quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef Renesite het volgende:
Zo wat anders is ze!
Ow, dat is die andere moeder
goddomme veeg me opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef starla het volgende:
[..]
Kan je niet voorstellen dat ooit iemand in haar put heeft gezeten.
Waarschijnlijk een paar haarballen en een oude tampon.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
Arme vrouw, ze heeft wel erg veel meegemaakt denk ik. Echt triest! Ben benieuwd wat er als eindresultaat uit komt![]()
*proest*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:44 schreef starla het volgende:
[..]
Kan je niet voorstellen dat ooit iemand in haar put heeft gezeten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef starla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een paar haarballen en een oude tampon.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Zooo.. vandaar die aardbeving in NL laatst; Herman den Blijker viel van zn paard.
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een onzin over die piercings in dat pakje. Waar maak je je druk om zeg.
[..]
[..]
Ze baalt dat ze zelf geen borsten heeft wss.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vind tepelpiercings eerder iets voor 20jarigen ofzoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
MILF!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik vind tepelpiercings eerder iets voor 20jarigen ofzo
Ik zie het, Kim Hollandquote:
Die eet die haarballen gewoon weer op!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef hexje het volgende:
Kim Holland, Over stinkende putten gesproken.
Nou, jij krijgt meteen je wens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Over scheidingen...
Waarom geen kookprogramma?
Mooi toch van die priemende tepels door een shirtje heen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:42 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ze draagt ook nog eens geen BHDat vind ik echt ultieme onverzorgdheid
Is er niet zo'n nieuwe tvzender nu? 24uur per dag koken met Rudolph van Veenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Over scheidingen...
Omdat liefde van de man door de maag gaat. het moet nu over scheidingen gaan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Over scheidingen...
Als je mooie boobs heb miss, maar niet als je hangers hebt die het zicht van je navel blokkerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi toch van die priemende tepels door een shirtje heen?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Is er niet zo'n nieuwe tvzender nu? 24uur per dag koken met Rudolph van Veen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik den dat ze triest naar onder wijzenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi toch van die priemende tepels door een shirtje heen?
Dat klopt, dat hebben we hier ook. geen hol aan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jawel, komen echt wel lekkere gerechten voorbij hoorquote:
Lelijke mensen mogen geen partner vindenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Lexareclames met natuurlijk alleen maar mooie mensen.
Retorieeeeekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Vroeger hadden wij op de satelliet een zender waar 24uur per dag een hysterische Franse kok dingen stond te koken, met daverend enthousiasme, zonder ondertiteling. Betere tv voor als je 's nachts dronken thuis komt is er nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, dat hebben we hier ook. geen hol aan.
Als ze die moeder van daarnet erin plaatsen komt er niemand meer op die site.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jawel, komen echt wel lekkere gerechten voorbij hoor![]()
MeesterpatissierDat wilde ik ook altijd worden
Neej, ik wilde altijd meesterpatissier worden. Door omstandigheden kon ik alleen helaas de opleiding niet afmaken..quote:
VIND IK OOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
Gordon doet dit echt leuk en hij ziet er zo goed uit elke keer.
Dan had ze niet mee moeten doen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind niet dat die vrouw dit verdient
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan had ze niet mee moeten doen..
quote:
Maar op fok om haar lachen kan wel?quote:
Die 'ik ben wat je noemt een mooie jongen' reclame danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ook wel een beetje. Ik zou haar bijna doen (met een snorkelmasker op).quote:
Mijn dikke duim misschien...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Die oorbellen, daar kun je mee hoela-hoepen
Lijkt me ook niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef DjinN het volgende:
En maar vol blijven houden dat het haar niets doet...kan me niet voorstellen dat het je niets doet als iemand zoiets over je zegt
Volgens mij schaamt hij zich een beetje om zijn reactie van net.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
Gordon doet nu wel een beetje schijnheilig
zou Lactacyd haar zuurgraad kunnen herstellen denk je ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:54 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje. Ik zou haar bijna doen (met een snorkelmasker op).
Goed puntquote:
Yup. En ook die foto moest, waarom daar onderscheid in maken als het in het programma hoort?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |