Das echt een smerig gevoel, bluhquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Er mag wel jongen achter mijn naam
En soemp, ik heb van die hele placenta niets gemerkt... Die floepte er inderdaad zo uit bij mij...
Ik kreeg gelijk een prik in mn been. En,daarna stelde de verpleegkundige zich voorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef bitterend het volgende:
Onze vk zei iets over een prik in je billen als de placenta niet los laat? kan me niet veel van herinneren
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
De.placenta die eruit glibbert, brrr
Hmm geen idee, t was verdoofd ivm vaccuumpomp en bijbehorende knip.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
Ik ben redelijk stil geweest tijdens de bevalling, maar toen het hoofdje eenmaal stond had ik echt het gevoel dat de hele boel in de fik stond en kon ik alleen maar Auwauwauwauwauwauw uitbrengen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef bitterend het volgende:
Iemand vertelde me dat het hoofd van de baby als een harde cactus voelde
mental image.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef flugeltje het volgende:
Maar een cactus? Ik weet het niet hoor, ben ook niet van plan om het uit te gaan proberen om te zien wat erger is
Nou hier moest ie eerst mee met de gynquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
slapen? moet er niet aan de tiet gedronken worden? luiers verschoond? ......... aaaahhhhh*paniek*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef flugeltje het volgende:
Gelukkig is het vrijwel meteen daarna ook voorbij, dan glibbert zo je zoon in je armen
En dan mag je EIN-DE-LIJK slapen...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh ja dat voelde k wel idd dat staan. Dat was een rotgevoel ja...
(en k had een verdoving voor de knip)
Ik zal maar niet beginnen over t hechten![]()
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Hoelang staat zon hoofdje dan tijdens een bevalling?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet erg lang. Denk 1 wee ofzo. Bij de volgende glibbert je kind eruit.
+1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Vlindur het volgende:
Toen het hoofdje stond heb ik gegild. Heel veel en heel hard,
En ik ben een type wat echt niet zou gillen![]()
![]()
*AUW*
Heeft ze uiteindelijk gepast? Of moest ze anders gehaald worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
+1.
Bij leyla niet. Daar heb ik wel wat harder gezegd dat het niet past.
Nou... bij mij begon ze in eerste instantie toch echt te punniken zonder te checken of de boel nog verdoofd wasquote:
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef flugeltje het volgende:
Aan de andere kant was ik binnen het jaar weer zwanger, dus zo afschrikwekkend was het nou ook weer niet
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:54 schreef bitterend het volgende:
wordt het hechten niet onder verdoving gedaan
Nee joh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh dus geen uren cactus gevoelens? Dat scheelt al wel wat dan.
auw auwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij mij twee hechtingen met en ruim 10 zonder verdoving. Ja, ik lag open en dat deed pijn.
Dat ook natuurlijk... Weet je, ik herinner mezelf dat het zeer deed, maar voor de pijn zelf heb je toch geen herinnering en dat ebt gewoon gelijktijdig met de spierpijn weer weg...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Of je hersenen hebben een wrede truc uitgehaald met je herinneringen..
Ahh ok..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee joh.
En het is ook gewoon voor iedereen en elke keer verschillend hè??
Leyla was van begin tot eind 3 uur. Waarvan eigenlijk de laatste 7 minuten, dus het persen, pijnlijk waren. Daarvoor lag ik gewoon lekker te kletsen. Ik gaf zelfs nog vrij helder aan dat de weeën veranderde en toen ging het heeeeel snel.
Nou t hechten daar voel je op zich niks van,maar t gaas dat maar binnen geduwd wordt, zodat hij niet gehinderd wordt door t bloeden...dat was echt heel naar, raar, vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:56 schreef bitterend het volgende:
omdat Sonnetje er niet over wou beginnen kreeg ik een koude rilling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |