abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105849041
Ik zou gewoon ff dat gesprek afwachten hoor. Het heeft zo'n haast allemaal niet. Beste is eigenlijk je goed te verdiepen en met ons te praten :)

Zo'n verklaring kan voor een arts wel handig zijn ja. Er zijn weinig artsen die hier ervaring mee hebben, omdat het nog maar kort op deze manier wordt toegepast.

Maar Baclofen is verder een heel ongevaarlijk middel hoor, dat weet iedere arts. Alleen is er weinig onderzoek naar de hoge doseringen gedaan. In de bijsluiter staat iets van boven de 80 MG alleen in het ziekenhuis.
Portishead | Zero 7 | Emilie Simon | Bauer | RJD2 | Unkle |
  woensdag 21 december 2011 @ 00:50:01 #177
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_105849531
Ik heb deze arts al redelijk vaak gezien, zelfs op het dorp groeten we elkaar :') En ze komt op mij over alsof ze er best voor open zou kunnen staan. Maar omdat de afspraak voor de 27e staat en ik graag in het nieuwe jaar wil beginnen lijkt het me niet zo slecht om haar alvast op de hoogte te stellen van wat ik zelf eigenlijk wil. Natuurlijk is het goed om mijzelf te verdiepen, wat ik vandaag goed heb gedaan en met jullie te spreken, waar ik mee begonnen ben. Maar de informatie en contacten alleen helpen mij niet verder dus doe ik er liever zoveel mogelijk aan om dat gesprek te kunnen beëindigen met het door mij gewenste antwoord. Dat zij instemt met dat traject :)

Baclofen is sowieso een nono onder de medicijnen die zij mij al voorgeschreven heeft, dat is al een positief punt, voor zover je het positief noemen kan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_105849578
Ik help het je hopen! Ik ga naar bed, weltrusten voor straks en ziek je snel weer in het topic binnenkort! :W
  woensdag 21 december 2011 @ 01:00:10 #179
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_105849933
quote:
3s.gif Op woensdag 21 december 2011 00:51 schreef Bonno het volgende:
Ik help het je hopen! Ik ga naar bed, weltrusten voor straks en ziek je snel weer in het topic binnenkort! :W
Slaap goed! Ik houd het topic in de gaten :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_105858787
Goedemorgen iedereen!

@ Bonno : het was een goed idee om het forum terug nieuw leven in te blazen, ben net klaar met alle posts van gisteren te lezen, amaai, er wordt flink gepost, dat is geweldig! Nu Dven er ook bijgekomen is hoop ik dat anderen die het forum volgen ook beginnen posten, het kan jullie alleen maar ten goede komen!

@Dven : you're welcome. Ik ben zelf pas begonnen met Baclo te nemen en probeer iedere dag verslag uit te brengen. Ik volg het schema van ophogen zoals uitgelegd in de openingspost, per 3 dagen 15 mg erbij. Met 65 mg per dag is bij mij de drang naar alcohol nog niet weg. Wat ik wel merk is een ander gevoel als ik drink, vrij snel een draaierige kop en vermoeidheid. Gisteren viel ik een paar keer in slaap in de zetel. Ik had toen één bier en 5 glazen wijn gedronken. Ja, ik weet het, heb me weer laten gaan, ik ben er dus nog totaal niet...

@Maxum : bedankt voor de ondersteuning! Leuk te horen dat 150 mg het zou moeten doen bij mij. Ben eigenlijk echt benieuwd wanneer de drang volledig zal wegvallen. Hadden jullie dat plots of kwam het geleidelijk aan?

@ everbody : enjoy your day with Baclo :)!
pi_105860794
Even een kleine kanttekening, er zal ook in het koppie een knopje omgezet moeten worden en dat moet je zelf doen he? Je kan keihard door baclofen heen drinken (dan wordt je dus echt ziek, echt bedoel ik dan) maar het kan wel.
Zeker als je gevoelig bent voor invloeden van buitenaf en het versterkt elkaar dus zeker icm stimulerende geneesmiddelen/drugs kan dat gekke dingen doen. Doe ook af en toe even een checkup (het heeft bijv. ook invloed op bloeddruk) en hou een dagboekje bij.
Post van Maxum is ook wel een handige, teveel baclofen en je krijgt er een onwezenlijk dronkenachtig gevoel van. Ik kreeg er ook een ruis/piep bij in mijn hoofd en erg onvast ter been. Ongelukje is dan zo gebeurt.

Al met al, vertrouw op wat het doet maar luister vooral goed naar je eigenlijk lichaam. Moeilijk want dat hebben de meesten behoorlijk verwaarloosd maar probeer het toch maar.
Wanneer de drang wegvalt is niet te zeggen maar je zal zelf op een bepaald punt de drank moeten laten staan. Ga het (in geval van polygebruik) dan ook niet meteen overcompenseren met iets anders.

@bonno: Ik zal de mix eens voorleggen bij mijn HA. Ik ben nu weer heen gestuurd met zopiclon en dat werkt, als ik de dubbele aangegeven hoeveelheid neem. :{

Ik ben overigens iets jonger dan bonno en was een binge drinker. 's avonds dus, steeds sneller en steeds meer. Nu kan ik ineens wel genieten van een wijntje en gaat de fles ook soms leeg maar dan wel verspreid over een uur 6 minimaal. Sterker nog, vaak krijg ik hem zelfs over die hele tijd niet leeg. Vroeger was het ondenkbaar dat er een bodempje overbleef, desnoods kotste ik het uit maar op ging het. :X
pi_105863323
Hoi Jerommeke,

Bij mij verdween de drang naar alcohol vrij snel. Ik ben zelf vanaf de startdag Baclofen in een keer met drinken gestopt. Dat was puur op wilskracht. Ik heb zoals 2772011 terecht opmerkt, even de knop omgezet. Niet dat dat heel makkelijk was hoor, er moesten heel veel extra benzo's in om alle onrust maar te onderdrukken.

Mijn plan was dan ook:
Eerst de alcohol eruit, want die vormt de hoofdoorzaak van mijn benzo afhankelijkheid, om vervolgens de benzo's af te bouwen. Hetgeen beide is gelukt na een maand of 4.

Ik heb een tijdje op 50mg Baclo gezeten, maar dat nam de onrust onvoldoende weg. Op gegeven moment (na een maand of twee) besloot ik met de Baclo te gaan experimenteren. Heb het opgehoogd tot 150 a 175mg, en heb het na een tijdje teruggebracht naar ongeveer 100 a 125mg pd. Daar zit ik nu gemiddeld op en dat bevalt me uitstekend.

Bij de meesten hier verdwijnt de drang naar alcohol geleidelijk, tijdens het ophogen.
Je zou kunnen proberen om s'ochtends in een keer alvast 50mg te nemen, en dan nog eens 2 keer later op de dag 25mg te nemen. Ik denk dat je dan echt al vrij snel geen trek meer hebt in drank :r

Maargoed, ieder zijn eigen experiment!

Laters!
Coldplay | David Bowie | The Police | Keane | Bob Marley | Prince
  woensdag 21 december 2011 @ 14:08:41 #183
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_105865678
[quote]6s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Maxum het volgende:

.

Bij de meesten hier verdwijnt de drang naar alcohol geleidelijk, tijdens het ophogen.
Je zou kunnen proberen om s'ochtends in een keer alvast 50mg te nemen, en dan nog eens 2 keer later op de dag 25mg te nemen. Ik denk dat je dan echt al vrij snel geen trek meer hebt in drank :r

Laters!
[/quote

Maxum, weet je wel wat je hier schijft aan beginners/starters ????

Natuurlijk heeft hij dan geen trek meer in drank, dit overleeft hij niet en zeker niet als hij nog niet droog staat, lekker slim.

Niet te geloven, hoe dom kun je zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7

Ga lekker door zo, echt helpend.
pi_105867661
@ Jerommeke. Ik ben ook blij dat het weer een beetje gaat lopen hier. De laatste tijd bleven mensen hier weg omdat het telkens maar over hetzelfde geneuzel ging. Ik hoop ook dat er meer mensen bijkomen, misschien scheelt het dat er een wat beter leesbare openingspost staat nu.

@ 2772011 Geloof mij, het zal echt werken voor jou. Het is ook geen pure inslaper, het gaat heel geleidelijk werken. Verslavend is het echt absoluut niet. In al die jaren dat ik het gebruik ben ik alleen maar steeds minder gaan nemen. Ik slik nu een halve nozinan en een hele promethazine. Je slaapt er best diep van, maar je hebt 's ochtends niet zo'n gaar gevoel. Je moet natuurlijk wel ff wakker worden. Het is ook goed om gewoon een goed slaapritme op te bouwen. Iedere dag op dezelfde tijd naar bed. Erg belangrijk bij deze combi is dat je het altijd op dezelfde tijd inneemt. Ik slik het meestal om 23.00 uur en dan ga ik om 0.00 of 0.30 echt wel slapen. Het zorgt ervoor dat je goed in slaap komt en ook doorslaapt.

@ Kratos, je gaat maar door he, met dat rare gedoe, zo maak je geen vrienden hier! We hadden het eerder al over, iedereen kan gewoon zijn ervaringen posten. Ga je nu eens gewoon gezellig mee doen in plaats van alleen maar commentaar te hebben en iedereen af te kraken of dom te noemen? Anders kan je hier maar beter wegblijven.

Ik vind het juist een hele goede tip van Maxum, 's morgens gewoon wat meer nemen. Ik neem nu meestal bij het opstaan meteen 50 mg en dan na een uurtje weer 25 mg. Maar voor Jerommeke lijkt me nu wel het beste om eerst eens rustig op te bouwen en pas daarna te gaan experimenteren.

Ik had zelf vrij snel effect, zelfs zonder de knop om te zetten. Bier smaakte me ook ineens niet meer, hoe graag ik ook zou willen drinken.

Als je echt een avonddrinker bent zou je op den duur ook eens kunnen proberen om overdag juist wat minder te nemen en juist 's avonds ineens wat meer. Gewoon proberen, het werkt blijkbaar bij iedereen anders :)

Maar je moet het ook echt de tijd geven. Ik zei na vier maanden pas tegen mijn vrouw dat ik me eindelijk stabiel voelde. Geen rare gedachten of euforie meer, alle bijwerkingen waren weg. Geef jezelf die tijd. En heb je een keer weer veel gedronken, maakt niet uit. Ga gewoon verder waar je gebleven was en voel het niet als een mislukking.

Ik heb voor de eerste keer weer echt zin in de feestdagen. Hoef niet bang te zijn om me te misdragen omdat ik bezopen geworden ben. Maar ik kan gewoon meedoen. Misschien drink ik met de jaarwisseling wel acht of tien flesjes bier!

Ik ben wel heel erg blij dat ik van het blowen af ben. En niet telkens bier hoef te halen. Dat geeft echt een gevoel van bevrijding. En het scheelt enorm veel geld!

[ Bericht 8% gewijzigd door Bonno op 21-12-2011 15:09:19 ]
pi_105867971
@2772011 & Maxum
Bedankt voor jullie reactie!

Begint het zo stilletjes aan door te krijgen dat ik niet 100% op Baclo moet vertrouwen maar ook zelf echt willen stoppen. Alhoewel ik denk dat de neveneffecten die de combinatie Baclo en alcohol teweeg brengen ook het gewenste resultaat zullen opleveren.

Heb deze middag 40 mg genomen ipv 20 mg. De gevolgen zijn een enorme draaierigheid, ik kan haast niet recht op mijn benen staan. Nu weet ik zeker dat dit door die Baclo komt.

@ Kratos
Maxum bedoelt het goed en spreekt vanuit zijn eigen ervaring om me te helpen. Ik heb respect voor hem vooral als ik zie hoeveel tijd en energie hij opoffert om anderen te helpen terwijl hij het zelf eigenlijk niet meer nodig heeft.

@ Bonno
Ik heb al gedacht om pas 's middags te starten met de Baclo omdat ik ook pas vanaf 17:00 de drang voel om te drinken en overdag me vrij rustig voel. Alleen heb ik wat schrik om veel ineens te nmen gezien mijn ervaring van deze middag.
pi_105868104
Jerommeke, beter blijf je nu nog even op je schemaatje. In ieder geval wel gewoon in de ochtend nemen en de hele dag door. Als je pas in de middag begint dan komt het niet goed. Je dient het de hele dag door te nemen! Je lichaam moet verzadigd raken en dat heeft zijn tijd gewoon nodig.

Wijk er maar niet teveel van af. Als je je zo draaierig voelt is je lichaam gewoon nog niet helemaal gewend. Ik kan nu makkelijk 100 mg nemen zonder me raar te voelen (doe ik niet hoor). Geef het gewoon even de tijd. Niet teveel willen, maar gewoon rustig afwachten en doorgaan met je leven.

Je zou straks ook eens kunnen proberen om vaker op de dag kleinere hoeveelheden te nemen. Bijvoorbeeld acht keer per dag tien mg.
pi_105868199
@ Kratos

Hij zit al op een dosis van 65mg pd. Dus zijn lichaam heeft al enige gewenning opgebouwd voor de stof. Wat ik duidelijk wil maken is dat je vanaf dat punt best kunt gaan beginnen met experimenteren. Dat heb ik zelf ook gedaan vanaf de 50mg.

En weet je wat? Ik leef nog!!

En ook nog gezond, energiek, succesvol, avontuurlijk en bovenal heel erg gelukkig! Hoera!
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef Kratos58 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 21 december 2011 13:13 schreef Maxum het volgende:

Laters!
[/quote

Maxum, weet je wel wat je hier schijft aan beginners/starters ????

Natuurlijk heeft hij dan geen trek meer in drank, dit overleeft hij niet en zeker niet als hij nog niet droog staat, lekker slim.

Niet te geloven, hoe dom kun je zijn !!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)7

Ga lekker door zo, echt helpend.
Jij snapt er echt geen ene moer van, maar dat heb je hier al vaker bewezen met je nutteloze bijdrage binnen het topic.

@ Jerommeke,

Voor de duidelijkheid,

Hetgeen ik wil aangeven is dat je mijns inziens gewoon moet experimenteren met de Baclofen.
Als het iets teveel is, dan merk je dat direct. Luister gewoon goed naar je lijf.

Het is overigens niet gevaarlijk om iets te veel te nemen. Daar heb ik het vorige week nog uitvoerig met mijn arts over gehad. (wel als je er bijvoorbeeld 300mg in gooit)
Maar je bent niet gek natuurlijk.

Onprettig kan het zeker wel zijn. Maar daar is het experimenteren dan ook goed voor. Je wilt tenslotte van de booze af toch ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 15:23:08 #188
350302 Kratos58
groet Kratos58
pi_105868843
@ Bonno, blijkbaar weer een te felle uithaal ( = echt een bijwerking van Baclo), maar wel terecht.
Zoals je zelf schrijft moet Jerommeke het rustig opbouwen, vandaar mij opmerking hierover.
Het is een beginner/starter.
Jij en div. anderen zijn al langer bezig en dan kan je het jezelf permiteren om te spelen met je dosis.
Deze mensen zijn net bezig en weten bijgod niet wat ze te wachten staat of wat het met ze doet.
Naar ik begrepen heb staat deze nu al te wankelen op z'n benen, en dan zo'n idee, je praat wel even over 100mg !

Was ook niet van plan me nog te mengen hier maar dit soort opmerkingen mag niet gebeuren.
We proberen mensen te helpen/bij te staan, maar zo werkt het niet

god zegen u
pi_105868895
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:23 schreef Kratos58 het volgende:
Was ook niet van plan me nog te mengen hier
Mooi zo, de groeten :W
pi_105869382
quote:
Deze mensen zijn net bezig en weten bijgod niet wat ze te wachten staat of wat het met ze doet.
Naar ik begrepen heb staat deze nu al te wankelen op z'n benen, en dan zo'n idee, je praat wel even over 100mg !

Was ook niet van plan me nog te mengen hier maar dit soort opmerkingen mag niet gebeuren.

god zegen u
Wat ik hem adviseer komt neer op 35mg meer dan dat hij momenteel slikt. Shocking hoor!

Bey bey, zwaai zwaai :W
pi_105869446
@Bonno
Bedankt voor het advies. Ik zal het de dag door blijven nemen, misschien wat meer spreiden naarmate ik de dosis verhoog.

@Maxum
Ik begrijp je en je hebt wel een punt. Door het experimenteren merk je beter hoe je lijf reageert op de Baclo. Mijn experiment deze middag heeft me geleerd niet teveel te nemen ineens, toch niet in deze beginfase. En eerlijk gezegd, heb ik wat schrik gekregen om er nog veel op te drinken, de neveneffecten blijven wel meer dan een dag hangen. Ze zijn echt niet leuk, het hindert me zelf om bepaalde dingen te doen. Mijn hoofd blijft maar draaien....
pi_105869546
Hee Jerommeke, hoe oud ben jij eigenlijk?
pi_105869800
@ Jerommeke,

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:40 schreef Jerommeke1 het volgende:
@Bonno
Bedankt voor het advies. Ik zal het de dag door blijven nemen, misschien wat meer spreiden naarmate ik de dosis verhoog.

@Maxum
Ik begrijp je en je hebt wel een punt. Door het experimenteren merk je beter hoe je lijf reageert op de Baclo. Mijn experiment deze middag heeft me geleerd niet teveel te nemen ineens, toch niet in deze beginfase. En eerlijk gezegd, heb ik wat schrik gekregen om er nog veel op te drinken, de neveneffecten blijven wel meer dan een dag hangen. Ze zijn echt niet leuk, het hindert me zelf om bepaalde dingen te doen. Mijn hoofd blijft maar draaien....
Goed om te lezen man! Ik bedoel niet dat je je nu draaierig voelt, maar wel dat je de stap hebt genomen! Zoals je ziet geeft je lichaam het zelf aan. Stel je eens voor dat je er nu een sixpack in kegelt.. :r

Die duizeligheid verdwijnt vanzelf. No worry!

Gewoon zo doorgaan!
pi_105869803
Deze maand de rijpe leeftijd van 46 bereikt :)!
pi_105875118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:49 schreef Jerommeke1 het volgende:
Deze maand de rijpe leeftijd van 46 bereikt :)!
^O^

Wilde ik gewoon ff weten :P
pi_105877558
quote:
Dan nog zijn we volwassen en advies via internet bladiebla. Zelf nadenken! Kan overigens weinig misgaan, als je echt overdoseerd braak je het vanzelf weer uit want je wordt er kotsmisselijk en draaierig van.

Of dat nou zoveel slechter is dan jezelf elke dag een bijna delirium zuipen eventueel aangevuld met wat uppers of downers? Misschien voorkomt een flinke dosering baclofen een delirium tremens wel? Weet jij veel? Als ik die paar keren nu afzet tegen hoe het hiervoor was? Ik dronk mezelf hiervoor elke dag ziek en maakte mezelf wijs dat dat normaal was.

Je bedoelt het goed hoor maar ik vind het juist fijn dat alle geluiden hier gehoord worden. Ook ik heb de fout gemaakt een paar keer flink te overdoseren, tsja.
Jij doet het op jouw manier en 'wij' (die aanklooien) op onze manier, beiden werken blijkbaar want wat we gemeen hebben is dat we er allemaal flink op vooruit zijn gegaan.

Bottom line blijft gewoon zelf nadenken!
pi_105879096
Iedere keer als ik dit forum bezoek schrik ik van de informatie die ik hier aantref.
Ik wil mensen meegeven de informatie die men hier vindt, en de ervaringen van anderen, niet mee te nemen in hun oordeel over het gebruik of misschien gaan gebruiken van Baclofen.
Zelf gebruik ik Baclofen ook tegen mijn alcohol verslaving, maar ik ben ook een poly-gebruiker.
Personen op dit forum gebruiken Baclofen op een manier zoals ze ook het middel gebruikt hebben waaraan ze verslaafd zijn geraakt. Men experimenteert maar wat raak. Houdt geen rekening met de bijwerkingen en wat die je willen vertellen. Men houdt geen rekening met een fatsoenlijke gewenning, regelmatige inname en men overdoseert. Waarom zou je overdoseren, als je in staat bent naar je lichaam en psyche te luisteren en je dagelijks de hoeveelheid gebruikt wat je nodig hebt?
Een van de bijwerkingen van Baclofen is ene kater-achtig gevoel, maar als je er bij blijft drinken zul je dat niet ervaren. Dat gevoel is een waarschuwing waar je iets mee moet doen. Waakzaamheid in acht nemen en niet negeren of wegwuiven, met onzin redenen. Zijnde bij drinken heb je ook een kater. Als ik drink kan er ook van alles misgaan etc.
Dit soort gedragingen zorgt er niet voor dat medische acceptatie voor het gebruik van Baclofen dichterbij komt. Eerder dat het wordt afgestoten, alleen door het geëxperimenteer van een aantal mensen, die ook nog eens de neiging hebben deze onzin te moeten verspreiden op een veel gelezen forum. Sterker nog ik snap heel goed dat men zo voorzichtig is met het voorschrijven van het middel. Mensen die er niet mee om kunnen gaan zijn een gevaar voor zichzelf en indirect voor anderen.
Kortom neem de ervaringen van degene hier op het forum mee en trek je conclusie hoe je het vooral niet moet doen! Baclofen is een middel in de strijd met je verslaving en geen middel om te gebruiken om een verslaving in stand te houden. Met Baclofen kun je stoppen met de alcohol, maar is geen middel om sociaal te gaan drinken. Want wat is sociaal. Nee, dan ben je bezig met jezelf voor de gek te houden en wil je niks anders dan blijven gebruiken.
Baclofen is ook geen wondermiddel,gebruik het naast andere opties om te stoppen zoals een therapie. Maar je moet wel werkelijk willen stoppen.
Laat je ook niet afschrikken door de verhalen hier. Een goede opbouw en regulering van de gewenste dosis zal geen gevaar(in psychose raken) met zich meebrengen, maar dan moet je wel in staat zijn om dit te herkennen.
Dit is mijn mening en doe ermee wat je wilt!
pi_105880448
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:40 schreef BertKlonterman het volgende:
Kortom neem de ervaringen van degene hier op het forum mee en trek je conclusie hoe je het vooral niet moet doen!
Weet je wat je moet doen? Zelf nadenken en voor jezelf uitzoeken wat voor jou werkt. Of luisteren naar je lichaam en psyche zoals jij het noemt.
Wat je hier leest zijn individuele verhalen van op zichzelf staande personen die onderling allemaal verschillen en ook nog eens verschillende middelen misbruiken. Mij zal je geen advies zien geven waar jij je nu wel toe laat verleiden.
Ik snap sommige dingen ook niet en andere weer wel. We zijn oud en wijs genoeg er de informatie uit te pikken die voor ons individueel van belang is toch?

Vergeet niet waar je vandaan komt. De toepassing van baclofen is geen exacte wetenschap. Het is nu een beetje de ene blinde die tegen de andere blinde zegt 'zie je dat?' |:(

Ik kan er echt zo slecht tegen als er weer iemand binnen komt denderen met een 'oh jullie doen het helemaal verkeerd!' :{
Wat is dan de weg oh wijze man? Eentje die voor iedereen en elke verslaving werkt? Als iedereen nou gewoon fijn voor zichzelf nadenkt en handelt zoals hij of zij goed betaamd? Lijkt me een gezond uitgangspunt toch? ;)
pi_105880737
Bertklonterman, ik heb jouw betoog gelezen, maar eerlijk gezegd kan ik er niet echt heel erg veel mee. Zou je het eens kort en bondig kunnen samenvatten?
pi_105884103
Kort samengevat: blijf voornamelijk allemaal lekker prutsen, maar val andere daar vervolgens niet mee lastig. Hou die onzin, experimenteer, ervaringen allemaal lekker voor jezelf.

Baclofen is geen onschuldig middel. Het in een zwaar medicijn dat je off-label gebruikt in een dosis van 10 keer de normaal voorgeschreven hoeveelheid. Dat brengt gevaren met zich mee. Daar moet je verstandig mee omgaan, om die gevaren preventief te kunnen herkennen en uiteindelijk te voorkomen. Gebruik je gevoel en verstand.
Ik ga ervan uit dat wanneer je reageert om mijn post er wel een vorm van herkenning in ziet.
Degene die wel verstandig met het middel om gaan zullen minder snel de neiging hebben er inhoudelijk op in te gaan.

Het is zoals gezegd mijn bedoeling geweest mensen die informatie zoeken over het gebruik van Baclofen, er op te attenderen de onzin, hier vaak gepubliceerd, te filteren en daardoor hun eigen manier te vinden om Baclofen, al dan wel of niet te gaan gebruiken. Ik heb hier duidelijk geleerd hoe het niet moet. Dank daarvoor! Als mensen aangeven dat het geen exacte wetenschap is dan klopt dat. Maar het is ook geen groot experiment. Het is analyseren, proberen, toetsen en evalueren en niet bedenken wat zullen we nu weer eens proberen. Vandaag een beetje meer of doen we vandaag maar weer wat minder? Wat een naïviteit! Puur gebruikers gedrag,

Bij deze heb ik er al 1 post meer aan besteed dan de bedoeling was. En nog steeds is het niet kort en bondig. Maar het zijn wel de laatste woorden die ik er aan wil besteden.

Voor potentiële gebruikers en andere geïnteresseerden is voldoende wel goed gefundeerde informatie op het internet te vinden, maar erg weinig in dit topic op dit forum!
Succes allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')