Hoi 2772011,
Pas je wel een beetje op? Zo snel van een dergelijk hoge dosering (200mg?) naar nul is behoorlijk heftig. En voor dat je het weet zit je
toch weer dagelijks aan de alcohol..
Waarom zoek je niet wat meer naar een middenweg? Ik ken genoeg mensen die (na lang genoeg te hebben geëxperimenteerd) door de Baclofen zich in de basis voelen zoals jij het zelf omschrijft,
quote:
Dat lijkt me toch iets dat je uiteindelijk wilt behouden. Het zou goed kunnen dat je met een lagere, maar stabiele dosis Baclofen, toch dit gevoel behoud, terwijl je daarnaast gemakkelijk zo nu en dan eens 'sociaal' een biertje kan drinken. Het hoeft allemaal niet zo extreem
Een tijdje terug slikte ik ook even een zeer (extreme) hoge dosis Baclo. Ik werd er compleet hyperactief van, kon er ook niet meer van slapen en stond ook nog al ver van mezelf af.
Dit is ook een heel bekend verschijnsel van een te hoge dosis Baclofen. Ik heb toen de dosering meer dan gehalveerd en ga al maanden prima op mijn 'onderhouds' dosis.
Door de Baclofen ben ik bevrijd van alcohol. valium, xanax en andere tranquillizers. Ook anti depressiva (Seroxat, Zoloft) behoren volledig tot het verleden.
Over het algemeen voel ik me hierbij echt perfect. En tsja, er zit natuurlijk ook wel eens een kut dag tussen, maar ja, that's life.
Zonder de Baclofen zou ik zeker weten heel snel terug vallen in mijn oude 'patroon'.
Als ik jou was zou ik toch nog even echt goed overwegen of je dit doorzet.. Grote kans dat je weer terug bij jezelf bent met een lagere dosering!!
In ieder geval, wat je ook doet, hoop dat je jezelf terug vind en natuurlijk, succes!
En laat binnenkort nog even iets van je horen
[ Bericht 0% gewijzigd door Maxum op 12-01-2012 23:27:18 ]