nice en toch nog 1146 gewordenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef Ach3r0n het volgende:
Vandaag meegedaan aan de 8KM in Apeldoorn. Helaas was ik erg laat bij de start en moest daardoor in het tweede vak starten. Op het parcours was het erg druk waardoor ik niet echt ruimte had om op eigen tempo te lopen. Halverwege had ik het zwaar zodat ik even overging op wandelpassen. Het laatste deel van de route kon ik op een beter tempo lopen en waren de laatste heuvels geen probleem.
Mijn tijd was 44:01 (10,9 km/u). Niet supersnel maar toch wel tevreden hiermee. Na al mijn blessures is het fijn weer eens te lopen zonder klachten.
Gaaf dat je hebt meegedaan, mooi resultaat ook gezien omstandigheden! Balen van de chaos. Klinkt alsof het niet echt goed georganiseerd was?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Ach3r0n het volgende:
Op dit moment zelfs 1101e![]()
Het was sowieso een chaos tijdens de wedstrijd met snelle en langzamere lopers door elkaar. Het verbaast me dat er geen valpartijen geweest zijn.
Vanavond weer 5 KM gelopen om de spieren soepel te houden. Had geen last van de kou, maar wel van twee vervelende blaren op beide voeten die ik zondag heb opgelopen.
Dit topic is een beetje dood en de meeste (zoniet alle) lopers zitten tegenwoordig hier: Hardlopen voor beginners #80 - Inclusief klustipsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:39 schreef DeltaFlyer het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen. Merk wel dat ik conditioneel achteruit ben gegaan. Maar weer rustig opbouwen! Zijn er hier mensen uit Utrecht die hardlopen?
Nieuw deeltje:quote:Op zondag 6 mei 2012 18:19 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit topic is een beetje dood en de meeste (zoniet alle) lopers zitten tegenwoordig hier: Hardlopen voor beginners #80 - Inclusief klustips
Hoi!quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:31 schreef Finland. het volgende:
Hallo lieverds, ik meld me hier ook! Het topic in LIF gaat me op dit moment een beetje veel en veel te snel (hallo, anderhalf uur voor een vol topic).
Ben sinds deze winter aan het lopen, alleen vanwege bloedarmoede is het niet helemaal rozen gegaan. Gelukkig ga ik de 23e meedoen aan de TT-run en ben ik ingeloot voor de 4Mijl.
Op het moment ben ik zeker geen snelle loper, vooralsnog wil ik alleen afstand trainen. Moet ook wel, want bij de TT-run ga ik twee rondjes doen en ik kan nog geen 8,8 km achter mekaar. Nog even doorzetten dus! Na deze wedstrijd wil ik wel snelheid er bij gaan trainen, met oog op de 4Mijl. Nu doe ik er nog een dikke 40 minuten over maar ik wil absoluut onder de 35 en als het kan tegen de 30 aan.
HOI YUR
Dat weet ik, maar 5min/km is best snel voor iemand die begint.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:45 schreef Finland. het volgende:
4Mijl is dan ook pas in oktober, dus ik heb nog eventjes om te trainen.
True. Ik mocht willen dat ik dat een aantal kilometers vol kan houdenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar 5min/km is best snel voor iemand die begint.
You did...quote:Op zaterdag 2 juni 2012 23:50 schreef YUR het volgende:
[..]
True. Ik mocht willen dat ik dat een aantal kilometers vol kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |