Ze heeft een punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Oke, dat kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.
watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
Hahahah jeetje wat een beschermengelen heb ik
Sowiesoquote:
Zullen we wedden dat er kleuters zijn die kant kiezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een kant kiezenKom op, kleuters doen dit niet eens.
Kleuters zijn soms volwassener dan jullie zijn.
Ik ben je engel niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat jij en Etsu mn rug hebben en engeltjes zijn
zobiersoquote:
Het zijn twee sterke dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Schiet in beide richtingen door, al dat geslijm is het ook niet.
Hoe was jouw dag?quote:
Stom, ongewone kater.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn twee sterke dingen.
[..]
Hoe was jouw dag?
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat ze lekker
[..]
Haha, hoe was je dag gisteren?
Haha, braken in de trein, loserrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Huis uit schoppen als ze willen roken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er last van heb zoals bij ons in huis.
Jup, zo voelde ik me ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
[..]
Huis uit schoppen als ze willen roken danDit verandert de zaken.
Dit hoor ik graag, zoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?quote:
Vervelendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha.Mijn ouders roken allebei en vaak roken ze ook nog eens tegelijk.
En ik kan er niet tegen als het in een 'kleine' ruimte is.
"Ons huis, onze regels".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
[..]
VervelendIk bedoel als ze roken maar gewoon naar buiten gaan, prima, maar binnen is naar
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
In kleinere ruimtes roken vind ik ook niet fijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het geen probleem als je rookt, ik kan er alleen niet tegen, dus ik kan soms geen adem aan als iedereen in mijn omgeving rookt.
Dit. Gaat al jaren goed. Zelfs als ik een pakje in me zak heb rook ik zo 3 dagen nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
In huis roken.![]()
Roken onder het genot van alcoholische versnaperingen.![]()
Ah bahquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.In de prullenbak. Achterlijke sprinters zonder wc he.
Wel als je het dag en nacht doet en als je het doet met bijzondere omstandigheden. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
Ja, van zo'n avondje drinken moet je meteen een nieuwe lever wil je zeggen. Bovendien echt lang geleden dat ik - jouw woorden - `mijn grenzen niet heb gekend`.
In de kroeg vind ik het niet zo erg. Maar in ons huis trekt de rook altijd naar mij toe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
In kleinere ruimtes roken vind ik ook niet fijn.
Niet op mij van toepassing dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je het dag en nacht doet en als je het doet met bijzondere omstandigheden. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik rook dan meestal ook alleen in het weekend en op studentenavonden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dit. Gaat al jaren goed. Zelfs als ik een pakje in me zak heb rook ik zo 3 dagen niet
Hallo jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Handtasje kijkt liefdevol naar eigenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |