Das echt een smerig gevoel, bluhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Er mag wel jongen achter mijn naam
En soemp, ik heb van die hele placenta niets gemerkt... Die floepte er inderdaad zo uit bij mij...
Ik kreeg gelijk een prik in mn been. En,daarna stelde de verpleegkundige zich voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef bitterend het volgende:
Onze vk zei iets over een prik in je billen als de placenta niet los laat? kan me niet veel van herinneren
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
De.placenta die eruit glibbert, brrr
Hmm geen idee, t was verdoofd ivm vaccuumpomp en bijbehorende knip.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
Ik ben redelijk stil geweest tijdens de bevalling, maar toen het hoofdje eenmaal stond had ik echt het gevoel dat de hele boel in de fik stond en kon ik alleen maar Auwauwauwauwauwauw uitbrengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
mental image.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Maar een cactus? Ik weet het niet hoor, ben ook niet van plan om het uit te gaan proberen om te zien wat erger is
Nou hier moest ie eerst mee met de gynquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
slapen? moet er niet aan de tiet gedronken worden? luiers verschoond? ......... aaaahhhhh*paniek*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh ja dat voelde k wel idd dat staan. Dat was een rotgevoel ja...
(en k had een verdoving voor de knip)
Ik zal maar niet beginnen over t hechten![]()
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoelang staat zon hoofdje dan tijdens een bevalling?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.
+1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Vlindur het volgende:
Toen het hoofdje stond heb ik gegild. Heel veel en heel hard,
En ik ben een type wat echt niet zou gillen![]()
![]()
*AUW*
Heeft ze uiteindelijk gepast? Of moest ze anders gehaald worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
+1.
Bij leyla niet. Daar heb ik wel wat harder gezegd dat het niet past.
Nou... bij mij begon ze in eerste instantie toch echt te punniken zonder te checken of de boel nog verdoofd wasquote:
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant was ik binnen het jaar weer zwanger, dus zo afschrikwekkend was het nou ook weer niet
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.
auw auwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.
Dat ook natuurlijk... Weet je, ik herinner mezelf dat het zeer deed, maar voor de pijn zelf heb je toch geen herinnering en dat ebt gewoon gelijktijdig met de spierpijn weer weg...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..
Ahh ok..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh.
En het is ook gewoon voor iedereen en elke keer verschillend hè??
Leyla was van begin tot eind 3 uur. Waarvan eigenlijk de laatste 7 minuten, dus het persen, pijnlijk waren. Daarvoor lag ik gewoon lekker te kletsen. Ik gaf zelfs nog vrij helder aan dat de weeën veranderde en toen ging het heeeeel snel.
Nou t hechten daar voel je op zich niks van,maar t gaas dat maar binnen geduwd wordt, zodat hij niet gehinderd wordt door t bloeden...dat was echt heel naar, raar, vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
omdat Sonnetje er niet over wou beginnen kreeg ik een koude rilling
Ja, daar zat ik ook op te wachten, die poepdrang. Dat had ik dus helemaal nietquote:
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef bitterend het volgende:
Dat zei de vk ook...dat poepen tijdens de bevalling een goede teken was dat de kleine een goede positie heeft voor de uitgang
Het heeft inderdaad ook helemaal geen zin om jezelf er druk om te maken... Het is kut (of nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Troel het volgende:
Het kan ook anders hoor damesDat de ruggeprik nog niet uitgewerkt is als je het kind eruit poept en er een enkele hechting gezet wordt
Maar mochten ze je een injectie willen geven voor die placenta, in je been is het prettiger dan in je infuus
Nee, ik zou zo nog tig bevallingen doen, alleen die zwangerschappen
Spierpijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk... Weet je, ik herinner mezelf dat het zeer deed, maar voor de pijn zelf heb je toch geen herinnering en dat ebt gewoon gelijktijdig met de spierpijn weer weg...
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Vlindur het volgende:
Een kind pers je er ook uit, maar daarna poepen durf je niet.![]()
Ik ben zoooo benieuwd hoe ik het over 3 weken flik
Heb je meer kans op uitscheuren als je op een baarkruk bevalt? door de druk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb het staan van het hoofdje niet gevoeld, was bezig met een perswee en ineens zei de vk dat ik NU moest stoppen en viel hij er letterlijk uit zeg maar (zat op baarkruk, ze ving hem net op)![]()
![]()
Veel te snel gegaan en dat zag niemand aankomen.
Ik vond gewoon de urenlange weeen het pijnlijkst, ik lag ze weg te puffen met steeds mn handen keihard knijpend in de box die voor me stond.
Maar iedere bevalling is anders he, sommige mensen hebben helemaal geen urenlange weeen
Geen geheimen bij mij hoorquote:
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.
Jij hebt alles gehad, van gekke bloed tot poep, plas en kots tijdens de bevallingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen geheimen bij mij hoor
Ik maak bevallingen niet mooier dan ze zijn
Maar nu bijna 2 jaar later heb ik er -bijna- al weer zin in![]()
En, nóg een 'oh ja' Toen ik persweeen kreeg moest ik ook overgeven.
Ik zweer dat je alle schaamte gauw voorbij bent als je eenmaal ligt te bevallen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.
Ik weet nog dat ik bij Ruben toen op een gegeven moment naar de wc moest en ik op zo'n postoel mocht. Het verpleegstertje vroeg later of ze asjeblieft een raam open mocht zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen geheimen bij mij hoor
Ik maak bevallingen niet mooier dan ze zijn
Maar nu bijna 2 jaar later heb ik er -bijna- al weer zin in![]()
En, nóg een 'oh ja' Toen ik persweeen kreeg moest ik ook overgeven.
Ik vond het het ergste voor mn man, dat die dat allemaal aan moest 'ruiken'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.
Hm, de rest van de bevalling maak ik me eigenlijk helemaal -nog?- niet druk om. Stom toch? Ik zit me alleen druk te maken om wat de vk wel niet moet denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.
Ja,klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je meer kans op uitscheuren als je op een baarkruk bevalt? door de druk?
Ik laat mijn man dit topic morgen lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vond het het ergste voor mn man, dat die dat allemaal aan moest 'ruiken'![]()
![]()
Voor de vk en zuster kon me het echt niet schelen, die waren het wel gewend toch?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens gedroomd dat ik aan het bevallen was en dat Stewie Griffin naar buiten kwam. Deed in m'n droom ook erg veel pijn, dat hoofd....
En ik heb er het leukste kind voor terug gekregen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jij hebt alles gehad, van gekke bloed tot poep, plas en kots tijdens de bevalling
Je hoeft het voor mij niet mooier te maken! ik hoor het graag zoals het is
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja,klopt.
Ik mag een tweede keer niet weer bevallen op de kruk ivm kans op openbarsten van dit litteken.
Ze kijken dus wel mee als je bevalt op zo'n kruk he, via een spiegel op de grond tussen je benen, maar dit ging gewoon zo snel dat niemand het in de gaten had
Dat dus!!!! Ik had na de tijd een bom in vagina zoals de vk het noemde. Volgens mij kwam dat omdat mijn meiske met haar gigahoofd lekker daar even moest blijven liggen.... Dat kon mijn vagina niet aan hahahsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Het hoofdje wat staat. Dat vond ik serieus het ergste van de hel bevalling. Het idee dat heel je doos in de gruzelementen ligt. Die druk van onder die niet meer weggaat. En dan een vk die staat te vertellen dat ik even rustig moet ademen en wachten op een wee. Wtf?? M'n doos gek. Haal dat kind eruit ofzo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef wickie het volgende:
Ik heb gewoon heel vaak 'sorry' geroepen
Hey, ik heb er tenminste nog even een verzachtend fotootje bijgezet. Jij hebt ook snel je eigen beebje in je armen en dan kan de wereld om je heen barsten. En jij barst van gelukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Nirak het volgende:
Fijn om allemaal te lezen
Nu heb ik nog meer zin in bevallen
+1!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef octopussy het volgende:
Zo bizar hè? Ik weet wat voor hel het kan zijn...
Maar ik heb toch zo'n zin om weer te bevallen
Jaaahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hey, ik heb er tenminste nog even een verzachtend fotootje bijgezet.
Ik ben dan wel geen Elmo, maar toch:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Degene die zegt dat een keizersnee 'kiezen is voor makkelijk' die zouden ze moeten afschieten.
Ik heb er geen gehad maar ik ben er van overtuigd dat het net zo zwaar is als een gewone bevalling.
En ik mag graag met Elmo grappen dat zij voor de easy-way-out heeft gekozen om haar doos intact te houden maar wij weten beiden wel betervoor jou
Ja, ik wilde me hier komen melden, maar misschien moet ik het nog even uitstellenquote:
Tja, als je een weeenopwekkendinfuus krijgt is een infuus wel erg prettigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef PureEvil het volgende:
Bij de 1e heb ik ook gekotst van de weeën.....bah, was niet fijn...
de 2e was er binnen 3 uur... En ondertussen ook tussen de weeën door ff naar de wc gewaggeld om te poepen. (ja, soms voel je dat dus wel aan...) en dat komt er vanzelf uit, want je mag niet persen.
Bedoel, wie wil zn kind op de ziekenhuis wc geboren zien worden.. , niemand toch![]()
Bij mij hoeven ze trouwens écht NIET aan te komen met een po stoel of een infuus (dat soms standaard wordt aangelegd?) want ik heb me al voorgenomen dat ik zo het ziekenhuis uit waggel als ze dat proberen
Ik zou willen dat je hier een keizersnee op verzoek zou mogen doen. Ik ben banggggggquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Vlindur het volgende:
Nou ja, bevallen is kut. Dat is nou eenmaal zou.
Het doet ook echt pijn. En het is naar. En je doos is aan gort. Ook al ben ik niet geknipt of gescheurd, zitten deed zeer![]()
En dan moet je naar de wcEn plassen doet zeer
En poepen durf je niet
Je bent te lief dat je aan me denktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:29 schreef Kyara het volgende:
Goedemorgen, lekker bezuig geweest gisteren hier
Leuk voor Timejumper!![]()
Overigens staat de nieuwe papa nog niet in de OP. Staat in het vorige topic.
Nou zo klein is je gaatje dan niet meer hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nu kan ik alleen maar denken, uhhhh zo klein zijn ze helemaal niet, en dat moet allemaal door m'n kleine gaatje![]()
![]()
![]()
Waarom ben ik toch altijd zo visueel ingesteld?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou zo klein is je gaatje dan niet meer hoor
Een psychiater bij de instelling waar ik werk ( n man )quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
Degene die zegt dat een keizersnee 'kiezen is voor makkelijk' die zouden ze moeten afschieten.
Ik heb er geen gehad maar ik ben er van overtuigd dat het net zo zwaar is als een gewone bevalling.
En ik mag graag met Elmo grappen dat zij voor de easy-way-out heeft gekozen om haar doos intact te houden maar wij weten beiden wel betervoor jou
Gefeliciteerd!! Spannendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:58 schreef jaantje_ het volgende:
[..]
Ja, ik wilde me hier komen melden, maar misschien moet ik het nog even uitstellen.
Maarreh, gistermiddag en vanochtend 2 streepjes geplast, dus ik kom hier alvast meelezen / posten. Alles is nog wat onwerkelijk, maar over een maand of 8 zal het vast gewend zijn
.
Ja kun je je er wel op voorbereiden? Zoals ik t lees en op tv zie, loopt een bevalling iedere x zo anders..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:31 schreef TimeJumper het volgende:
Flugeltje jehebt helemaalgelijk, en vaak gaat dit goed.
Maar soms "bespringt" me de paniek opeens. En hoe kan je je nou ergens op voorbereiden als je niet weet hoe erg de pijn is en of je die wel kunt hebben.
Maar ik ga maar terug in "blokstand" en blok gewoon heel die bevalling,ik ga er niet aan denken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, en wat betreft poepen NA de bevalling: Gewoon doen, ga het niet ophouden! Zodra de drang er in, GAAN! Als je het ophoudt wordt t alleen maar harder en dus lastiger om te poepen.
Ik vond de eerste keer ook eng, maar uiteindelijk viel het me allemaal reuze mee.
Ik heb ook niet zitten eikelen met plassen, dat je moet spoelen met een maatbeker ofzo. Gewoon in de douchekabine staan en ondertussen met lekker warm water spoelen.
[ Bericht 8% gewijzigd door Take_A_Picture op 15-10-2011 11:00:21 ]Tralalalaaa
Hmm kan me daar niets van herinnerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef MamaPurk het volgende:
Het snijden voel je niet nee maar dat ze vervolgens naar je kind aan het graven zijn voel je wel. Je voelt duwen en trekken, echt een hele vreemde gewaarwording. Je voelt wel wat maar geen pijn zeg maar
Strakke doosquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:14 schreef Asyniur het volgende:
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:51 schreef covie het volgende:
Ik ben echt witheet van woede, zal zorgen dat zij viavia krijgt te horen als ik bevallen ben.
Echt![]()
![]()
![]()
Ik had koliekpijn door een galsteen. En ik heb tijdens de aanval geroepen dat ik nog liever een bevalling deed.. Bij koliekpijn ben je je er veel bewuster van, en die pijn gaat ook niet weg tussendoor. Bij een bevalling heb je meestal nog wel even tussen de weeen om adem te halen. Al had ik een weeenstorm, dus weinig rust tussendoor, maar toch liever dat, dan die koliekpijn ooit weer..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:26 schreef Poezebeest het volgende:
Maar sinds ik zwanger ben heb ik er helemaal niet meer zo'n angst voor, ik kijk er wel naar uit, hoe het zal zijn, of de weeën net zo'n pijn doen als de koliekpijn vorige week...
geen idee nog, volgens mij wel mijn neus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:33 schreef Soempie het volgende:
Kyara, kun je al zien op wie hij lijkt?
Hoe oud is best jong?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef meissie1595 het volgende:
Hier ook aan beide kant de eerste, wel een zusje en een broer maar die zijn nog meer met uitgaan bezig. Ben zelf ook nog best jong :p Aan man ze kant is hij enigs kind
Klopt, mijn zus 6 en mijn broer 7 en mijn lief is met zijn 40 jaar ook de jongste van de 3. (Ik ben zelf 35quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Poezebeest het volgende:
Dan zijn jouw broers/zussen ook een stuk ouder Susie, of niet?
Leuk Zoë, zo met je zus samen zwanger zijn, lijkt me heel bijzonder.
Ja, ik ga heel vaak met m'n nichtje-to-be knuffelen denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Zoë23 het volgende:
Jaantje, kun je mooi zien hoe t bij je zus is dushihi
en dan natuurlijk de vraag: hoe oud is zoooo oud?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef Poezebeest het volgende:
Ik denk altijd dat iedereen op het forum hier in z&g net zo oud is als ik, haha, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo :$
hahaha! Dat is ook zo!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:44 schreef Poezebeest het volgende:
Haha, ja hoor, vind mezelf ook nog niet heel oud, maar als ik dan begin 20-ers zie staan voelt dat als heeeeeeel lang geleden.
Leuk is dat he.quote:
nog ff geduld.....quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef bitterend het volgende:
Kyara ik ben zoooooo benieuwd naar jullie kamer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef flugeltje het volgende:
oh jeetje, dan ben ik 't toffe wijf hier....
Je bent zo jong als je jezelf voeltquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:32 schreef flugeltje het volgende:
oh jeetje, dan ben ik 't oude wijf hier....
quote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef bitterend het volgende:
![]()
Ben uit eten geweest met schoonouders! was erg gezellig!
Ik ben 30 trouwens..over een maand 31!
Asy is de bloeding gestopt?![]()
NTS beterschap!!
TJ ben je bijgekomen van de schrik?
ff zonder bijlezen heur (ik heb n leeftijds-alert-geinstalleerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:26 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben trouwens 35, 36 als de kleine geboren wordt. Ik ben de jongste thuis en nakomertje. Heb 5 oudere broers en de oudste tantezegger is ook alweer 24Willem is kleinkind nummer 12 en m'n schoonzusje is net als ik ook zwanger, dus kleinkind nummer 13 en 14 zijn ook onderweg nu... Martijn wordt volgende maand 38 dus dat is echt een oude lul, ik ben nog een jong blommetje...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ... Flugeltje dat doe je goed, met een ouwe vent blijf je altijd n jong blommetje![]()
![]()
)
[ Bericht 9% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 08:09:34 ]
Ze hadden het niet over mijn buik Bitterend, dus dat is helemaal niet leuk om te horen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:39 schreef bitterend het volgende:
Ik wil ook horen dat ik groot ben geworden!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:43 schreef Kyara het volgende:
Gh bitterend, wat ben jij groot geworden!
Herkenbaar. Ik ben toen 'gewoon' ontploft. "Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:44 schreef Kyara het volgende:
Kreeg laatst op mijn werk ook al een opmerking van "nog even en we moeten je rollen". Die vond ik ook niet zo geslaagd. En ik zit ook niet te wachten op opmerkingen dat ik waggel of "breed loop".
En dat vind ik nog irritanter!! "ach ja, je hormonen he?" Sodemieter toch op, dat soort opmerkingen zouden ze anders ook niet maken! Grrrrrrr....quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef Kyara het volgende:
En daarna gaf iedereen zeker je hormonen de schuld Kuukske?
Ik had laatst een collega die vroeg of ze even "hoi mocht zeggen"quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef Poezebeest het volgende:
Blijkbaar is het normaal om opmerkingen te maken over zwangere vrouwen. Ik heb gelukkig nog geen onbekenden gehad die aan mijn buik willen voelen. Zou ze er zo vanaf slaan!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:48 schreef bitterend het volgende:
Susie opmerking over je gewicht slaan idd nergens op!! elke vrouw groeit anders![]()
sorry voor mijn opmerking dacht dat het over je buikje ging
Had ik op werk, ruzie met een kutje van 20 die haar werk niet correct deed...zei ik er wat van en kreeg een email met "neem aan dat je gewoon last hebt van zwangerschapshormonen dus ga je niet serieus nemen"quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef Kyara het volgende:
Precies, dat vind ik dus ook. Grrrrr..............quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:48 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat vind ik nog irritanter!! "ach ja, je hormonen he?" Sodemieter toch op, dat soort opmerkingen zouden ze anders ook niet maken! Grrrrrrr....
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Had ik op werk, ruzie met een kutje van 20 die haar werk niet correct deed...zei ik er wat van en kreeg een email met "neem aan dat je gewoon last hebt van zwangerschapshormonen dus ga je niet serieus nemen"
WTF! ben er naartoe gelopen en haar laten horen wat ik van dr dacht![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:57 schreef bitterend het volgende:
"yeah i'm pregnant and what's your excuse?"
Laat je de vk even na kijken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:58 schreef Asyniur het volgende:
Nou, gisteravond en en vanochtend vroeg was het bloed weg en nu is het weer terug
Heul irritant!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:00 schreef Faithz het volgende:
Geen Sjovannie. Madam Nirak ligt nog lekker te snurken
Goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze toch?
Ja, zit goed! Wel een heul klein kiertje evengoed bij de buik, maar prima ding!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:57 schreef bitterend het volgende:
"yeah i'm pregnant and what's your excuse?"
Susie ik heb de poncho van de hema ook besteld! zit ie goed bij jou?
Nee niet eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:47 schreef Kyara het volgende:
En nu? Wat ga je doen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:58 schreef Asyniur het volgende:
Nou, gisteravond en en vanochtend vroeg was het bloed weg en nu is het weer terug
Heul irritant!
quote:
En nu hier ookquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik had laatst een collega die vroeg of ze even "hoi mocht zeggen"Dus ik denk, die gaat voor mijn buik hallo roepen. Nou ja, dat mag wel. maar toen ging ze voelen en "contact maken" met mijn kind.
Dat was ook niet helemaal de bedoeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
't is iets zoals een goede vriendin, die je niet elke week hoeft te zien om te weten dat t goed zit. Altijd als we elkaar zien is t gezellig en we lijken op elkaar qua innerlijk dus veel begrip tijdens gesprekkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:53 schreef Kyara het volgende:
Wel heel bijzonder hoor Zoe (ik moet toch een keer kijken hoe ik dit puntjes op de e krijg)!
Ik ben zelf enig kind dus geen idee van een zussenband maar als er zo weinig tijd tussen zit is het wel heel speciaal
Je hebt helemaal gelijk, t is echt respectloos vind ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:40 schreef Susie het volgende:
Flugel; ik heb er ook schijt aan, maar ik vind het gewoon echt niet leuk dat de mensen dus, wanneer ik alweer weg ben, tegen mijn lief gaan lopen blaten dat ik zo groot ben geworden. Dat vind ik gewoon echt niet leuk en hij dus ook niet.
Ik ga straks weer heerlijk dieten en sporten en dan gaat het er wel weer eens af, ben ik ook niet bang voor, maar dat gezeur erover, moeten gewoon de smoelen houden!
Zo, ben het weer kwijt.
Edit; en Katja Schuurman vind ik helemaal niets.... En daarnaast, al die bekende mensen zijn gewoon nooit zwanger geweest, allemaal draagmoeders gehad![]()
Hup langs de spermadonor danquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil ook weer een babymaar heb helaas geen vent. haha
welkom in de wereld die ouderschap heetquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:47 schreef Nirak het volgende:
Duss... Ik ben dat vals alarm nu wel beu. Maar het schijnt er straks als het echt doorzet sneller/makkelijker van te kunnen gaan. Let op het woord "kunnen", het hoeft dus niet
Mja, vannacht nog wat, laten we het mini weeen noemen, gehad. En natuurlijk weereen nacht vol bevallingsdromen en onrustig slapen. Maar Sjo zit nog netjes binnen.. Nog even geduld dus
En wat zijn jullie allemaal weer vroeg op zeg... Nietnormaal! Het is zondag
Spannend Nirak.. !quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:47 schreef Nirak het volgende:
Duss... Ik ben dat vals alarm nu wel beu. Maar het schijnt er straks als het echt doorzet sneller/makkelijker van te kunnen gaan. Let op het woord "kunnen", het hoeft dus niet
Mja, vannacht nog wat, laten we het mini weeen noemen, gehad. En natuurlijk weereen nacht vol bevallingsdromen en onrustig slapen. Maar Sjo zit nog netjes binnen.. Nog even geduld dus
En wat zijn jullie allemaal weer vroeg op zeg... Nietnormaal! Het is zondag
Ik was ook gewoon heel erg fors in die laatste periode, daar had iedereen gelijk in... M'n buik was fenomenaal, maar m'n kont deed er niet echt voor onder hoor... 130 op 't laatst maar dat was ook veel vocht,quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:48 schreef Soempie het volgende:
Maar, flugel, je had ook een mooi, groot baby-hotel gebouwd!Maar verder niks over je gewicht hoor, maar alleen vanwege die toeter zou ik ook kijken.
SPOILER: zie hier de voetjes op het laatst...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik overigens pas 1,5 kilo aangekomen, ik hou mezelf ook wat meer in de gaten. Tijdens de zwangerschap vond ik het niet erg, maar daarna.....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Ja hoor, niets aan de hand... Kan heul veul hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Kan je buik een stootje hebben? Net een beetje gestoten tegen het wandelwagenonderstel bij een poging om 'm in de auto te proppen.
ja, kan veel hebben. De verloskundige en de echoscopiste duwen en porren er ook flink op losquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Kan je buik een stootje hebben? Net een beetje gestoten tegen het wandelwagenonderstel bij een poging om 'm in de auto te proppen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:07 schreef Faithz het volgende:
Ik zie het als een investeringHeb alleen maar meer Nirak gekregen in die 10jr
Nieuwe autoquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:04 schreef Kuukske het volgende:
Ah oké. JD voelde zich al rood worden. Ghehe. Die draaide dat ding om. Ik stond er naast te klungelen.
Het past trouwens niet. Uiteindelijk .. nu moesten we toch al een nieuwe auto. Daar niet van. Maar ja, handig is anders hm.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:11 schreef flugeltje het volgende:
Nirak en Faithz
Zo eensch met jullie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |