Lelijke mensen mogen geen partner vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Lexareclames met natuurlijk alleen maar mooie mensen.
Retorieeeeekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger hadden wij op de satelliet een zender waar 24uur per dag een hysterische Franse kok dingen stond te koken, met daverend enthousiasme, zonder ondertiteling. Betere tv voor als je 's nachts dronken thuis komt is er nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben we hier ook. geen hol aan.
Als ze die moeder van daarnet erin plaatsen komt er niemand meer op die site.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jawel, komen echt wel lekkere gerechten voorbij hoor![]()
MeesterpatissierDat wilde ik ook altijd worden
Neej, ik wilde altijd meesterpatissier worden. Door omstandigheden kon ik alleen helaas de opleiding niet afmaken..quote:
VIND IK OOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Gordon doet dit echt leuk en hij ziet er zo goed uit elke keer.
Dan had ze niet mee moeten doen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind niet dat die vrouw dit verdient
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan had ze niet mee moeten doen..
quote:
Maar op fok om haar lachen kan wel?quote:
Die 'ik ben wat je noemt een mooie jongen' reclame danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook wel een beetje. Ik zou haar bijna doen (met een snorkelmasker op).quote:
Mijn dikke duim misschien...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Die oorbellen, daar kun je mee hoela-hoepen
Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef DjinN het volgende:
En maar vol blijven houden dat het haar niets doet...kan me niet voorstellen dat het je niets doet als iemand zoiets over je zegt
Volgens mij schaamt hij zich een beetje om zijn reactie van net.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Gordon doet nu wel een beetje schijnheilig
zou Lactacyd haar zuurgraad kunnen herstellen denk je ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje. Ik zou haar bijna doen (met een snorkelmasker op).
Goed puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |