Der Arbeiter van Kowalski.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:00 schreef WeezerButler het volgende:
Uit dezelfde hoek, hoes van welke band ??
[ afbeelding ]
Spitze, ganz richtig !!!! Oder --> the worker as the English release was calledquote:
quote:The commercial breakthrough of arecording was made by Wendy Carlos in the 1968 record Switched-On Bach, which became one of the highest-selling classical music recordings of its era
MadMaster +1quote:
Wat van wie?quote:Drives my Mercedes
lunch with the ladies
she loves the finer things.
What have I created
now I'm afraid to see what tomorrow brings.
Maar de muziek laat je koud?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:45 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, wel eens van de band gehoord
Ja compleet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar de muziek laat je koud?
Opgezocht, had ook niet geraden.
Ook opgezocht en laat me inderdaad volkomen koud.quote:Maar de muziek laat je koud?
Opgezocht, had ook niet geraden.
Same here.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:17 schreef ranja het volgende:
uit de commentaren kan ik de band inmiddels wel raden maar geen idee welk nummer het zou kunnen zijn.
Wees blijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:14 schreef Darkestrah het volgende:
Opgezocht, nooit van de band gehoord.
band is goed, nummer niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:55 schreef ranja het volgende:
Al die vaste bezoekers die meteen gaan opzoeken heb je veel aan
Er zijn nou al zoveel die het opgezocht hebben, er is vast wel iemand die kan zeggen of ik het goed heb
iggyinthehouse +1quote:
quote:stapt voor nog onbepaalde tijd uit de Nederlandse muziekwereld. De zanger gaat zich de komende tijd richten op onder meer fotografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |