.![]()
Dag prutserquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, voorlopig post ik hier niet meer. Tot over een half jaar, als ik er dan wel zin in heb. Good luck modding Snakey. Ongeacht het feit dat mijn gedachtelijn niet aansluit bij jullie, good luck in jullie trainingen. Hope you achieve the results/goals you aim for.![]()
![]()
Ik ging uit van de verpakking, waar in theelepels wordt 'gerekend'quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ja en 15 gr is 'n eetlepel, ik snap je punt niet zo
In vrijwel alle onderzoeken wordt 20 gr gehanteerd voor de laadfase en 5 gr in de onderhoudsfase. En anders gebaseerd op lichaamsgewicht wat ook weer ongeveer hier op uit kwam.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
meng whey + melk + brinta/fine oats + olijfoliequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:24 schreef ThomasV. het volgende:
Heeft iemand nog tips om makkelijk veel calorieën binnen te krijgen? Mijn onderhoud zit nabij de 3300 kcal. Ik merk zelf dat het soms lastig is om structureel meer dan 3300 kcal binnen te krijgen, daarom ben ik op zoek naar kcal rijke aanvullingen op mijn voedingsschema.
Als er echt veel kcal in moeten doe er dan evt. nog wat pindakaas en een banaan door zoals Zeta zei.
Goede gainer![]()
Nu weet ik waarom de vandaag zondag noemen, omdat ik op die dag altijd zondig:P Net weer stroopwafel + wat chips. Mjah moest wel anders zou ik gek worden![]()
![]()
Ezelbayraktar, canim benim. Als je leg extensions doet zorg er dan voor dat je je tenen naar boven laat wijzen. En als het te zwaar is waardoor je je triceps moet 'inschakelen' doe je hem iets lichter. Andere oplossing is andere oefeningen proberen voor je hamstrings. Met een bal(no homo) of stiffed leg deadlift. Met deze oefeningen ben je minder tot nauwelijks geneigt je triceps te gebruiken. Geen dank , opdum.![]()
die kleine van de appie zijn echt te lekker. Maar goed dat ik niet voor de abbzs gaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook al heb ik aardig wat discipline om niet te eten wat ik niet mag eten, die pepernoten zijn wel heel verleidelijk.
Overigens, de pinda oogst is compleet verneukt, pindakaas prijzen plus 40 a 50%! Behalve die goedkope ah eigen merk, maar daar zitten dan ook nauwelijks pinda's in... (serieus belachelijk weinig)
[ Bericht 12% gewijzigd door mister_popcorn op 16-10-2011 20:12:57 ]hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Net 2 shakes gemaakt. Ik heb thuis geen whey poeder aangezien ik al genoeg eiwitten uit mijn normale voeding haal.
Shake 1:
62 gram banaan - 53 kcal
20 gram 4-meer granenmuesli, zonder suiker - 75 kcal
150 gram yoghurt - 112 kcal
20 gram jam - 49 kcal
Totaal kcal: 289
Dubbele portie: 578
Shake 2:
62 gram banaan - 53 kcal
20 gram 4-meer granenmuesli, zonder suiker - 75 kcal
150 gram volle melk - 105 kcal
20 gram jam - 49 kcal
Totaal kcal: 282
Dubbele portie: 564
De shake met yoghurt was lekkerder, maar eigenlijk wel iets te dik om goed te drinken. De shake met melk was goed vloeibaar, maar had een veel minder goede smaak. De shake met yoghurt heeft dus mijn voorkeur. Misschien dat ik de yoghurt en melk mix zodat het iets beter te drinken is. Er staat een dubbele portie bij, aangezien ik die als 1 maaltijd neem. Meer dan dat krijg ik echt niet op. Ik denk dat ik er volgende keer pindakaas door heen mix en olijfolie. Ik heb geen idee of het dan nog te drinken is, maar dat zien we dan wel weer. De shakes zijn overigens als toevoeging aan mijn voedingsschema, deze blijft verder ongewijzigd.
Nog meer mensen die zelf shakes maken?
[ Bericht 0% gewijzigd door ThomasV. op 16-10-2011 21:00:23 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: