Ik vond het hier eerlijk gezegd nog meevallen. Ik dacht dat het kouder zou zijn, maar ik heb zelfs geen koude handen o.i.d. gekregen.quote:Op maandag 14 november 2011 09:38 schreef sylvesterrr het volgende:
En, wie heeft er vanochtend gelopen?
Ik niet, want ik heb gisteren al gelopen. Ik weet overigens niet of ik met dit weer zou lopen, het was vanochtend ijskoud!
Zwemmen is funest voor voetbal, hetzelfde geldt voor hardfietsen. Je moet mij niet vragen waarom maar juist die twee zijn daar funest voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:48 schreef jeroen89 het volgende:
Ach3r0n, bedankt.
Ja vermoedelijk komt het door het voetbal doordat je daar alleen maar het korte (snelle) loopt werk gebruikt. En probeer zodoende ook altijd +/- 5 tot 7km te lopen zodat ik mooi het ritme van het voetbal vast kan houden. 10km of meer rustig lopen heeft tog geen toegevoegde waarde tijdens de wedstrijd.
Ben nog een klein beetje aant twijfelen of ik nu nog wel door zal gaan met hardlopen 's avonds. Tis donker je ziet geen fluit en wordt natuurlijk gevaarlijker. Miss moet ik wel op zoek naar wat anders b.v. schaatsen of zwemmen.
Voetbal conditie is anders hé dan triathlon conditie. Voetbal is interval en triathlon niet. Daarbij ken ik iemand die naast voetbal ging hardfietsen en het werd met de week slechter zijn voetbal spel, komt door andere spieren die je gebruikt, zelfde als met zwemmen. Dit is mijn gedachte héquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:25 schreef jeroen89 het volgende:
Nou ja funest denk ik eigenlijk ook niet hoe doen die triatlon leden dat dan? Weet dat die vooral moeite hebben met het schakelen tussen de activiteiten door. Kracht training voor je benen lijkt mij bv erger. Maar miss. weten anderen hier wel meer van.....:)
Had je zo'n thermoshirt van Heatwear? Die zijn dacht ik best wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:11 schreef Neelix het volgende:
Ik gebruikte voor het hardlopen in de winter een thermoshirt met daarover een hardloopshirt, maar dat thermoding begon laatste tijd toch een beetje te stinken. Dus ik heb laatst in de VS deze gekocht:
http://eu.thenorthface.co(...)html?colour=198269#1
Zit best prima, heerlijk warm en toch niet zweterig.
Ik was net aan het zoeken naar een leuke hartslagmeter. Ik heb je nageaaptquote:Op woensdag 23 november 2011 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had je zo'n thermoshirt van Heatwear? Die zijn dacht ik best wel goed.
Ik heb zonet deze besteld, andere horloges zijn kapot en zocht dus even een niet al te dure met hartslagmeter en timer etc. Allemaal positieve reviews en niet te prijzig
[ afbeelding ]
http://www.sporthorlogece(...)a-pc-25-10-geel.html
Nu hopen dat het geen miskoop blijktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was net aan het zoeken naar een leuke hartslagmeter. Ik heb je nageaapt
De reviews zijn erg positief. Ik zat eerst naar deze te kijken, http://www.kijkshop.nl/pr(...)slaghorloge-pm-383t/quote:Op woensdag 23 november 2011 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu hopen dat het geen miskoop blijktMorgen binnen en dan gelijk even uitproberen
Daar heb ik ook naar gekekenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
De reviews zijn erg positief. Ik zat eerst naar deze te kijken, http://www.kijkshop.nl/pr(...)slaghorloge-pm-383t/
maar over Cresta kan ik niet veel positieve reviews vinden
Deze was van Haglofs. Prima thermoshirt, maar al een paar jaar oud en dan gaan ze blijkbaar een beetje stinken...quote:Op woensdag 23 november 2011 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keurig horloge, vandaag getest. Hartslagmeter werkt uitstekend. Misschien in het begin even uitvogelen hoe alles werkt maar daarna is het prima. Ben er erg tevreden overquote:Op woensdag 23 november 2011 15:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb zonet deze besteld, andere horloges zijn kapot en zocht dus even een niet al te dure met hartslagmeter en timer etc. Allemaal positieve reviews en niet te prijzig
[ afbeelding ]
http://www.sporthorlogece(...)a-pc-25-10-geel.html
Fijn om te horen. Ik heb hem ook binnen, maar nog geen tijd gehad om het boekje erbij te lezen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Keurig horloge, vandaag getest. Hartslagmeter werkt uitstekend. Misschien in het begin even uitvogelen hoe alles werkt maar daarna is het prima. Ben er erg tevreden over![]()
Mijn hartslag was gemiddeld 159 over iets meer dan 5km in 33 minuten (hardlopen en stappen) Ik had er nog wel erg moeite mee om hem daar te houden, voelde net alsof ik er met de rem op liep en dat het meer energie kostte om te lopen. Mijn doel is wel om soepel te kunnen hardlopen en dan met hartslag onder de 160. Wanneer ik zonder rem er op loop gaat mijn hartslag tot 180 denk ik en dan voelt het lopen veel beter aan en lijkt het minder energie te kosten.
Al met al ben ik toch wel redelijk tevreden, en vind ik het een prima aankoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |