@ Jerommeke. Ik ben ook blij dat het weer een beetje gaat lopen hier. De laatste tijd bleven mensen hier weg omdat het telkens maar over hetzelfde geneuzel ging. Ik hoop ook dat er meer mensen bijkomen, misschien scheelt het dat er een wat beter leesbare openingspost staat nu.
@ 2772011 Geloof mij, het zal echt werken voor jou. Het is ook geen pure inslaper, het gaat heel geleidelijk werken. Verslavend is het echt absoluut niet. In al die jaren dat ik het gebruik ben ik alleen maar steeds minder gaan nemen. Ik slik nu een halve nozinan en een hele promethazine. Je slaapt er best diep van, maar je hebt 's ochtends niet zo'n gaar gevoel. Je moet natuurlijk wel ff wakker worden. Het is ook goed om gewoon een goed slaapritme op te bouwen. Iedere dag op dezelfde tijd naar bed. Erg belangrijk bij deze combi is dat je het altijd op dezelfde tijd inneemt. Ik slik het meestal om 23.00 uur en dan ga ik om 0.00 of 0.30 echt wel slapen. Het zorgt ervoor dat je goed in slaap komt en ook doorslaapt.
@ Kratos, je gaat maar door he, met dat rare gedoe, zo maak je geen vrienden hier! We hadden het eerder al over, iedereen kan gewoon zijn ervaringen posten. Ga je nu eens gewoon gezellig mee doen in plaats van alleen maar commentaar te hebben en iedereen af te kraken of dom te noemen? Anders kan je hier maar beter wegblijven.
Ik vind het juist een hele goede tip van Maxum, 's morgens gewoon wat meer nemen. Ik neem nu meestal bij het opstaan meteen 50 mg en dan na een uurtje weer 25 mg. Maar voor Jerommeke lijkt me nu wel het beste om eerst eens rustig op te bouwen en pas daarna te gaan experimenteren.
Ik had zelf vrij snel effect, zelfs zonder de knop om te zetten. Bier smaakte me ook ineens niet meer, hoe graag ik ook zou willen drinken.
Als je echt een avonddrinker bent zou je op den duur ook eens kunnen proberen om overdag juist wat minder te nemen en juist 's avonds ineens wat meer. Gewoon proberen, het werkt blijkbaar bij iedereen anders
Maar je moet het ook echt de tijd geven. Ik zei na vier maanden pas tegen mijn vrouw dat ik me eindelijk stabiel voelde. Geen rare gedachten of euforie meer, alle bijwerkingen waren weg. Geef jezelf die tijd. En heb je een keer weer veel gedronken, maakt niet uit. Ga gewoon verder waar je gebleven was en voel het niet als een mislukking.
Ik heb voor de eerste keer weer echt zin in de feestdagen. Hoef niet bang te zijn om me te misdragen omdat ik bezopen geworden ben. Maar ik kan gewoon meedoen. Misschien drink ik met de jaarwisseling wel acht of tien flesjes bier!
Ik ben wel heel erg blij dat ik van het blowen af ben. En niet telkens bier hoef te halen. Dat geeft echt een gevoel van bevrijding. En het scheelt enorm veel geld!
[ Bericht 8% gewijzigd door Bonno op 21-12-2011 15:09:19 ]