Ze heeft een punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Oke, dat kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.
watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
Hahahah jeetje wat een beschermengelen heb ik
Sowiesoquote:
Zullen we wedden dat er kleuters zijn die kant kiezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een kant kiezenKom op, kleuters doen dit niet eens.
Kleuters zijn soms volwassener dan jullie zijn.
Ik ben je engel niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat jij en Etsu mn rug hebben en engeltjes zijn
zobiersoquote:
Het zijn twee sterke dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Schiet in beide richtingen door, al dat geslijm is het ook niet.
Hoe was jouw dag?quote:
Stom, ongewone kater.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn twee sterke dingen.
[..]
Hoe was jouw dag?
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat ze lekker
[..]
Haha, hoe was je dag gisteren?
Haha, braken in de trein, loserrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Huis uit schoppen als ze willen roken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er last van heb zoals bij ons in huis.
Jup, zo voelde ik me ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
[..]
Huis uit schoppen als ze willen roken danDit verandert de zaken.
Dit hoor ik graag, zoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?quote:
Vervelendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha.Mijn ouders roken allebei en vaak roken ze ook nog eens tegelijk.
En ik kan er niet tegen als het in een 'kleine' ruimte is.
"Ons huis, onze regels".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
[..]
VervelendIk bedoel als ze roken maar gewoon naar buiten gaan, prima, maar binnen is naar
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
In kleinere ruimtes roken vind ik ook niet fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het geen probleem als je rookt, ik kan er alleen niet tegen, dus ik kan soms geen adem aan als iedereen in mijn omgeving rookt.
Dit. Gaat al jaren goed. Zelfs als ik een pakje in me zak heb rook ik zo 3 dagen nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
In huis roken.![]()
Roken onder het genot van alcoholische versnaperingen.![]()
Ah bahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.In de prullenbak. Achterlijke sprinters zonder wc he.
Wel als je het dag en nacht doet en als je het doet met bijzondere omstandigheden. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
Ja, van zo'n avondje drinken moet je meteen een nieuwe lever wil je zeggen. Bovendien echt lang geleden dat ik - jouw woorden - `mijn grenzen niet heb gekend`.
In de kroeg vind ik het niet zo erg. Maar in ons huis trekt de rook altijd naar mij toe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In kleinere ruimtes roken vind ik ook niet fijn.
Niet op mij van toepassing dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je het dag en nacht doet en als je het doet met bijzondere omstandigheden. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik rook dan meestal ook alleen in het weekend en op studentenavonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit. Gaat al jaren goed. Zelfs als ik een pakje in me zak heb rook ik zo 3 dagen niet
Hallo jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Handtasje kijkt liefdevol naar eigenaar.
Dacht jij aan iets Duits?quote:
Doerak is stoer, en hij keek zelfs mee naar de Lion King vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef xCore het volgende:
[..]
Ja man, veel beter dan dat oranje ding wat bij ons op de bank ligt
Die van ons volgt het voetbal...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doerak is stoer, en hij keek zelfs mee naar de Lion King vandaag
Jaaaa, gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt tenminste een weekje vrij.
dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef xCore het volgende:
[..]
gewoon, studie is moeilijker dan ik dacht, en daarom minder vrije tijd, dus kut
Dat niet, maar hij probeert die bal te vangen, gevolg: nagels op TV, mijn pappa woest en katje die moest rennen voor zijn leven.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij probeert die bal te vangen, gevolg: nagels op TV, mijn pappa woest en katje die moest rennen voor zijn leven.
na 7 jaar niks doen is het vrij lastig om nu opeens wel iets te gaan doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat had ik je ook wel kunnen vertellen
mja mja het is wat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
[..]
na 7 jaar niks doen is het vrij lastig om nu opeens wel iets te gaan doen
Ja, maar niet grappigquote:
Hij snapt nu wel dat 'ie niet meer met z'n poten aan de TV moet komenquote:
Kwestie van je houding veranderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef xCore het volgende:
[..]
na 7 jaar niks doen is het vrij lastig om nu opeens wel iets te gaan doen
MBO WAT ZEG JIJquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mja mja het is wat.
ga anders mbo doen, een advies hoor
Ik ben al hard op wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kwestie van je houding veranderen.
Scheelt dat ik mijn eerste vak volgende week al afsluit, elke week een test van een uur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je tentamens met 3en terug krijgt.
Heb ik sowieso.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
Scheelt dat ik mijn eerste vak volgende week al afsluit, elke week een test van een uur.
Ik heb dan nog maar twee vakken in mijn tentamenweek
ik weet het jongen, hbo dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef xCore het volgende:
[..]
oh, maar mbo istenminste, als ik kijk naar de mbo types in de bus
heb twee meeloopdagen gedaan op HBO, had nou niet het idee dat ik me daar prettig zou voelenquote:
terechte klacht welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef xCore het volgende:
[..]
heb twee meeloopdagen gedaan op HBO, had nou niet het idee dat ik me daar prettig zou voelen![]()
Het typische beeld van een nerd klopt toch behoorlijk
Echt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
MBO
Been there. Done that. Cried like a mongol.
Jij had niet zo'n mooi wolvenshirt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Renesite het volgende:
MBO
Been there. Done that. Cried like a mongol.
Ja, dat benauwd me juistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef Heroinjunk het volgende:
René, ik vind dat ik minder op de uni moet doen dan op het hbo. Heb jij dat ook?
Ja ik krijg wel te horen dat alles bijhouden het beste is, omdat je dan je tentamens in een keer haalt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat benauwd me juist
Tenzij ik alles moet bijhouden. Dan ben ik NU al verkeerd bezig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik krijg wel te horen dat alles bijhouden het beste is, omdat je dan je tentamens in een keer haalt.
Waarom huilen op het mbo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen dank lief, geen dank!tranen met tuiten
Strebersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het knap als mensen op het mbo beginnen en eindigen op een universiteit. Jeetje, dan moet je écht veel motivatie hebben!
Ik kreeg rekenles (9,8 en 9,6)quote:
Motivatie is een groot ding. Heb mijzelf verkeerd weggezet, op het VMBO/MBO. Had sowieso Havo moeten doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het knap als mensen op het mbo beginnen en eindigen op een universiteit. Jeetje, dan moet je écht veel motivatie hebben!
- Het niveauquote:
Check check.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
- Het niveau
- Klap josties
- Verplichte wereldwijde ICT examen antwoorden stonden op internet.
- Gamen onder de les
- Geen leraren
- Geen uitdaging
Hmm, herkenbaar. Ben op het voortgezet onderwijs ook op het verkeerde niveau begonnen. Vmbo-k...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Motivatie is een groot ding. Heb mijzelf verkeerd weggezet, op het VMBO/MBO. Had sowieso Havo moeten doen
Klinkt eigenlijk best leuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg rekenles (9,8 en 9,6)
Ik liep langs ICT klassen en iedereen deed Counterstrike Source
Zat bij mensen in de klas van 32
Allemaal mocro'sVoelde me niet tof daar
Er werd gefraudeerd bij tentamens!!! Gejat uit de klaslokalen en shit.
Stages werden slecht geregeld, opeens op het laatst bedacht men dat we twee maanden stage moesten lopen in het 2e jaar
Ik ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar. Ben op het voortgezet onderwijs ook op het verkeerde niveau begonnen. Vmbo-k...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef JanPiraat het volgende:
Ochjeej dat eeuwige gamen altijd op mn ICT opleidingGTA2, HALO, Counter Strike... alles is wel voorbij geweest
en leraren liepen langs en vonden het allemaal wel best zolang ze maar hun loonstrookje kregen
Jezus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vmbo basis-kader, toen met kerst naar vmbo-havo, toen tweede klas havo vwo, derde klas weer havo vwo, vierde klas naar vmbotoen vierde klas havo en toen vijfde havo en nu hbo woehoeoeehoee.
Gebeurt bij mij op de uni nog steedsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
Maar al die mensen die alleen maar over gamen praten en zelf nooit wat mee maken
Jij doet een nerd opleiding.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij op de uni nog steeds
Tuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus.Zat je wel steeds op dezelfde school?
Wat moet jij een tyfus kind zijn geweest op de basisschool zeg, dat ze jou naar het kader wilde sturen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef Etsu het volgende:
Advies: vmbo kader
Route: vmbo tl - havo - vwo
Blij dat ik er vanaf ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef xCore het volgende:
[..]
Gebeurt bij mij op de uni nog steeds
Ik weet, spijtig, maar ja, "je moet doen wat je leuk vindt".quote:
Oh ja want dat heeft ook echt met je karakter te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat moet jij een tyfus kind zijn geweest op de basisschool zeg, dat ze jou naar het kader wilde sturen.
Je zit op de TU/E toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik weet, spijtig, maar ja, "je moet doen wat je leuk vindt".
Ach, genoeg leuke mensen van andere opleidingen
Als iemand VWO aankan en het advies VMBO kader krijgt moet er toch echt iets mis zijn ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja want dat heeft ook echt met je karakter te maken.Ik kreeg basis-kader als advies, en nu?
Nu ben je vet slim.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja want dat heeft ook echt met je karakter te maken.Ik kreeg basis-kader als advies, en nu?
Was ik ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Wat moet jij een tyfus kind zijn geweest op de basisschool zeg, dat ze jou naar het kader wilde sturen.
Ik kreeg ook een vmbo advies en kijk waar ik nu ben, op de uni.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef xCore het volgende:
[..]
Als iemand VWO aankan en het advies VMBO kader krijgt moet er toch echt iets mis zijn ja.
Ga je oude leraar op de basisschool klappen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een vmbo advies en kijk waar ik nu ben, op de uni.
Als ik mijn master heb afgerond zal ik eens even langs gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef xCore het volgende:
[..]
Ga je oude leraar op de basisschool klappen!
Ook ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Maar dat komt voornamelijk omdat ik gepest werd op de basisschool, maar ik niet een kindje was die alles over zich heen liet komen.
Als "wraak" al je diploma's opsturen. Dat heeft een oud-leraar van mij gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
![]()
MIJN MEESTER VAN GROEP 8 ZEI DAT IK NIET VERDER DAN VMBO ZOU KOMEN, HA LOSER KIJK WAAR IK BELAND BEN, HONDENLUL.![]()
![]()
Ik kom elke dag nog langs al mijn oude leraren/leraressen, gek genoeg negeren ze mij allemaalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als ik mijn master heb afgerond zal ik eens even langs gaan.
Ik nooit meer, goddank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik kom elke dag nog langs al mijn oude leraren/leraressen, gek genoeg negeren ze mij allemaal
Dat was duidelijk Havo adviesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Joosterd het volgende:
Sowieso zegt die Citotoets volgens mij vrij weinig op zo jonge leeftijd
Ok correctie: Het is lastig om op zo jonge leeftijd te bepalen waar iemand precies het beste thuis hoortquote:
Checkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ok correctie: Het is lastig om op zo jonge leeftijd te bepalen waar iemand precies het beste thuis hoort
Doe de 3 musketiers de groetenquote:
Kom eensquote:
Of naar een land waar het vijftig graden is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja omg ZO koud vanochtend manmanman ik moet maar gauw mn dikke sokken uit de kast halen en handschoenen en alles
Ik heb snoepjes.quote:
ONDER DE GORDEL DEZE.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Of naar een land waar het vijftig graden is.
Zegt de man die handschoenen aan had vanochtendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef JanPiraat het volgende:
Mensen die nu al handschoenen aanhebbenhet is pas begin Oktober manmanman
Welke :$quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb snoepjes.
[..]
ONDER DE GORDEL DEZE.
Maar maar ik ben zo verlegenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar hier dan meisje kom maar poppie wees niet bang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot voor R_R. Gelegd door JanPiraat!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Op een TWtje nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot voor R_R. Gelegd door JanPiraat!Dit was het 2e potje met soepelere regelsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef Dastan het volgende:
Geen afkortingen, vervoegingen, eigennamen, et cetera.
Hm....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Op een TWtje nog wel
[..]
Dit was het 2e potje met soepelere regels
Dat was het eerste potje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
O, ik zie R_R's woord in het tweede potje ook al: patsen.
En ze doet aan yoga.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:19 schreef Dastan het volgende:
En de non patst het ventje megahard met een zweep en een dung, terwijl hij een Kent draait.
quote:
Hahahah heerlijk ook ja al die variaties daaropquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zoek dat ene plaatje van mensen op een zebrapad.
Dit topic
[..]
Hehehe,
HAHAHAHAquote:Op maandag 4 april 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga JanPiraat ontmaagden met pixels.
Heb ik zonder het te weten een nieuw woord ja? Genot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:18 schreef Dastan het volgende:
O, ik zie R_R's woord in het tweede potje ook al: patsen.
Patsertje, toch? Had ik je nog niet zo genoemd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik zonder het te weten een nieuw woord ja? Genot.
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Patsertje, toch? Had ik je nog niet zo genoemd?
O, maakt niet uit, sowieso niet hoor. Pretentieus, dat wel, maar dat komt door dat recht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Of misschien met iets andere bewoordingen, maar die schieten me zo even niet te binnen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genot voor R_R. Gelegd door JanPiraat!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Het is allemaal de schuld van mijn studie inderdaad. Alle beschuldigende dingen die ik tegenwoordig naar mijn hoofd krijg gegooid schuif ik af op mijn studie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, maakt niet uit, sowieso niet hoor. Pretentieus, dat wel, maar dat komt door dat recht.
Fitna kebab schaap alles geld vrouwen maagden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:10 schreef Dastan het volgende:
Ik had vandaag college of het islamitisch recht. Lachen man.
Wacht WAT?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:12 schreef Dastan het volgende:
Het toppunt van hilariteit waren de voorwaarden van de berechting over seks voor het huwelijk. Daar schijnen dus minimaal vier mannelijke getuigen voor nodig te zijn die allen de penetratie dienen te hebben gezien. Onder de dekens is dus een no-go.
Ja. Tenzij de verdachte driemaal bekend. Dan is de zaak ook bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wacht WAT?!![]()
![]()
Dit is niet echt.
Maar geef eens voorbeeld?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Tenzij de verdachte driemaal bekend. Dan is de zaak ook bewezen.
Ik weet niet, enigszins zit er nog wel een wrange soort van humor aan ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:18 schreef Dastan het volgende:
Casus in Pakistan: vrouw was verkracht door een man. Zij deed aangifte bij de politie. De daad kon echter niet bewezen worden. Wat is hier nu erg aan, hoor ik je al vragen, nou dat zal ik vertellen. Je hebt ook nog een ander onderdeel in het islamitisch recht over geweldsmisdrijven, namelijk de valse betichting van zêna (overspel, seks voor het huwelijk). Daar staat een straf op, namelijk geselslagen. Tevens werd zij veroordeeld voor het hebben van seks voor het huwelijk, aangezien ze dat driemaal had bekend. Zij werd dus zowel tachtig maal geslagen en daarna gestenigd.
Vooral die tachtig geselslagen doen het 'm.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet, enigszins zit er nog wel een wrange soort van humor aan ook.
Moet kunnen.quote:
Nouuuu, vet gemeen deze.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
Het is bedtijd voor KB. Als ze straks hier komt, doen we allemaal of we er niet zijn.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:11 schreef xCore het volgende:
Dit wordt weer een geweldige dag om te werken
Iemand trouwens vanavond mee stappen in tilburg?
- Hoofd kaal scherenquote:
Volgende week okquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:11 schreef xCore het volgende:
Dit wordt weer een geweldige dag om te werken
Iemand trouwens vanavond mee stappen in tilburg?
- Oorsmeer verwijderenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
- Hoofd kaal scheren
- Neus leeg peuteren
- Alle lucht wegblazen uit je mond en zo
- Tandjes tuffenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
- Oorsmeer verwijderen
- Meeeters uitknijpen
aww sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:06 schreef ThaTim het volgende:
Oke, voel me al een stuk lichter, bedankt!
ik meende het hoorquote:
Ruilen?quote:
nohhh gaat dit over scrabble ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
foutttt dat jij het nou tegen vrienden zegt betekent niet dat het iets betekent
rawrwarr?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Jan zn kapselHet ziet er sexy uit zo en dat baardje erbij maakt het af, rawrwarr
Waarheen? Stappen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:11 schreef Joosterd het volgende:
Doei doei ben weg, tot zondagavond/Maandag een keer.
Lolquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naar zn nietvriendin-vriendin.
Bij deze.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stel de vraag anders.
Wie heeft er geen vakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |