Mmh, beetje uit richtingquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:15 schreef The_Dean het volgende: Nee, dat nog niet. Wel dichtbij, Dokkum
Gisteren trouwens naar Jaya The Cat geweest. Een van die lui was jouw huisgenoot toch?
Nog een B dan: brommer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Isdatzo het volgende:
Oh zitten we hier.
[..]
Geen van beide. Nog een keer raden [ afbeelding ] .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, zo smerig. Het is dat m'n eetlust niet snel te verpesten is maar anders..
Gaan we konijn eten met de kerst?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En dan iedere kerst een nieuwe foto? Geniaal plan!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat. Een. Beest.![]()
Dit maakt echt gehakt van alle supersports, wat een geweldenaar.
Ik weet niet of ik me hierop wel kan beheersen.
45 kWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Het was awesome!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe was het gisteren/vannacht Dean?
Ja vet man. Zaal was bijna leeg, maar wel goede reacties gehad, dat is altijd leuk te horen natuurlijk. Er is gefilmd, zal straks wel even wat posten als er al wat op staat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe was het gisteren/vannacht Dean?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het was awesome!
Al had ik zelf ietsjes te veel gedronken.![]()
Ik: "Leren kleding? Veeeet.SM
"
The_Dean: "Nee, leren bekleding voor zijn auto."
Paar minuten later
"Niets mis met SM hoor!"
En toen was iedereen van![]()
![]()
![]()
Wait, whut?quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja vet man. Zaal was bijna leeg, maar wel goede reacties gehad, dat is altijd leuk te horen natuurlijk. Er is gefilmd, zal straks wel even wat posten als er al wat op staat.
Trouwen?quote:
Ja, was een handvol mensen daar ofzo.quote:
Ja, jullie waren er nietquote:
Oh tof,! Filmpjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja vet man. Zaal was bijna leeg, maar wel goede reacties gehad, dat is altijd leuk te horen natuurlijk. Er is gefilmd, zal straks wel even wat posten als er al wat op staat.
quote:
quote:Ja, was een handvol mensen daar ofzo.![]()
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga ook even naar Dokkum.
Waarom nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga ook even naar Dokkum.
Zoals je zelf al zijn, woon ik aan de andere kant van de wereld.quote:
Tja, dit is niet hetzelfde als een mini ijsje halen hè.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zijn, woon ik aan de andere kant van de wereld.
Het is allebei lekker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Tja, dit is niet hetzelfde als een mini ijsje halen hè.
Dean is inderdaad lekker.quote:
Ik ging het niet meer redden, sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mwa, mijn fiets heeft minder hoorquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Lithia het volgende:
brb, even dit topic zijn leven redden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Let eens een beetje op je taalgebruik.quote:
Voortplantingsorgaanquote:
Nice!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef The_Dean het volgende:
We staan op nummer 815 van de Fryske Top 1000 van dit jaar
Stoer!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:08 schreef The_Dean het volgende:
We staan op nummer 815 van de Fryske Top 1000 van dit jaar
Haha ja, klopt. Normaal hebben we hier een Top 1000, maar dit jaar hebben ze de lijsten van afgelopen jaar samengevoegd ofzo. Die Top 100 stonden we nooit in, maar nu wel. En niet eens onderaanquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nice!
Ze hebben tegenwoordig overal wel een Top 1000 van
Aw, je bent verlegen.quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ik geef het toe. Ik wil niet op zulks een beest van een motor gezien worden.. wat moeten de buren denken?
Waar loop je stage?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:52 schreef Vincpod het volgende:
Meld zich, loop nu 2.5 maand stage maar eigenlijk nooit aan gedacht om hier is te kijken. Zal hopelijk een goed tijdverdrijf zijn in de avonden.
Haha, jazeker!quote:
:Squote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
B... bw.... bwwww... BWHAHAHA.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
B... bw.... bwwww... BWHAHAHA.
Jawel.quote:
Nee, toneel.quote:
quote:
K.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:12 schreef Lithia het volgende:
Neuh, ik wil gewoon webcammen. The good old days.
quote:
quote:
So true.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
Wat moet die clip gaaf zijn op een heel groot scherm en met een snoepje.
Hij is vet, niet haten!quote:
Aaaaardig, aardig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:21 schreef Lithia het volgende:
Oja, Bart, wat vind je van dit liedje:
?
Scheepvaartbedrijf Altena CV, ik studeer maritiem officier HBO niveau. 6 maanden stage lopen op een schip,quote:
quote:
Goeiemorgen. Vakantie zeker?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens aan 't ontbijt.
quote:
Aangesloten op The Grid?quote:
quote:
Booooooquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen draadloos netwerk trouwens. Dus de 6 uur posts zullen julie even moeten missen.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog geen draadloos netwerk trouwens. Dus de 6 uur posts zullen julie even moeten missen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
ZEG BARTJE
Kan jij een beetje makkelijk aan fatsoenlijke hoeveelheden oxaalzuur of fosforzuur komen?
Oh, ja ik ben druk dus lees niet terugquote:
12 kilo fosforzuur en 30 kilo oxaalzuurquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ja ik ben druk dus lees niet terug
Wat zijn fatsoenlijke hoeveelheden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JE REGELT MAAR WATquote:Ik denk het niet trouwens, aangezien ik geen stage oid loop atm, dus alleen droog werk doe.
Herkenbaar probleem.
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
12 kilo fosforzuur en 30 kilo oxaalzuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
JE REGELT MAAR WAT.
Herkenbaar probleem.
Bij ons gaat het per kilo max. bij zulke dingen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Doe dan maar 12 keer 1 kilo fosforzuur en 30 keer 1 kilo oxaalzuur. Aightquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij ons gaat het per kilo max. bij zulke dingen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe dan maar 12 keer 1 kilo fosforzuur en 30 keer 1 kilo oxaalzuur. Aight?
Maar met 1 kilo fosforzuur kan ik al beginnen dus wat moet dat kosten?
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan wel uitzoeken waar ze die zooi inkopen, misschien verkopen ze ook wel aan consumenten?
Mja, dingen bestellen zit een hele procedure achter met formulieren en handtekeningen enzo, dus dat gaat hem niet worden als niet-medewerkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn.
Het liefst in vaste vorm dus niet opgelost in water. Maar anders moet ik maar voor zoiets gaan
: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item35ae18e398
Dan steel je 't maar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, dingen bestellen zit een hele procedure achter met formulieren en handtekeningen enzo, dus dat gaat hem niet worden als niet-medewerker
Ik zal morgen eens de keuken binnenlopen
(HEL)L.no!quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
oh zodra reks binnenkomt ditch je mij nou bedankt hoor
Heb je het nou tegen Bart of mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Isdatzo het volgende:
oh zodra reks binnenkomt ditch je mij nou bedankt hoor
Hoe was jouw eeuwige vakantie?quote:
Haha goed hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen Bart of mij?
[..]
Hoe was jouw eeuwige vakantie?
Ohh, oke.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Haha goed hoorAlleen al sinds september full time aan het werk
Hoe is het daar?
Vakantiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ohh, oke.
Gaat wel. Ben nu een weekje in Limboland, omdat ik vakantie heb.
Luctor!quote:
Dan word ik geslagenquote:
DIEN!quote:
Ja hoor, wel drukquote:
Behalve het ziek zijn niks veranderd dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Ja, druk aan het ziek zijn, werken, oefenen met de band, bier drinken, optreden, the usual
Je bent langer dan een maand al aan het snotteren. Binnenkort ga ik zelf de huisarts bellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Juist
Maar daar heb ik geen tijd voor, dus die rot maar lekker weer op
Ach, een weekje gaat zo voorbij hoor.quote:
Dat snotteren komt omdat jij me aansteekt telkensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je bent langer dan een maand al aan het snotteren. Binnenkort ga ik zelf de huisarts bellen.
Dan ben je niet sterk genoeg/slechte weerstand. Sorry, ik blijf wel stil.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat snotteren komt omdat jij me aansteekt telkens
Heeft hier niks mee te maken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dan ben je niet sterk genoeg/slechte weerstand.
quote:Sorry, ik blijf wel stil.
In dit topicquote:
SNEL, KLOP AF.quote:
Als je het niet gezien hebt, dan moet je niet met oplossingen komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Schuif er dan niet met je muis overheen.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:38 schreef The_Dean het volgende:
Dat is mijn werk. Soms repareren we dingen die niet eens kapot zijn, maar omdat de klant er niet mee om kan gaan.
Maar, welke banner, ik zie dat hele ding niet eens.
quote:
Luccie!quote:
Ook geen last van.quote:
Geen last van.quote:
Queen.quote:
Geen idee.quote:
Heb jij er geen last van?!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook geen last van.
[..]
Geen last van.
[..]
Queen.
[..]
Geen idee.
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Lithia het volgende:
The Sims 3
Sims3!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WtfLeuk joh. Maar wel Sogbaar!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Inderdaad. Voor je het weet ben je urenlang aan het spelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sims3!Leuk joh. Maar wel Sogbaar!
Alweer?quote:
Hoezo alweer?quote:
Je zei eerder dat ie kapot was. Blijkbaar had ik het mis of hoopte ik het.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo alweer?
Hij was nog niet kapot alleen begint nu wel heel erg snel leeg te raken iedere keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Optreden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:15 schreef The_Dean het volgende:
Geen vakantie, maar wel druk. Straks optreden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je zei eerder dat ie kapot was. Blijkbaar had ik het mis of hoopte ik het.Hij was nog niet echt kapot toen. Enkel was de accu toen ook al erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
aah okequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was nog niet echt kapot toen. Enkel was de accu toen ook al erg.
Maar nu is de accu al leeg of zegt de kaPod dat ie leeg is na nog geen vier uur.quote:
Ja, zit in een bandje, Kramtried.quote:
Heb meestal niet veel met die dingen maar deze is wel nice.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:48 schreef The_Dean het volgende:
Jaaaa, daar zijn jullie ff stil van eh.
Tot morgen
quote:
Allang gedaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:13 schreef GlowMouse het volgende:
Vergeten jullie niet te stemmen?
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Khaffadiquote:
Afrojack, Armin van Buren en Triesto. Die hardstyler is nummer 17.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef PieterBas het volgende:
Uhm... leuk en aardig die DJ list Top 100 bekend maken tijdens het ochtendnieuws.. maar als je dan gaat roepen dat er 3 nederlandse DJ's er in de Top 10 staan.. ben je toch echt de vierde vergeten
NOS
Succes!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, ik moet echt nog te veel stage opdrachten maken maar eerst leren voor volgende week.![]()
SOGGEN.
Succes!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandig op dit moment, heb dit weekend nog genoeg te studeren
Headhunterzzzzzzz! Wel mooi 8 Nederlandse DJ's in de top 20quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afrojack, Armin van Buren en Triesto. Die hardstyler is nummer 17.
Oh inderdaad, die zag ik helemaal over het hoofdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef PieterBas het volgende:
Dash Berlin... volgens mij komen die gasten ook uit Den Haag
Een video voor deze post:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:42 schreef Lithia het volgende:
Spam van tegenwoordig is vrij ehm.. apart. Ik krijg spam van een verzekering, wat speciaal voor vrouwen zijn die 'midden in het leven staan'.
Ze gaven me ook een bonbon.
Ze hadden deze video ook moeten verzenden:
Waitingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh inderdaad, die zag ik helemaal over het hoofd
Dash BerlinTill The Sky Falls Down
Man On The Run
Blijft een topplaatquote:
quote:
Hadden ze dat serieus gedaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waiting![]()
Volgens mij de nationale pers ook, want in het AD stond ook al geen Dash Berlin.. ( Als er Berlin staat, wil dat niet meteen zeggen dat iemand uit Berlijn komt). Had wel gelachen als ze Paul van Dyk als Nederlander hadden bestempeld
Dat krijg je van het schaamteloos kopieren van nieuwsberichten. Als krant verwacht ik dat je toch je feiten checkt, maar het AD is de laatste paar jaar afgedaald naar het niveau van de Telegraaf.
Ik ben nog niet zo'n watje om handschoenen aan te doen hoor.quote:
Doe de mijne ook gelijk even.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef The_Dean het volgende:
Hehe, gelukkig
Ik ga even autowassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |