Das echt een smerig gevoel, bluhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Er mag wel jongen achter mijn naam
En soemp, ik heb van die hele placenta niets gemerkt... Die floepte er inderdaad zo uit bij mij...
Ik kreeg gelijk een prik in mn been. En,daarna stelde de verpleegkundige zich voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef bitterend het volgende:
Onze vk zei iets over een prik in je billen als de placenta niet los laat? kan me niet veel van herinneren
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
De.placenta die eruit glibbert, brrr
Hmm geen idee, t was verdoofd ivm vaccuumpomp en bijbehorende knip.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
Ik ben redelijk stil geweest tijdens de bevalling, maar toen het hoofdje eenmaal stond had ik echt het gevoel dat de hele boel in de fik stond en kon ik alleen maar Auwauwauwauwauwauw uitbrengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
mental image.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Maar een cactus? Ik weet het niet hoor, ben ook niet van plan om het uit te gaan proberen om te zien wat erger is
Nou hier moest ie eerst mee met de gynquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
slapen? moet er niet aan de tiet gedronken worden? luiers verschoond? ......... aaaahhhhh*paniek*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh ja dat voelde k wel idd dat staan. Dat was een rotgevoel ja...
(en k had een verdoving voor de knip)
Ik zal maar niet beginnen over t hechten![]()
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoelang staat zon hoofdje dan tijdens een bevalling?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.
+1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Vlindur het volgende:
Toen het hoofdje stond heb ik gegild. Heel veel en heel hard,
En ik ben een type wat echt niet zou gillen![]()
![]()
*AUW*
Heeft ze uiteindelijk gepast? Of moest ze anders gehaald worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
+1.
Bij leyla niet. Daar heb ik wel wat harder gezegd dat het niet past.
Nou... bij mij begon ze in eerste instantie toch echt te punniken zonder te checken of de boel nog verdoofd wasquote:
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant was ik binnen het jaar weer zwanger, dus zo afschrikwekkend was het nou ook weer niet
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.
auw auwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.
Dat ook natuurlijk... Weet je, ik herinner mezelf dat het zeer deed, maar voor de pijn zelf heb je toch geen herinnering en dat ebt gewoon gelijktijdig met de spierpijn weer weg...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..
Ahh ok..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh.
En het is ook gewoon voor iedereen en elke keer verschillend hè??
Leyla was van begin tot eind 3 uur. Waarvan eigenlijk de laatste 7 minuten, dus het persen, pijnlijk waren. Daarvoor lag ik gewoon lekker te kletsen. Ik gaf zelfs nog vrij helder aan dat de weeën veranderde en toen ging het heeeeel snel.
Nou t hechten daar voel je op zich niks van,maar t gaas dat maar binnen geduwd wordt, zodat hij niet gehinderd wordt door t bloeden...dat was echt heel naar, raar, vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
omdat Sonnetje er niet over wou beginnen kreeg ik een koude rilling
Ja, daar zat ik ook op te wachten, die poepdrang. Dat had ik dus helemaal nietquote:
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef bitterend het volgende:
Dat zei de vk ook...dat poepen tijdens de bevalling een goede teken was dat de kleine een goede positie heeft voor de uitgang
Het heeft inderdaad ook helemaal geen zin om jezelf er druk om te maken... Het is kut (of nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Troel het volgende:
Het kan ook anders hoor damesDat de ruggeprik nog niet uitgewerkt is als je het kind eruit poept en er een enkele hechting gezet wordt
Maar mochten ze je een injectie willen geven voor die placenta, in je been is het prettiger dan in je infuus
Nee, ik zou zo nog tig bevallingen doen, alleen die zwangerschappen
Spierpijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk... Weet je, ik herinner mezelf dat het zeer deed, maar voor de pijn zelf heb je toch geen herinnering en dat ebt gewoon gelijktijdig met de spierpijn weer weg...
Ik ben zo blij dat ik niet meer hoef.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Vlindur het volgende:
Een kind pers je er ook uit, maar daarna poepen durf je niet.![]()
Ik ben zoooo benieuwd hoe ik het over 3 weken flik
Heb je meer kans op uitscheuren als je op een baarkruk bevalt? door de druk?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb het staan van het hoofdje niet gevoeld, was bezig met een perswee en ineens zei de vk dat ik NU moest stoppen en viel hij er letterlijk uit zeg maar (zat op baarkruk, ze ving hem net op)![]()
![]()
Veel te snel gegaan en dat zag niemand aankomen.
Ik vond gewoon de urenlange weeen het pijnlijkst, ik lag ze weg te puffen met steeds mn handen keihard knijpend in de box die voor me stond.
Maar iedere bevalling is anders he, sommige mensen hebben helemaal geen urenlange weeen
Geen geheimen bij mij hoorquote:
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.
Jij hebt alles gehad, van gekke bloed tot poep, plas en kots tijdens de bevallingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen geheimen bij mij hoor
Ik maak bevallingen niet mooier dan ze zijn
Maar nu bijna 2 jaar later heb ik er -bijna- al weer zin in![]()
En, nóg een 'oh ja' Toen ik persweeen kreeg moest ik ook overgeven.
Ik zweer dat je alle schaamte gauw voorbij bent als je eenmaal ligt te bevallen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Poepen tijdens de bevalling...daar zie ik nog meer tegenop dan tegen de pijn.
Ik weet nog dat ik bij Ruben toen op een gegeven moment naar de wc moest en ik op zo'n postoel mocht. Het verpleegstertje vroeg later of ze asjeblieft een raam open mocht zettenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Geen geheimen bij mij hoor
Ik maak bevallingen niet mooier dan ze zijn
Maar nu bijna 2 jaar later heb ik er -bijna- al weer zin in![]()
En, nóg een 'oh ja' Toen ik persweeen kreeg moest ik ook overgeven.
Ik vond het het ergste voor mn man, dat die dat allemaal aan moest 'ruiken'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.
Hm, de rest van de bevalling maak ik me eigenlijk helemaal -nog?- niet druk om. Stom toch? Ik zit me alleen druk te maken om wat de vk wel niet moet denken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wel het laatste waar je je druk om maakt op dat moment. Je hebt zeg maar ff wat anders aan je hoofd.
Ja,klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
Heb je meer kans op uitscheuren als je op een baarkruk bevalt? door de druk?
Ik laat mijn man dit topic morgen lezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vond het het ergste voor mn man, dat die dat allemaal aan moest 'ruiken'![]()
![]()
Voor de vk en zuster kon me het echt niet schelen, die waren het wel gewend toch?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Soempie het volgende:
Ik heb eens gedroomd dat ik aan het bevallen was en dat Stewie Griffin naar buiten kwam. Deed in m'n droom ook erg veel pijn, dat hoofd....
En ik heb er het leukste kind voor terug gekregen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:05 schreef bitterend het volgende:
[..]
Jij hebt alles gehad, van gekke bloed tot poep, plas en kots tijdens de bevalling
Je hoeft het voor mij niet mooier te maken! ik hoor het graag zoals het is
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja,klopt.
Ik mag een tweede keer niet weer bevallen op de kruk ivm kans op openbarsten van dit litteken.
Ze kijken dus wel mee als je bevalt op zo'n kruk he, via een spiegel op de grond tussen je benen, maar dit ging gewoon zo snel dat niemand het in de gaten had
Dat dus!!!! Ik had na de tijd een bom in vagina zoals de vk het noemde. Volgens mij kwam dat omdat mijn meiske met haar gigahoofd lekker daar even moest blijven liggen.... Dat kon mijn vagina niet aan hahahsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Ticootje het volgende:
Het hoofdje wat staat. Dat vond ik serieus het ergste van de hel bevalling. Het idee dat heel je doos in de gruzelementen ligt. Die druk van onder die niet meer weggaat. En dan een vk die staat te vertellen dat ik even rustig moet ademen en wachten op een wee. Wtf?? M'n doos gek. Haal dat kind eruit ofzo.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef wickie het volgende:
Ik heb gewoon heel vaak 'sorry' geroepen
Hey, ik heb er tenminste nog even een verzachtend fotootje bijgezet. Jij hebt ook snel je eigen beebje in je armen en dan kan de wereld om je heen barsten. En jij barst van gelukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:26 schreef Nirak het volgende:
Fijn om allemaal te lezen
Nu heb ik nog meer zin in bevallen
+1!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:38 schreef octopussy het volgende:
Zo bizar hè? Ik weet wat voor hel het kan zijn...
Maar ik heb toch zo'n zin om weer te bevallen
Jaaahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
Hey, ik heb er tenminste nog even een verzachtend fotootje bijgezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |